Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Léon
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 832
Lid geworden op: za 09 dec, 2006 22:14
Locatie: nbr

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Léon »

barossa chetaa schreef:
Tiesko schreef:
Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.

Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...

Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...

Groeten! :)
waar woon je dan ong ik woon ook in zuid limbrug
en gaa tot nu toe nog naar genk , want weet geen anderen crossbanen op het moment :)
ja even opletten hij woont niet in Zuid Limburg maar in Noord-Holland
en op internet vind je heel veel crossbanen
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Hij heeft het waarschijnlijk tegen Tiesko. :)
Ik heb trouwens twee crossbanen gevonden in Flevoland (circa 40 en 50 kilometer hier vandaan).
Ik zal toch maar eens een aanhanger aanschaffen: ik heb immers een trekhaak op de auto, dus da's makkelijk.
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Tiesko »

Hij heeft het indd tegen mij denk ik Leon.. :wink:

@ barossa: ik woon in Noorbeek, je weet dat toch wel te liggen he! :p

Ik heb kenteken op de Blaster, dus ik ga niet echt naar een crossbaan maar rij gewoon door de landwegen..

Groete!!
2takt
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door raptor350 »

ff on-topic:

heeft er iemand nog meer informatie over de edegemse bergen in Kontich ...
Is het nu werkelijk officieel gesloten ? De politie had me verteld dat ze alles goed zouden afsluiten zodat het onmogelijk ging worden om er nog te crossen met welk voertuig dan ook ( crossmoto's , jeeps , quads , .. :roll: )

greetzzz
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Plaats reactie