Quad --> Politie magneet?

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Quad --> Politie magneet?

Bericht door 08brothers »

Vandaag met de Bombardier ook weer aangehouden in Finland, moest even voor alcohol blazen, wat je hier trouwens altijd moet :lol: Waarom werd ik aangehouden, gewoon omdat het een quad is en ze het een gaaf ding vonden. 8)
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Quad --> Politie magneet?

Bericht door yamahakoppel »

in 10jaar en 45.000km nog maar 1 keer tegen gehouden.
ik kreeg direct te horen dat ik een gevaar op de weg was en het onverantwoord was enz. :?
ik reed gewoon met het verkeer mee op lage toeren dus mocht die agent mij toch eens uitleggen wat ik dan wel mis deed want snapte er niks van :?
nu brande het achter licht van mijn raptor 700 niet, ik moest het ter plaatse maken of ze regelde wel een takelwagen. ik wist gelukkig waar het probleem zat met een aftakking voor mijn aanhanger stekker te maken de kabel te fel beschadigd waardoor die gebroken was, was al de 2de keer
de mannen hebben mij netjes bij gelicht met hun zoeklamp :lol: sta je daar midden in het centrum van hasselt waar honderden voetgangers passeren. met de politie combi langs u met zwaailichten en zoeklamp aan. nu kan ik er mee lachen maar kan u zeggen op dat moment schaam je u dood
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Hein
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 05 feb, 2012 14:39
Locatie: zuid oost brabant

Re: Quad --> Politie magneet?

Bericht door Hein »

Ben in al die jaren ook maar 1 keer staande gehouden. Reed int buitengebied waar t gewoon mocht. Ff kenteken en rijbewijs chek, vervolgens het belerende praatje waar ik wel en niet mocht rijden. Maar ja ik was niet in overtrding en mocht weer gaan van oom agent. Zijn maat stond erbij te kwijlen haha. Mijn XMR was toen net hagelnieuw... geen wonder dat ie jaloers was ... ik op zondag lekkah skeure en hij dienstdraaien haha.
CAN AM OUTLANDER 1000 XTp
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Quad --> Politie magneet?

Bericht door 08brothers »

Ach het is inderdaad een bijzonder en leuk verschijnsel, ik ben reeds een 6x aangehouden, nog nooit een bekeuring gehad maar als ze je stop zetten voordat je je avond eten op hebt is het minder leuk :D Tevens vind ik het altijd eigenaardig om staande gehouden te worden daar als je een slechte agent treft ze altijd wel iets kunnen vinden om je te bekeuren. :lol:
Plaats reactie