Polaris Webwinkel

Interessante links kan je hier posten. (geen sluikreclame, a.u.b.)
Plaats reactie
Mega Quads
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 mei, 2005 08:58
Contacteer:

Polaris Webwinkel

Bericht door Mega Quads »

Om mee te gaan in de drukke hectische tijd van tegenwoordig hebben wij in samenwerking met Polaris de eerste echte puur Polaris gerelateerde webwinkel opgezet.

Vanuit je luie stoel online direct Polaris artikelen bestellen: www.polariswebwinkel.nl

Met vriendelijke groetjes.
Mega quads Nederland, official authorized Polaris dealer! 150m2 Polaris only in The Netherlands. www.megaquads.nl
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

En dan komt de Colorado Trail ook met een webwinkel? :?
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re: Polaris Webwinkel

Bericht door Alfredo »

Mega Quads schreef:Om mee te gaan in de drukke hectische tijd van tegenwoordig hebben wij in samenwerking met Polaris de eerste echte puur Polaris gerelateerde webwinkel opgezet.

Vanuit je luie stoel online direct Polaris artikelen bestellen: www.polariswebwinkel.nl

Met vriendelijke groetjes.
Nu enkel nog de Polaris Predator aan het gamma toevoegen... :roll: :wink:
Mega Quads
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 mei, 2005 08:58
Contacteer:

Re

Bericht door Mega Quads »

Predator wordt volgens mij begin deze week toegevoegd. Verder is de Polaris Webwinkel een project wat volgens mij los staat van andere projecten. Polaris Webwinkel is opgezet voor de Nederlandse en Belgische markt en in principe is alles te koop wat je nodig hebt voor je Polaris.

Het assortiment wat nu online staat zal in de aankomende maanden nog behoorlijk worden uitgebreid. Vragen ?

Mail dan naar: info@polariswebwinkel.nl
Mega quads Nederland, official authorized Polaris dealer! 150m2 Polaris only in The Netherlands. www.megaquads.nl
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Hm aha, omdat ik hoorde dat de Colorado Trail ook een webwinkel ging beginnen dacht ik dat dit hem misschien was geworden.
Plaats reactie