Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Svenchez
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 sep, 2008 14:48
Locatie: Beringen

Bericht door Svenchez »

[quote="kees"]Bwooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap bwoaaaaaaaaaaaoopppppp bwooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap (75) met een rappy 700 opzoek naar wildcrossers. Ik zie het al helemaal voor me.

Dikke uitlaat eronder. Die str.nt woute moeten eerst es leren rijden.

stront woute? dank u.. al eens nagedacht dat er ook mss flikke zijn die ook van het quadrijde houde enzo? wij hebben een voorbeeldfunctie, klopt, we moeten diegene op de vingers tikken die iets misdoen,klopt, maar ook WIJ zijn maar mensen die ook van dinge houden zoals snel rijden en weet ik veel wa.. we zijn niet allemaal zoals nonkel flik hoor.. Jammer van zo'n uitspraken maarjah
Another one bites to dust..
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 02 dec, 2007 23:22
Locatie: Tienen

Bericht door baleno »

denk ook dat in verkeerd topic staat :lol: :verymad:

maar om bij de topic te houden... dient de politie op de Quad ook niet de verkeersregels te respecteren ? Als het bos beschadigd word door onze Quad's is dat ook door hunne ? :zzz:
:quad: ____________________________________ Enjoy your live ______________________________ :quad:
Graveless
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 90
Lid geworden op: di 14 okt, 2008 12:22
Locatie: Antwerpen (Zandvliet)

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Graveless »

Uhm eigelijk heeft de persoon die zegt da flikke ook mor mense zijn gelijk. Maar de rest ook ze geve ons geen ander keuze dan erges te gaan rijde waar et ni mag. Ze verjaage de sport zo overal da ge dikwijls verdomd lang moet rijde om erges te kome waar ge een goei crossparcour hebt om te rijde, en dan moet ge nog zien da quads er zijn toegelate. Want da is ook ni overal het geval. En eigelijk zou da op plaatse waar da ge ni moogt ni nodig zijn. Hoeveel velde zijn der ni waar ze niks mee doen enal hoeveel stukke storte ze gen afval omda der toch niks mee gedaan word. Daar zoude ze makelijk iet kunne maake en nog iet op verdiene ook. In de plaats van iedereen weg te jaage kunne ze beter een oplossing geeve mor nee das ni goe ver de staatskas zeker :? Ik vin da ze in alles wa overdrijve en ja idd de spanbroekskes moge overal waar ze wille bekan rije zonder zever te krijge maja ons dinges maake lawaai das iet waar ze over valle morja wa valt der aan te doen ge kunt me alemaal een petietie tekene en genoeg stemme hebbe en dan nog 5 jaar wachte om MSS iets te krijge waar ge iets aan hebt :verymad: s alemaal ni fair mor geld poempe in een fanfare ver elk dorp wer da we dan me alemaal gezamelijk ver gon werke en waar da niemand om geeft. Da ga dan wer wel en de etentjes van die politiekers kunne ze dan wel betaale. Terwijl da ver gen kl*te nodig is maja k gon der ni te ver op doordramme want da sta der nog nen hoop zever da niks helpt :)
Trotse eigenaar van een KTM 525XC
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Dan hebben jullie het nog makkelijk: hier in Noord Holland heb je al helemaal geen plek waar je een beetje kan off-road'den.
Mijn leukste ervaringen voorlopig zijn rustige ritjes langs de weg in de berm... :roll:
(en als de politie op dat moment langs komt heb ik alsnog een probleem: dat weet ik nu al)

Men heeft een project lopen om een crossbaan te creeren in de buurt, maar dat loopt al sinds 6 of 8 jaar, en de verschillende gemeentes zijn er nog niet helemaal over uit. Dus dat gaat ook niets worden. (men is bang voor overlast......)
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door raptor350 »

Denus schreef:Dan hebben jullie het nog makkelijk: hier in Noord Holland heb je al helemaal geen plek waar je een beetje kan off-road'den.
Mijn leukste ervaringen voorlopig zijn rustige ritjes langs de weg in de berm... :roll:
(en als de politie op dat moment langs komt heb ik alsnog een probleem: dat weet ik nu al)

Men heeft een project lopen om een crossbaan te creeren in de buurt, maar dat loopt al sinds 6 of 8 jaar, en de verschillende gemeentes zijn er nog niet helemaal over uit. Dus dat gaat ook niets worden. (men is bang voor overlast......)
En op de maasvlakte daar in nl ?
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Da's nogal een rit vanaf mijn woonplaats....

Routebeschrijving naar Maasvlakte, Rotterdam
164 km – ca. 1 uur 58 min. (met de auto)
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door raptor350 »

Denus schreef:Da's nogal een rit vanaf mijn woonplaats....

Routebeschrijving naar Maasvlakte, Rotterdam
164 km – ca. 1 uur 58 min. (met de auto)
ja idd , of westdorpe , of axel ? ...
daar ga ik vanaf nu ook naartoe , westdorpe , omdat er gewoon nergens meer legaal mag gecrossd worden :x :verymad:
Ligt wel in nl, maar voor mij is het maar 80km rijden , inkom per dag is 12 euro ( quads )
dus valt nog mee voor je een hele dag te amuseren :D :crosser:
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Pff: dat is nog verder van huis (voor mij dan).

Ik woon gewoon op de verkeerde locatie :x
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door raptor350 »

Denus schreef:Pff: dat is nog verder van huis (voor mij dan).

Ik woon gewoon op de verkeerde locatie :x
In nederland zijn er veel meer cross-terreinen dan in belgie hoor , eens goed zoeken kan je mss verder helpen :p
Want het is echt de moeite waard :wink:
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.

Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...

Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Tiesko »

Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.

Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...

Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...

Groeten! :)
2takt
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Denus »

Ik heb o.a. deze links voor je:

http://www.terreinrijden.nl/database_te ... =Nederland" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.knmv.nl/images/public_upload ... %20_3_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de rest heb ik wat gezocht op internet, en hier en daar wat mee gekregen, maar niets concreets.
(behalve dan de maasvlakte bijvoorbeeld, maar dat is een 'ver van m'n bed' show.)
Léon
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 832
Lid geworden op: za 09 dec, 2006 22:14
Locatie: nbr

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Léon »

Tiesko schreef:
Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.

Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...

Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...

Groeten! :)
http://www.motocrossshop.nl/circuits.html" onclick="window.open(this.href);return false; succes ermee
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door Tiesko »

Merci Leon!! :bier:
2takt
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?

Bericht door sjmallie94 »

Tiesko schreef:
Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.

Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...

Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...

Groeten! :)
waar woon je dan ong ik woon ook in zuid limbrug
en gaa tot nu toe nog naar genk , want weet geen anderen crossbanen op het moment :)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie