Agressie van de mensen van tegenwoordig

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

T'is inderdaad niet altijd zo hoor, ik heb ook al mensen gezien die het duimpje omhoog gaven :duimhoog: of zelf een foto willen nemen met hun zoontje erbij .. dus t'is allemaal zo slecht nog niet.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Bericht door Koen Berendsen »

yannickdegroeve schreef:ik heb één keer nog maar zoiets ongeveer meegemaakt.

maar ik was volledig in fout alleen werd ik er juist van al de ander uitgehaald.

achter ons huis is een groot speelveld. en je mag er niet in met brommers ofzo
en ja ik had men quad nog maar net en nog geen rijbewijs.
dus ik naar dat veldje ik was er 1 volledige minuut. en plots stond er een vrouw mijn nummerplaat
op te schrijven?! dus ik rustig van dat veld gereden en ik ga in dat lange wegje dat je doormoet eer je
weer op de straat bent. en daar kan je juist door met een quad. staat daar op het einde een man in het midden
die mij probeert tegen te houden. ik dacht van kom ze... die ga hier ni moeilijk doen voor dien minuut lawaai.
dus ik gaf volgas richting die mens en jah uiteraard gaat die opzij want anders was hij plat ofzo :-p
en dan was ik ipv naar rechts waar ik woon helemaal langs links naar huis gereden om die mensen te misleiden.
eenmaal thuis snel quad in garage, auto binnen garage dicht, andere auto daar nog eens voor en de eerste week
niet meer gaan rijden :-D

nu heb ik men quad eindelijk terug (was kapot), rijbewijs, plaat alles en kan ik gaan rijden :-)
Wil alleen dit verhaal even aankaarten! Hier maakt de rijder onze hobby kapot!

Kan echt merken dat je er trots op bent!

Een kerel houd je aan, wat wou die? weet je niet! Misschien wel alleen even een woordje wisselen, misschien je in elkaar slaan, misschien vragen of hij ook even mocht, kortom je weet het niet.

In dit geval vind ik het wel even netjes als je even stopt en vraagd waar ze moeite mee hebben!

Vooral van dat geval van die kerel die steende gooide waar zn kinderen bijstonden was erg positief!

Persoonlijk ook genoeg mensen gezien die kwaad kijken maar nog meer die toch zeggen "wow" mooi ding etc.

Maarja je zei het al je weet dat je fout was!
Maar als je nou even tegen die vrouw zei ben even mn nieuwe quad aan het uitproberen en aangezien er geen kinderen nu aan het spelen zijn (dat neem ik van je aan) even op dit grasveldje rijdt.

Maarja ALLE VERHALEN HEBBEN 2 KANTEN en ik lees er constand maar 1! dus je kunt niet oordelen.

als iemand zegt dat een oud opa'tje hem inhaalde geloof ik dat dus ook niet:P maar ik snap wel wat men ermee bedoeld!

En in sommige gevallen snap ik best dat je je uit de voeten wil maken!

Ook welens iemand die met de handen in de lucht alsof hij een bijl/moker vasthad en als we langskwamen hij een slaande beweging deed. In het voetbal is dat verboden helaas niet op de openbare weg:

Het was op een zandweggetje dat legaal was! Hier zijn nog erg veel zandwegen die voor verkeer open is en grote plaatsen waar je met de auto wel mag komen en daar je auto mag parkeren en dan rondwandelen. En ik begrijp best dat dat voor sommige niet leuk is dat er af en toe zn quad langs scheurt. Maar mn pa en ik rijden altijd langzamer als we iemand inhalen zeker met kinderen. Maarja ik vind het ook storend dat die rothonden/paarden de weg onder schijten! Zeker die paarden hier:O phoe net 2 nieuwe buren en 6 paarden! en die schijten de weg onder ... ik accepteer het! Al gooi ik ook t liefst vergif in de waterbak van die paarden. Want we minderne ook vaat als we een ruiter paseren en das nu vaak:p en t stinkt oook erger dan een quad! Maar ik ga niet met stenen gooien of zeggen blabla...

Jammer dat er zulk soort rotvolk rondloopt! Maar dat is nou eenmaal zo het beste is dat 100% van dit forumn zich netjes gedraagd! Dan valt ons niks te verwijten!
YAMAHA BREEZE 125cc
yannickdegroeve
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: di 28 jun, 2005 20:40
Locatie: schilde

Bericht door yannickdegroeve »

hallo
even reageren op uw reactie. :oops:

ik weet dat he verkeerd was toen ik die kerel even bang maakte door volgas op hem af te stormen.
reden was: ik had mijn volledig rijbewijs nog niet en wou alleen maar even rijden omdat ik hem pas had.
en als er dan iemand is die al direct je nummerplaat opschrijft en zich al agressief opsteld zonder
eerst even te komen praten. dan vind ik mijn ongepaste reactie toch gepast!
zijn vrouw schreef mijn plaat op. ik dacht oei ja ik mag hier helemaal niet rijden dus
ik zal almaar stoppen. dus ik ging direct rustig voorbij mevrouw en ik zie daar die
vent staat zich al opteboeien en ik had geen zin om tegengehouden te worden of
ruzie te maken met een oude man dus ik maakte mij maar uit de voeten zonder
de mensen nog te storen of nog wat rel te maken terwijl ik toch weet dat ik in fout was.

dat veld is VLAK achter mij, ik kan het vanuit men tuin zien,
er rijden CONSTANT kleine daxjes en singa's rond. denk je dat
die daar mogen rijden? nee. ik besef niet waarom mensen
die kleine lawaaimakers wél toelaten en als er een quad met
evenveel lawaai rijd direct moeilijk komt doen.

voila. wou ik even zeggen.
jullie aanzien mij nu als een rotte appel tussen de quad rijders
en dit ben ik helemaal niet. ik rijd altijd voorzichtig als er kinderen, dieren of gewoon mensen
zijn of kunnen zijn. ik zoek nooit zelf problemen of ga nooit ergens staan gas geven zonder reden
omdat ik dat zelf niet kan hebben als er iemand in mijn achtertuin of in de buurt dat doet.

gelieve een reactie terug te geven.

dank u.
:)
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660 :-)
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Ach ja,

Ik heb ook krijg ook altijd veel reacties van mensen (90%) postitief.

Vaak als ik even ergens stil sta trek ik altijd veel bekijks, postitief dan he.
Ook wel enkele keer gehad dat fietsen en voetgangers nee liepen te schudden als ik langsreed.
Dus zo'n droogkloot als ik ben :D draai ik dan even om en vraag altijd wat het probleem is en meestal hoor ik lulverhalen van mensen en dan leg ik het 1 en ander uit en dan hebben ze er altijd wel begrip voor en dan rij ik gewoon met een glimlach weer door.

Oke ik moet wel zeggen dat ik uitermate rustig rijd ik stop ALTIJD bij paarden en rij ALTIJD stapvoets door dorpies heen, vindt de aandacht altiijd veel te leuk om hard te rijden. :oops:
Het is makkelijk om hard te rijden maar het is een kunst om juist rustig te rijden :)

Oke als het rustig is gaat mijn gas af en toe ook even open als er niemand in de buurt is.
Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert.

En dat zijn de verhalen die ik meemaak.
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op ma 01 sep, 2008 19:16, 3 keer totaal gewijzigd.
yannickdegroeve
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: di 28 jun, 2005 20:40
Locatie: schilde

Bericht door yannickdegroeve »

Grizzly700 schreef: Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert.
één van de wijste dingen die ik hier al gelezen heb ;-)
en ik ben het ermee eens!
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660 :-)
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Bericht door Koen Berendsen »

yannickdegroeve schreef:hallo
even reageren op uw reactie. :oops:

ik weet dat he verkeerd was toen ik die kerel even bang maakte door volgas op hem af te stormen.
reden was: ik had mijn volledig rijbewijs nog niet en wou alleen maar even rijden omdat ik hem pas had.
en als er dan iemand is die al direct je nummerplaat opschrijft en zich al agressief opsteld zonder
eerst even te komen praten. dan vind ik mijn ongepaste reactie toch gepast!
zijn vrouw schreef mijn plaat op. ik dacht oei ja ik mag hier helemaal niet rijden dus
ik zal almaar stoppen. dus ik ging direct rustig voorbij mevrouw en ik zie daar die
vent staat zich al opteboeien en ik had geen zin om tegengehouden te worden of
ruzie te maken met een oude man dus ik maakte mij maar uit de voeten zonder
de mensen nog te storen of nog wat rel te maken terwijl ik toch weet dat ik in fout was.

dat veld is VLAK achter mij, ik kan het vanuit men tuin zien,
er rijden CONSTANT kleine daxjes en singa's rond. denk je dat
die daar mogen rijden? nee. ik besef niet waarom mensen
die kleine lawaaimakers wél toelaten en als er een quad met
evenveel lawaai rijd direct moeilijk komt doen.

voila. wou ik even zeggen.
jullie aanzien mij nu als een rotte appel tussen de quad rijders
en dit ben ik helemaal niet. ik rijd altijd voorzichtig als er kinderen, dieren of gewoon mensen
zijn of kunnen zijn. ik zoek nooit zelf problemen of ga nooit ergens staan gas geven zonder reden
omdat ik dat zelf niet kan hebben als er iemand in mijn achtertuin of in de buurt dat doet.

gelieve een reactie terug te geven.

dank u.
:)
Tja sommige mensen zijn erg, ...

Maar ik zie ook genoeg positiefs en wat hierboven stond "ik vind het te leuk die aandacht om te hard te rijden" vond ik de mooiste van deze topic!

Maar u bent geen rotte appel in tegendeel Maar ik snap ook wel als je constand door 2 of meerdere personen gedwarsboord bent dat je je dan niet veilig voelt.

Maar ik wou gewoon even het verhaal horen! Alhowel je moet verhalen van 2 kanten horen!

Ik heb ook respect voor mensen die mij niet respecteren! Ik begrijp dat het sukkels zijn! Da's geen respect maar begrip!
YAMAHA BREEZE 125cc
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

om problemen te vermijden en geen zin in discussies doe ik mijn reacties weg :p
Laatst gewijzigd door SergioBelgium777 op ma 17 nov, 2008 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Burn the rubber ,not your soul
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Haagje »

ja je hebt zo van die mensen....
zeiken zeiken zeiken. naja dat kan dan nog wel, maar om iemand te beschuldigen :S
nou goed, nu is het wel zo hier in nederland dat zeker 75% diefstallen door ''buitenlanders''' zijn ( niet kwaad bedoeld voor u of wat dan ook ) Maar die verpesten het meestal voor de andere die hier heen komen voor een beter leven op een corecte manier.

en sommige mensen trekken dan meteen al dat ''soort'' mensen over 1 lijn.

hoe meer lawaai je maakt hoe meer mensen na je kijken, maar dan meestal negatief.
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Sebastien »

hey

quad-racer heeft daar wel een punt.
der zijn toch veel diefstallen die door vreemdelingen gebeuren.
en sommige doen ook nog eens graag fel en als je iets durft terug zeggen dan gaan ze vlug hun vriendjes gaan halen.
Waardoor mensen (waaronder ik soms ook) die vreemdelingen allemaal als slecht zien.

en dan zijn er vreemdelingen zoals u, die zich hier helemaal hebben aangepast aan onze maatschappij, die werken.
en jullie worden ook slecht aangezien door die ene groep.
maar het is eigenlijk overal zo hoor. ook bij de quadrijders, je hebt een kleine kern die als cowboys rijden en die zich van niets aantrekken waardoor wij allemaal de schuld krijgen en zo worden bekeken.


en dan nog iets over die auto's. soms vraag ik mij toch ook af vanwaar ze die halen.
ik zie er zo soms rijden waarbij dat ik mij zeg, op die leeftijd kunnen ze daar toch niet mee rijden... behalve als ze de lotto gewonnen hebben ofzo.


grtz
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

om problemen te vermijden en geen zin in discussies doe ik mijn reacties weg
Laatst gewijzigd door SergioBelgium777 op ma 17 nov, 2008 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Burn the rubber ,not your soul
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door yamahakoppel »

ik heb hetzelfde meegemaakt de 2dag toen ik pas mijn quad had dacht ga es mee gaan showen ,(had al van de eerste dag de buis uit te uitlaat geslagen voor meer lawaai)
dus ik ging wat cruisen rustig rijden natuurlijk want als je rap voorbijpasseert weten ze niet wie je bent rijd liever traag en veel lawaai maken om de show te stelen. was aan het rijden op mijn gemak
nuja het is nu ook winter ik verlang al tot dat het zomer is en lekker cruisen traag passeren langs centrum en cafés dan staan de mensen te kijken en voel je je goed.
@SergioBelgium777
als ik dit zo lees maak je de naam van quad rijders zelf ook wat slecht
je wilt opvallen door kabaal te maken, traag rijden zodat ze u zien en als ze niet kijken voel je niet goed, waarschijnlijk durf je wel eens expres 2x ergens passeren zodat ze u wel moeten gezien hebben en als je te weinig aandacht krijgt nog wat met uw gas spelen zeker, zodat ze horen en zien dat je een quad hebt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

yamahakoppel schreef:
ik heb hetzelfde meegemaakt de 2dag toen ik pas mijn quad had dacht ga es mee gaan showen ,(had al van de eerste dag de buis uit te uitlaat geslagen voor meer lawaai)
dus ik ging wat cruisen rustig rijden natuurlijk want als je rap voorbijpasseert weten ze niet wie je bent rijd liever traag en veel lawaai maken om de show te stelen. was aan het rijden op mijn gemak
nuja het is nu ook winter ik verlang al tot dat het zomer is en lekker cruisen traag passeren langs centrum en cafés dan staan de mensen te kijken en voel je je goed.
@SergioBelgium777
als ik dit zo lees maak je de naam van quad rijders zelf ook wat slecht
je wilt opvallen door kabaal te maken, traag rijden zodat ze u zien en als ze niet kijken voel je niet goed, waarschijnlijk durf je wel eens expres 2x ergens passeren zodat ze u wel moeten gezien hebben en als je te weinig aandacht krijgt nog wat met uw gas spelen zeker, zodat ze horen en zien dat je een quad hebt
jaa inderdaad ik val graag op en ik passeer meer dan 2 keer soms ,en met de gas spelen doe ik ook altijd .wat moet je anders doen als een quad hebt em heel de dag in de garage laten staan en soms keer gaan rijden maar dat niemand ziet das niets voor mij ze.
Burn the rubber ,not your soul
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door cyberdrone »

maar triestig als ge daar een quad moet voor kopen, maarja ieder zijn goesting en mening zeker. K'weet nu niet wat een uitlaat ge hebt steken, maar moest je zo verschillende keren voorbij mijn deur rijden en wat onnodig lawaai maken zou het me meer storen dan te zeggen van 'Wauw, wat nen gelukkige gast op ne schone quad ...' Dus niet verschieten dat je wat vieze gezichten en misschien wat boze taal uw richting uit krijgt want dan heb je het 'misschien' zelf gezocht, en onze hobby 'misschien' door het slijk gehaald. Maarja, ik kan je misschien ook verkeerd begrepen hebben natuurlijk..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

om problemen te vermijden en geen zin in discussies doe ik mijn reacties weg
Laatst gewijzigd door SergioBelgium777 op ma 17 nov, 2008 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Burn the rubber ,not your soul
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door cyclonedriver »

ik zou zeggen : goe bezig :verymad:
Gesloten