Revies op QCN?

Plaats hier al je berichten ivm Quad Club Nederland.
www.quadclubnederland.nl
Plaats reactie
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Revies op QCN?

Bericht door Koen Berendsen »

Beste QCN

Ik vind uw site super! Alleen jammer dat er weinig nieuw gesplaatst word. Zal het misschien mogelijk zijn om een soort deskundige review over verschillende tpes quads te maken? Of iets meer detials over diverse quads.

Het nieuws lijkt me ook moeilijk te vinden! Maar voor mij is dit de nieuwsite over nieuwe moddelen! Maar buiten de bekende merken is er nooit veel nieuws.

Kunnen niet paar mensen een soort quadtest doen dat ze van iemand een standaard quad lenen en hem testen en de voor en nadelen erop zetten! Soort digitale tijdschrift met leuke reviews!

Jammer genoeg ben ik zelf niet zo bekend met verschillende merken (ik heb op veel bromfietsquads access, krab e-ton en de yamaha breeze en kawa kfx gereden waarvan die laatste nog beetje bekend is)

Mocht u een andere site weten die veel over quads verteld (dit forum is erg handig maar dat zijn zoveel meningen en allemaal kleine verhaaltjes ... je weet soms niet meer wat goed of slecht is)

Ik kan niet goed engels en ben dus zeer blij met deze NL site over quads! En ga zeker zo door:D Maar wellicht iets meer over quads zelf?

Ik ben een trouwe bezoeker en kijk bijna elke week wel! (ik ben niet aangemeld trouwens wat zijn daar de voordelen van? )
YAMAHA BREEZE 125cc
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Hallo Koen,

Ik probeer het allemaal up to date te houden. Maar het leven is nogal druk de laatste tijd en ik heb er niet zo veel tijd meer voor. Binnenkort ga ik samenwonen met m'n vriendin en volgend jaar verhuis ik naar Noorwegen, dan zal het helemaal lastig worden. Maar ik blijf m'n best doen om het toch eens in de twee weken bij te houden.

Quadtests zou ik graag doen, maar daar gaat erg veel tijd in zitten. Ik zoek nog wel redactie-leden. Goed en redelijk foutloos schrijven van interessante stukken zijn de enige eisen.
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Bericht door Koen Berendsen »

Ja druk leven!

Zijn er op dit forum geen dealers die hebben toch mooi alle quads:P

op zondag 28 september is er een quadcross in mijn woonplaats. Helaas is hier de quas nog niet zo zeer populair en vooral de quadcross valt een beetje tegen.

Maar ik ga proberen in september iets na je te sturen kun je het op de site zetten.

Zijn er hier op het forum zo weinig mensen die geintereseerd zijn als redactielid? Ik zou best willen helaas heb ik er weinig verstand van (maar als ik word erop zet kan ik makkelijk redelijk foutloos en met goede gramatica iets typen)

Maar bedankt he at je toch, in je drukke leven, nog tijd vrij houd voor de website! Zonder dit soort mensen mis ik zoveel van de wereld van de quads:D

Groeten Koen
YAMAHA BREEZE 125cc
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Je bent vrij om stukken in te zenden, dat is altijd welkom.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Nieuw is de foto van de maand, door Frank Sanders. De foto van de maand september staat nu online.
Plaats reactie