Over de kop slaan? Over ze zijkand slaan?

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
brother003
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 18 dec, 2006 19:04
Locatie: hansbeke (oost-vlaanderen)

Bericht door brother003 »

1 keer met mijn grizzly aan volle snelheid tegen een boom gereden :quad is 3 keer overkopgegaan en ik had niets

maar quad wel:
-veren gebroken
-kappen gescheurd
-kader geplooid
-stuur geplooit

en dat was het :knikblij:
YAMAHA 4 ERVER
Meeki
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: di 21 mar, 2006 20:24
Locatie: in een huis
Contacteer:

Bericht door Meeki »

afgelopen maandag nog op quad-day mn quad was er helemaal ondersteboven van :D

ik sprong verkeerd af met een wiel in een spoor, toen ik op 1 achter wiel neer kwam gaf ik vol gas, dacht dat ze allebei weer aan de grond waren. En hop trok zo mn quad onder mn kont vandaan en kwam op zn kop terecht, Gelukkig geen schade :)
Fun is not a straight line

Member of Erasmus NL

Sponsord by: Car Electronics Uden

http://www.car-electronics.nl

http://Quadfoto.spaces.live.com
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

nog niet , en hopelijk blijft dat zo .. :applaus:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Quadfather
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 18:22
Locatie: Diever noord

Bericht door Quadfather »

2,5 week geleden met de quad ongeluk gehad ben der voorover afgevlogen een sloot in :?
Sleutelbeen gebroken :( Gekneusde nier :( en lichte hersenschudding :(
Don't you have any respect? Why don't you call me the quadfather!
mr. frauley
Quadrider
Quadrider
Berichten: 459
Lid geworden op: do 12 jul, 2007 20:58
Locatie: zonhoven

Bericht door mr. frauley »

ik ben nog nooit gevalle maar wel bijna, zo met men 2 wiele door de bocht. :p hopelijk zal het nooit gebeure :)
Gebruikersavatar
::jonas::
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 159
Lid geworden op: di 12 jun, 2007 16:59
Locatie: poperinge

Bericht door ::jonas:: »

de onze heeft al 3 keer op ze kopje gelegen toen had ik niets :)
2 dagen geleden ook, nu heb ik wel iets :( .
ik heb op mijn knie geland enjah helemaal gezwollen en 2 schaafwondjes op mijn schouder
ik heb nog geluk gehad dat ik kon wegrollen of ik had hem nog op me :d zag hem voor meneus paseren :roll: maarjah mijn moeder zegt je zal het nooit leren hé...

grtz :d :punk:
yamaha blaster
-> Nerfbars
->Atx bumper
-> Verbreding
-> Prodesign kill switch
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

ik ben eens een keer tegen 60 recht in een gracht gereden.
Die gracht was pas uitgegraven in hoog gras en stond er de week voordien niet. Frontaal erin.
De gracht was +/- 1m diep en 1.5m lang.

Stuurtje was krom, voor de rest niets.
Ikzelf had een gezwollen knie, mijn onderbeen lag open (denk dat de quad mij daar geraakt heeft) en schaafwonden aan m'n armen.

Het ergste was om hem alleen uit die gracht te tillen.
Hij ballanceerde met z'n linker voorwiel en rechter achterwiel op de kanten van die gracht ...
De quad stond ook 180° gedraaid.

---------------------

Met mijn oude warrior ben ik eens frontaal tegen een fruitboom gereden tegen volle snelheid.
De voorste bandjes waren kletskop en de grond was een dikke modderlaag. Ik wou nog remmen, maar hij schoof gewoon rechtdoor.
Toen ben ik over de quad uitgevlogen, ondersteboven met m'n rug tegen het boompje gevlogen en op m'n kop neergekomen. Quad had niets.
Ik heb 3 weken rugpijn gehad :p
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

met mijn eerste quad een blaster,kreeg ik de bocht niet genomen te snel en tegen een muurtje geknalt ben er niet vanaf gevallen maar aan de quad was alleen de velg beschadigt.


nu met mijn andere quad een kawasaki 400,ben ik 2keer om gegaan
de eerste keer was toen ik ging crossen en wilde een bergje op viel de quad stil en ik schoof ervan af naar achter,wat stom :D :oops:
maar daarna viel de quad achterover op mij ik kon de quad net weg slaan met mijn voet,gelukkig niks aan de quad wel aan mij,mijn knie deed zeer en mij rug.
de 2de keer was met een donutje te draaien,dat was met baanbandjes
ik vloog er hennig vanaf de quad sloeg om,ik had niks maar de quad was het spiegeltje kapot en het stuur,gelukkig niet veel kosten.
Bartje 400
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1337
Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
Locatie: limburg

Bericht door Bartje 400 »

klap band op de kippen in horensberg dam , gevolg... quad over kop en stuurstang beetje krom ;)
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

ik (tijgetje) ben in augustus op men zij gegaan op weekend in ardennen, eerste rit we waren 10 min weg en een hele felle bocht het had geregend en begon te slippen op de witte lijn en ineens kreeg hem terug grip. ikke van quad afgezwierd en op de grond en quad ook op ze zij ff op zen kop gerold maar toch terug op zen zij geraakt ik ben recht gesprongen met de vangrail boven mijn snuit te zien om mijn quad recht te zetten (vraag me ni hoe want ik heb die krachten normaal ni) maar ik heb het wel gedaan alleen, ik besef wel dat ik heel veel geluk heb gehad omwille dat er geen tegenligger van de andere kant afkwam en ik niet snelles reed of recht door ben gegaan dan was ik misschien over de vangrail gevlogen en had mijn quad grote stukken hebben maarja het is goed afgelopen.
ik zelf had een blauw plek op mijn knie en mijn handen geneteld (had mijn handschoenen niet aan omdat die nog nat waren van de vorige dag) 's andere dags had ik overal pijn maja en mijn quad ja de beschermbeugel van mijn lampen die was scheef en mijn kappen daar zijn witte plooien in hier wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik had daarna wel bang maar de volgende dag reed ik al terug op 2 wielen rond kris kwam in de namiddag daar en had die alles al terug rechtgeplooit
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

ja als hem begint te schuiven en dan terug grip krijgt doet dat heel raar ik kan er van meespreken!
ik heb hem op mij gekregen!
in't midden van't straat :mrgreen:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

ben ik blij da ik da ni op mijn heb gekregen was plat anders haha
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

hihihihi
val't eigenlijk nog mee t'is nie zo zwaar als ge denkt
en op die moment denkt ge nie na en moet die van je af op elke manier mogelijk :wink:
het belangrijkste is dat jij niks had de quad kan je altijd terug maken
ik heb 6 weken thuis gezeten met mijn schouder toen!
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:16
Locatie: halle (duh)
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

ik weet ni of het iemand al is opgevallen maar bij de meeste 'uitschuivers' hebben de meeste mensen kniepijn :afgestudeerd:
ik heb mij ooit laten vertellen dat als je hem niet meer goe krijgt dat je nooit de spieren mag opspannen (makkelijker gezegd dan gdn he :roll: )
grtzzz de_jerre en voor die da nog iets voor hebben=> veel geluk me het genezen van eventuele wondes
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

men knie heb ik ook eens gehad maar niet met te vallen
was met de blaster donuts aan het draaien en opeens trok hij omhoog
ik van het shrikken eraf gesprongen maar verkeerd terecht gekomen waardoor men knie wat te ver draaide :p pijnlijk

voor de rest al tamelijk wat brokken gemaakt :engel: daarom rij ik nu met een supermotard en niet meer op circuit/offroad



laatste keer was pijnlijkste
in een sloot 1,5m a 2m omhoog gereden , terug op straatkant met men achterbanden maar voorbanden in de lucht
terug in de sloot gevallen op men rug , na te beseffen wat er gebeurde zag ik plots de quad achterover slaan recht de put in op men persoontje !
zadel nog kunnen afweren met men voeten maar daardoor klinkte de voorkant van de quad 2x zo hard recht op men helm (waardoor de neus deels afbrak ) en eindigde recht op men borstkast(je) :p
de handrem van de quad stond in het paars erin en armke heb ik 2 dagen niet kunnen bewegen . was gekneusd en spieren verrokken .

al bij al heb ik tamelijk wat chance gehad dat moment , 180kilo opvangen zelfs met helm is pijnlijke ervaring :D
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Plaats reactie