Gevaarlijke bewoner

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
cobby
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1271
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 13:37
Locatie: ( Belgie )

Bericht door cobby »

ge hebt goed gedaan door ook niet geweldadig te worden :duimhoog:
Geweld is echt de laatste oplossing .
Ik weet de verleiding is soms groot maar als het anders kan -> anders doen.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

lopen toch bende zielige mensen rond in dit apenland hé
man man tegenwoordig moet ge nog maar zien naar iemand of ze bijten uwe neus af

2 weken geleden ook in een bos aan het rijden , komt daar ook zo een kerel aangewandeld en wist al wat uur het was
effe recht naar hem gereden en dan 90° naar rechts gedraaid , effe duidelijk maken dat ik zijn commentaar niet hoefde .
stond ook geen bordje maar toch word een quad direct vergeleken met 'gevaarlijk'
daarstraks daarentegen naar terreintje in Hombeek gereden waar wandelaar was met zen zoon en een vader met zen zoon aan het mountainbiken
wel die mensen knikte vriendelijk elke keer ik passeerde , vader deed zelfs teken dat het een ferm ding was ... zo moesten er meer zijn van die mensen die voor iets open staan .

toch goed dat je kalm bleef , nu ben jij in je recht om naar politie te stappen , en blijf daar maar aandringen tot ze die een bezoekje brengen .
geen signalisatie is ook geen recht om zo te handelen , dat noemen ze bedreiging of zelfs poging tot slagen en verwondingen .
val die smurfkes maar wat lastig daar , dat ze eens vanachter hun bureau komen ;)
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

idd, zoals je zegt je hebt ook vriendelijke mensen :) (jammer dat ze zo schaars zijn).
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

man, man al die stomme quad haters :x het is verdomme iedereen zijn recht om met wat te rijden wat hij wil zolang het legaal is ! :x
ik zou er wat van krijgen e van die oude mensen die hun vuisten al opsteken als ik rustig door hun wijk rijd
:shock: :verymad:


@opticalnicolas : inderdaad gelukkig zijn er nog een paar mensen die dat volledig accepteren en er voorstander van zijn , al zijn ze jammer genoeg inderdaad wel schaars :(
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Franky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 956
Lid geworden op: do 22 jul, 2004 22:58
Locatie: Rillaar

Bericht door Franky »

hohohoho gewoon doorflippen zou ik doen,, nog zotter dan die gast met ze stokske daar :o
:duivel3:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

pff wat een mens... volgens mij is die dokter zelf een beetje ziek in zen kop.

hij kan beter zelf naar de dokter toe gaan :muur:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Bericht door cd_BE »

coolboyke schreef: ik zou er wat van krijgen e van die oude mensen die hun vuisten al opsteken als ik rustig door hun wijk rijd
:shock: :verymad:
Dat is idd een echte plaag. Zelfs als je 50 rijd waar je 70 mag (was een adres aan het zoeken) staan ze te zwaaien dat je te snel rijd.

:verymad:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

k wordt gek van die mensen ik heb een veld 8ter mijn huis de huizen liggen er 100/150 meter vanaf en dan zitten ze te zeuren da ze geluidsoverlast hebben maaja je zult altijd van die zeikers hebben :p
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Is niet zo ver van bij vandaan zal ook eens langs zijn deur paseren om vriendelijk mijn gas open te gooien hihihi
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

peet #77 schreef:Is niet zo ver van bij vandaan zal ook eens langs zijn deur paseren om vriendelijk mijn gas open te gooien hihihi
:lol:
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

hehe ja nekeer doen met helcamera :p
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Wel peet laat mij weten wanneer je gaat, dan kunnen we ergens afspreken en samen gaan. :mrgreen:

Samen staan we sterk :applaus:

ahja en naast zn huis staat er een braak liggend veld. dus kunnen we daar paar toerkes op doen en ie zal wel onmiddelijk verschijnen :duivel3:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Was maar voor de grap zulle gasten het is niet maar ik zal niet voor zijn deur verschijnen
waar er rust is moet je het rustig houden
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Sebastien schreef:Wel peet laat mij weten wanneer je gaat, dan kunnen we ergens afspreken en samen gaan. :mrgreen:

Samen staan we sterk :applaus:

ahja en naast zn huis staat er een braak liggend veld. dus kunnen we daar paar toerkes op doen en ie zal wel onmiddelijk verschijnen :duivel3:
Ge moet het nu ook niet gaan zoeken he .. :duimlaag:

Laat die kerel voor wat hij is en verlaag u niet tot zijn niveau :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

cyberdrone schreef:
Sebastien schreef:Wel peet laat mij weten wanneer je gaat, dan kunnen we ergens afspreken en samen gaan. :mrgreen:

Samen staan we sterk :applaus:

ahja en naast zn huis staat er een braak liggend veld. dus kunnen we daar paar toerkes op doen en ie zal wel onmiddelijk verschijnen :duivel3:
Ge moet het nu ook niet gaan zoeken he .. :duimlaag:

Laat die kerel voor wat hij is en verlaag u niet tot zijn niveau :wink:
perfect gezegd !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie