Motorized Sports Videos - www.carbtube.com

Interessante links kan je hier posten. (geen sluikreclame, a.u.b.)
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Motorized Sports Videos - www.carbtube.com

Bericht door Ivoman #7 »

Hey iedereen,

Ik ben nu al een tijdje bezig met het maken van een eigen video sharing website zoals YouTube, maar dan gericht naar allerhande gemotoriseerde sporten.

't Was ff zoeken naar een geschikte domeinnaam die èn kort èn toepasselijk was. Uiteindelijk besloot ik de site CarbTube te noemen, aangezien practisch elke motor een carburator heeft...

Bij deze is iedereen welkom een account aan te maken of gewoon videootjes te komen bekijken. Ik heb er zelf al een aardig aantal video's geupload om te tal van categorieën alreeds van enkele videos te voorzien. (alle hulp daarbij is natuurlijk welkom) Als je zelf enkele videos hebt die in een category passen, aarzel niet ze te uploaden.

Ik hoop dat ie na verloop van tijd groot en populair wordt.
Ik hoor graag wat jullie van de site denken! Positief of negatief - moet kunnen. :)

:applaus: => http://www.carbtube.com/
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op za 19 jul, 2008 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

voila heb me lid gemaakt , ziet er cool uit , zal sewwes eens een filmpje van men quad uploaden

your e-mail addres must be verified ofzoiets ? kan geen filmpje uploaden , nog even wachtten gewoon ?
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ja. Normaal gezien moet je een verificatie email ontvangen. Misschien zit ie in je spam inbox? Als je hem niet vindt laat het me weten, dan activeer ik je account manueel :duimhoog:
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

ziet er al goed uit heb me geregistreerd,
maar...

als ik onder featured videos op zo'n link druk krijg ik volgende fout

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/ebootcom/public_html/carbtube.com/playvideo.php on line 63

Warning: Unknown(): write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0


grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Probleemje is van de baan. Maar, ik heb besloten om van hosting te veranderen. 't Is de derde keer dat dit probleem zich voordoet, dus... moet ik de site verhuizen! De downloadsnelheid moet hoger en probleempje mogen zich niet voordoen. :)

Voorlopig blijft de site online tot ik een andere host vind. Dus je kan gerust je videos uploaden. Eens ik de site verhuisd wordt zal ik ik een bericht achterlaten op de homepage. 12 tot 48 uur daarna zou de site opnieuw online zijn. Hopelijk zonder enige problemen nadien.

Excuses voor de foutmelding. Zoiets kan en mag inderdaad niet. :)
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

ik melde dit gewoon ter info hoor, niet dat ik het niet goed vond,
ik kan beter melden als ik een out opmerk dan et te negeren, zo kan je er ook iets aan doen hé.

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Zo is dat. Je deed er goed aan het mij te laten weten. Je kon tenslotte geen enkel filmpje bekijken door die fout. En ook al loopt alles nu terug op roltjes, ik reken er niet op dat het zo zal blijven... Morgen verander ik van webhost! :)
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

De site is sinds enkele dagen verhuist naar een grotere, snellere host. Alles laad veel sneller en draait tip top! :knikduim:

=> www.carbtube.com

Ikzelf heb niet echt veel videos geupload laatste dagen, maar ziladude heeft zich daarentegen al aardig beziggehouden dankzij z'n NetvideoHunter Mozilla Firefox addon. :bier:

grtz
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

hehe , kverveelde me dus waarom niet :p
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

even een vraagje, nadat je een filpje gepost hebt moet je iets met een foto kiezen bij die 3 kadertjes
hoe zit da in elkaar? kvind maar nie wat ge daar moet doen :oops: :?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik zal die pagina wat duidelijker maken. Goed dat ge 't me zegt.

't Is zo dat als je een filmpje hebt geupload moet de site het filmpje eerst omzetten naar een filmformaat die de filmspeler kan afspelen. Afhankelijk van de grootte van het filmpje dat je geupload hebt duurt het 30 seconden tot wel 3 minuten om het om te zetten. Meestal klein minuutje. Eens het omgezet is moeten er kleine thumbnail fotootjes gegenereerd worden. Wat ik doe is een klein minuutje wachten en dan eens op de "Generate New Thumbnails" knop drukken. Vanaf ik zie dat de 3 kadertjes een fotootje krijgen weet ik dat de film omgezet is. (*) Vanaf dan kan ik zovaak ik wil nieuwe thumbnails genereren. Telkens als een thumbnail me aanstaat vink ik het aanvinkknopje eronder de foto aan om aan te geven dat de volgende keer ik op "Generate New Thumbnails" geen nieuwe foto voor dat kadertje moet gegenereerd worden.

(*) Je kan ook vanaf je weet dat het filmpje volledig omgezet is meteen naar "My Videos" gaan, op je laatst geuploade video klikken en op de volgende pagina die laad nieuwe thumbnails genereren en/of videogegevens aanpassen. Persoonlijk doe ik het zo want op die manier herverst de pagina zich niet telkens.

Maar goed. Het kan op beide manieren. :duimhoog:

Als ik iets vergeten te verduidelijken heb, aarzel niet ùij erop te wijzen. Ik ga proberen die pagina duidelijker te maken.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

'k Heb het nu zo aangepast dat je niks hoeft te doen. Als je video geupload is moet je enkel een tijdje wachten tot de film geconverteerd is. Eens hij geconverteerd is zullen er 3 fotookes automatisch verschijnen.

Daarna kan je de pagina verlaten. (video bijkeken of video verder aanpassen) En ge kunt ten allen tijde nieuwe foto's genereren op de plek waar je de video gegevens kan aanpassen. :)
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

a das al beter dan , want da was soms wel ambetant...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

'k geef u geen ongelijk :)
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

Ivoman #7 schreef:'k geef u geen ongelijk :)
owkeej, bedankt voor het klare en duidelijke antwoord en de veranderingen aan de pagina :duimhoog:
super je 'site' als je het nog een site kunt noemen tenminste :knikduim:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie