Quad Club Nederland Bootcamp

Plaats hier al je berichten ivm Quad Club Nederland.
www.quadclubnederland.nl
Plaats reactie
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Quad Club Nederland Bootcamp

Bericht door Ralph »

Voor Quad Club Nederland ben ik opzoek naar mede-werkers/schrijvers:

Wat wordt er van je verwacht?
- Je wordt verwacht om minimaal eens per maand met een goed artikel te komen. Wat dat is mag je zelf weten. Een interview met een bekende wedstrijdrijder, een nieuwtje op quadgebied, verzin het maar.

- Je spelling moet goed (hoeft niet 100% foutloos, maar het moet wel goed zijn) zijn, evenals je grammatica. Anders is het voor mij al direct einde oefening :dag: Uiteraard moet het artikel ook een goede inhoud hebben, geen slaapverwekkend verhaaltje :zzz:

- Je moet 'journalistiek' (als ik het zo even mag noemen) leuk vinden, het is niet iets eenmalig.

Wat kun je van Quad Club Nederland verwachten?
- Laat ik voorop stellen dat je er geen geld of iets anders voor krijgt. Wat krijg je er dan wel voor? Eeuwige roem :D QCN heeft ongeveer 3000 unieke bezoekers per maand, een beetje bekendheid dus.

- Enige hulp die ik je kan bieden, zal ik je bieden. Maar verwacht bijvoorbeeld niet dat ik je ergens heen vervoer of je vervoer betaal, helaas.

- Doe je het goed, dan krijg je natuurlijk een vaste plek :duimhoog:


Ben je nu nog steeds niet afgeschrokken door dit verhaal? :shock: Stuur dan eens in wat je hebt en verbluf mij: info@quadclubnederland.nl
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ralph, je weet t he :p

En om je te overtuigen: Read my blogs on vyy.hyves.nl
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Jep, we hebben een deal :D Is er verder niemand die het aan durft?
Plaats reactie