Gevaarlijke bewoner

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

ow mannen twas ook als grap bedoeld hoor. khad het wel door van peet.

en zal me zeker nie tot zijn niveau verlagen!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Sebastien schreef:ow mannen twas ook als grap bedoeld hoor. khad het wel door van peet.

en zal me zeker nie tot zijn niveau verlagen!
auwkeeej, dan es't goed, t'kwam nogal serieus over .. :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

ah neeje het was ironisch bedoeld! :mrgreen:

zouk ook nooit willen doen want ben geen agressieven dus komt da bij mij niet op. geweld zouk enkel gebruiken als het niet anders kan of indien hij had geslaan. dan pas zouk agressief worden.


geweld eindigt, waar respect begint :applaus:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
shineray
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 16
Lid geworden op: za 11 aug, 2007 21:55

Bericht door shineray »

als er iemand kan regelen voor vervoer :crosser:
kunnen we met zen allen eens gedag komen zeggen :duivel3: :D
maar normaal moet diene ddan tog een plak emme staan voor privaat
en ier in de ruisstraat zen de vriendelijkste mensen van belgie ze komen soms zeggen dak el wa harder met men machien mag rijden :lol:
chupkes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 07 nov, 2005 14:34

Bericht door chupkes »

Man, wat je tegenwoordig al wel niet tegenkomt. Maar je had in dit geval toch zeker wel even af mogen stappen en vriendelijk zn stokkie af kunnen pakken :wink:
Aan de andere kant ben je er zo mooi rustig vanaf gekomen, maar voor jezelf is het vaak lekkerder om er ff tegenin te gaan :D

Zou m de volgende keer eens ff zn stok afpakken en vriendelijk vragen waar ie nou mee bezig denkt te zijn :D
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

chupkes schreef: Zou m de volgende keer eens ff zn stok afpakken en vriendelijk vragen waar ie nou mee bezig denkt te zijn :D
Als die kerel daar staat met zen schuim uit zen mond komend en zen bloeddoorlopende ogen gereed om u pak rammel te geven zult ge wel anders piepen :p :wink:
Op zo een moment de gepaste reactie is maken dat ge weg bent :crosser:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

DaZoe schreef:
chupkes schreef: Zou m de volgende keer eens ff zn stok afpakken en vriendelijk vragen waar ie nou mee bezig denkt te zijn :D
Als die kerel daar staat met zen schuim uit zen mond komend en zen bloeddoorlopende ogen gereed om u pak rammel te geven zult ge wel anders piepen :p :wink:
Op zo een moment de gepaste reactie is maken dat ge weg bent :crosser:
Klopt zeker als je een kind van 12 bij hebt, maar anders :duivel3:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Bericht door cd_BE »

anders gewoon doorrijden als hij dan niet opzij gaat, pech gehad :p

Maar het is altijd het beste om in zo'n geval rustig te blijven, je bent ten slotte op privé terrein.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
chupkes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 07 nov, 2005 14:34

Bericht door chupkes »

DaZoe schreef:
chupkes schreef: Zou m de volgende keer eens ff zn stok afpakken en vriendelijk vragen waar ie nou mee bezig denkt te zijn :D
Als die kerel daar staat met zen schuim uit zen mond komend en zen bloeddoorlopende ogen gereed om u pak rammel te geven zult ge wel anders piepen :p :wink:
Op zo een moment de gepaste reactie is maken dat ge weg bent :crosser:
Ligt eraan hoe groot deze kerel is :p
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik rij op tuincentrum ook prive terijn ,maar ik mag daar rijden, en als daar gasten komen en ik staa daar te praten, dan komer er altijd wel kijken ,en somigen die een kind hebben vragen of ze eens achterop mogen zitten ,zeg ik altijd vriendelijk manier is goed ,en als ze eens willen rijen(wel bij mij achterop zitten niet zelf rijden:P) zeg ik altijd op vriendelijken manier nee, want dat is me te gevaarlijk want weet niet wat dat kind doet, dus laat ik dat maar liever .
maar ik denk dat er vaak mensen naar binnen rijden, omdat er niks staat ,als ik daar kwam die weg zach ong zelfde uit als die weg bij ons ,ik reed daar ook naar binnen om daar te crossen.
in de zomer zie ik er meestal altijd 5 langs komen meestal de zelfde, die rijden dan in een groepje en als ik daar staa, stoppen ze meestal en komen vragen hoe het is en alles en kijken naar de quad weer en dan vragen ze of ze met mij eens mee mogen rijden, achterom zeg ik soms jhaa en dan is het 10 min rijden en dan gaan ze weer :P. zijn echt gezelligen mensen en ze waren ook een mee barbuquen was heel erg gezellig , voorslag kwam wel van mijn moeder :D zijn supper aardigen mensen.


maar als je rustig blijft is er niks aan de hand ,pas als die agresief wordt dan moet je ingrijpen ,en als die naar het kind was gegaan wat deed je dan ? dan werd mijn pa toch te veel als die naar mij kwam, en als dan rij ik gewoon weg van zoon man ik gaa toch niet naast zoo 1 staan weet toch niet waar die in staat is dus zeg zoo als je 14 of jongen bent vermijd het rij weg ergs anders heen die ouderen lossen het goed op meestal :P
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

OW Barossa :| Is Nederlands je moedertaal :mrgreen: hihi

Grapje, gewoon af en toe is op letten, leest makkelijker :duimhoog:
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

hihi okej zal ik doen ik moest ff snel typen omdat ik weg moest :( maar meestal let ik er op ;)
Evil Raptor
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 23 sep, 2007 08:52

Bericht door Evil Raptor »

Ik ken dat straatje (Rue du lait battu), ik heb er zelf wel al eens ingereden zonder te beseffen dat het privé-terrein is. Er stond idd géén aanduiding/verwijzing dat dit geen openbare weg is.
Ik heb echter niemand tegengekomen, gelukkig maar.

Ik ben zelf afkomstig van die streek en rij regelmatig in het kluisbos rond en heb ook al veel boze blikken in mijn richting gekregen.
Ik geef toe, soms durf ik wel eens goed tekeer gaan, maar roekeloos ben ik helemaal niet.
Ik ga heus geen zone 30 (vb. aan een school om 16u00) voorbijvlammen aan 90.
En als ik wandelaars, mountainbikers of joggers tegenkom rij ik ook aan een slakkengangetje.

Sinds kort is er echter een "veldwachter op pensioen" aangesteld om alle onregelmatigheden in en rond het kluisbos (Kluisbergen- Mont-de-L'Enclus) vast te leggen. Het weekend ga ik er praktisch nooit meer langs, te veel wandelaars, e.d.

Kort geleden zat ik met een vriend (beiden met de quad) op een terras een paar consumpties te nuttigen en toen we terug vertrokken noteerde de garçon onze nummerplaten om ze door te geven aan de "blauwe mannen". Er was blijkbaar te veel stof opgewaaid toen we vertrokken. Dat heb je nu eenmaal als het een paar dagen niet geregend heeft (zeldzaam in België, maar toch).

Ik kan zo nog een paar verhalen aanhalen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer:
DE MENS IS ZO ONVERDRAAGZAAM GEWORDEN!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Bericht door cd_BE »

Evil Raptor schreef: DE MENS IS ZO ONVERDRAAGZAAM GEWORDEN!
Idd, je mag niets meer.

Gelukkig is Landesverdediging in onderhandelingsfase op basis van actuele lijst van "vervreemdbare militaire domeinen". In Limburg is reeds oplossing gevonden.
Nu zijn ze met West-Vlaanderen bezig. Hopelijk resultaten binnen afzienbare tijd. :afgestudeerd:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Timmy@kawasaki
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 11 dec, 2006 20:12
Locatie: Waterland-Oudeman

Bericht door Timmy@kawasaki »

Laatste tijd rij ik vaak bij schemeravond en als het slechter weer is. dan heb je geen last van wandelaars of zo.

Gr Timmy
Plaats reactie