Agressie van de mensen van tegenwoordig

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
YellowYFZ555
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 27 mar, 2008 17:14

Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door YellowYFZ555 »

Goeiemorgen allemaal:d
Gistere ging ik even met mijn quad rijden in bolderberg (omgeving circuit van Zolder) en ik was wat rondjes in het zand aan het rijden op het gemak. opeens kwam er een man naar me toe gelopen in volle woede en hij wou me tegenhouden maar aangezien ik alleen was kon ik me maar beter uit de voeten maken. Maar toen ik weg wou rijden begon hij met stenen op mij te gooien. gelukkig ben ik veilig thuis geraakt zonder kleerscheuren. Zijn er nog mensen die zulke dingen hebben meegemaakt want ik vind dit toch maar allesbehalve. ik ga er van uit dat we beschaafde mensen zijn die kunnen praten als er een probleem is maar stenen gooien gaat me toch iets te ver en ook de manier waarop hij me wou tegenhouden.
Ik stelde me de vraag als het misschien privégrond was waar ik opzat maar dat heb ik al nagekeken en dat is niet het geval.
Zou ik hiermee naar de politie gaan of wat denken jullie?


Mvg kristof
Yellow YFZ-450
Wizzzard
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 25 okt, 2006 15:01
Locatie: aan de schelde OVL
Contacteer:

Bericht door Wizzzard »

Als je 100% zeker bent van je stuk dat je daar mocht rijden zou ik dit toch wel even durven aankaarten.

Heb je de persoon in kwestie goed herkend?

Wie weet ben je niet de enige die dit voorval heeft gehad... dus ook daarom vindt ik het de moeite waard om op een normale manier uw verhaal te doen.

gr wizzzard
YellowYFZ555
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 27 mar, 2008 17:14

Bericht door YellowYFZ555 »

Ik heb de persoon goed herkend en ik ben 90% zeker dat ik zijn naam ook ken.
grts YellowYfz
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

das wel al erg bizar aan 't worden hoor :?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

de menden kunnen niets verdragen !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Heb ook al eens stenen naar mijn hoofd gekregen toen ik lang wandelaars voorbij slenderde.
Het ergste was dat ze vriendelijk goedendag knikte, en in mijn spiegel zag ik er eentje hem bukken en een steen oppakken en naar mijn hoofd slingeren. Hij heeft me niet geraakt, heb me eens omgedraaid en gevraagd wat zijn probleem was, en of hij vond dat hij een mooi voorbeeld was voor zijn 2 kinderen die erbij waren.

Ik kan me voorstellen dat hij pissed zou reageren moest je er als een gek doorvliegen, of op een plaats rijden waar het niet mag, maar stenen smijt geeft wel een een uitvoering bij het gezegd 'getting mid-evil on your ass'

Triestig maarja ..no harm done, effe slikken, doorrijden en genieten van je rit.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

heb zoiets ook al meegemaakt.
ik was rustig een wegje ingereden waar niets stond van privé ofzo. op het einde van die weg zie ik dat het eigenlijk een oprit van een huis was. ging juist omdraaien en der kwam een man naar mij toe. ik zeg in mijn eigen we gaan vriendelijk doen en excuseren. maar hij wou blijkbaar ook meer en begon mij te dreigen met een stok dat ik mijn helm moest uit doen enzo.
enigste wat ik kon doen was achteruit rijden want hij stond voor mij.
dus volle gas achteruit, hij probeerd nog mijn kabels van mijn stuur vast te pakken ma mist ze juist.
toen kon ik niet meer achteruit gaan want was scheef op een berm aan het rijden en anders lag ik op de grond.
ik heb dan recht naar hem gereden, had hem bijna mee, hij probeerd me nog te slaan maar mist achtervolgde mij en smeet derna die stok in mijn richting maar miste nogmaals.

ben derna aangifte gaan doen bij de flikken maarja die wouden naturrlijk niets doen.
maar paar dagen later heeft hij toch een bordje gehangen van privé.
nu ben ik weggereden maar volgende keer ga ik de confrontatie aan!


grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
TheW
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 14 apr, 2008 20:15
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door TheW »

gewoon mee naar de flikken lopen
ken ook zo'n voorbeeld, is niet met de quad weliswaar:

gebuur rijdt met de camion, moest achterwaarts in om te lossen. was fijne straatje dus neus versperde weg nog half en kon dus auto niet meer door (moest anders kleine omweg nemen).
die vent gaat zagen dat de camion terug weg moet. had die gebuur daar net 10 minute moete proberen om in te rijden.
gebuur zegt dat die vent maar even moet wachten of ff omrijden. begint die vent uit een container stenen te rapen en te gooien. gebuur 1 tegen zijn been en kon der week niet op staan.
gevolg: buur 1 week conge en die vent mocht dokterskosten betalen + de kost om die camion 1 week stil te laten staan.
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

hebben we ook 2 keer gehad , 1 keer met de hobby auto van me pa , hij reed wat harder dan het mocht , wert aan gehouden , en toen zij die is dat jouw dochter ? me pa zij natuurlijk jhaa , zij die politie dan geef je een goed voorbeeld :? me pa werd natuurlijk betje boos en zij heb je daar ook al verstand van , :P

en 3 dagen geleden kwamen we met de quad aan gereden voor naar een landweg in , kwam opeens een vader en moeder aan gelopen die daar woonden ( en met die kinden was ik beste vrienden op de basis school , maar herkenden me niet ) en zeiden toen kun je hier betje rustiger doen want hier spelen ook kinderen , wij kwamen zoo langzaam aan gereden dan een groep ouderen mensen on inhaalden , dus dezen heeft ook wel de haat aan de quads , maar hij zij het vriendenlijk , maar toch hoefde hij niks te zeggen , want hard reden we niet ! vooral als ouderen mensen met een stok ons inhalden .
somigen mensen hebben het niet met quad , en somigen wel , waarvan we ook veel zijn tegen gekomen in het bos :D
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
moane
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 18 jun, 2008 15:51

hetzelfde

Bericht door moane »

ik heb dit ook ong. meegemaakt..,
bij ons achter op het land zoals normaal beetje aant crosse ffe rondgerede door bos ik wou naar huis ging eten en op de terug weg komt een buurman die daar 12 jaar woont en nog NOOIT een woord tege mij heeft gezegt (alleen soms met pijn en moeite zijn hand opsteekt in de auto ) ik stop rustig... hij aant schreeuwe ja als je hier nog een keer komt laat ik de honde los ( hij heeft 2 honde die elkaar altijd afslachte en zo wild zijn dat mensen er met hun honde niet meer langs durve te lopen:?) ik stond op dat moment bij ons achter op ons veld waar allemaal buxus en taxus staan gepoot. ik zij "ja dit is eigen terein ik ga mij toch ook niet bemoeie wat u in u tuin uitspookt" hij: ja ik waarschuw je jonge... toen heb ik gezecht ja zeikerd je doet je best maar maar denk eraan ik haal ze gewoon neer... (beetje grof maar die vent heeft al vaak genoeg zun honde laten ontsnappe en dan beginne die honde op de buxus te knage waar wij 3 jaar grond en alle andere rotzooi voor hebbe geregeld... :? ) toen ben ik weg gerede...
echt vaag zal wel een slechte dag hebbe gehad :?
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

:| nouw nouw die heeft er wel moet in om zoo wat tegen je te zeggen op eigen terein , als die politie komt en ik rij op eigen terein dan kachel ik lekker langs ze :P want aan houden mogen ze mij niet dan ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
yannickdegroeve
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: di 28 jun, 2005 20:40
Locatie: schilde

Bericht door yannickdegroeve »

ik heb één keer nog maar zoiets ongeveer meegemaakt.

maar ik was volledig in fout alleen werd ik er juist van al de ander uitgehaald.

achter ons huis is een groot speelveld. en je mag er niet in met brommers ofzo
en ja ik had men quad nog maar net en nog geen rijbewijs.
dus ik naar dat veldje ik was er 1 volledige minuut. en plots stond er een vrouw mijn nummerplaat
op te schrijven?! dus ik rustig van dat veld gereden en ik ga in dat lange wegje dat je doormoet eer je
weer op de straat bent. en daar kan je juist door met een quad. staat daar op het einde een man in het midden
die mij probeert tegen te houden. ik dacht van kom ze... die ga hier ni moeilijk doen voor dien minuut lawaai.
dus ik gaf volgas richting die mens en jah uiteraard gaat die opzij want anders was hij plat ofzo :-p
en dan was ik ipv naar rechts waar ik woon helemaal langs links naar huis gereden om die mensen te misleiden.
eenmaal thuis snel quad in garage, auto binnen garage dicht, andere auto daar nog eens voor en de eerste week
niet meer gaan rijden :-D

nu heb ik men quad eindelijk terug (was kapot), rijbewijs, plaat alles en kan ik gaan rijden :-)
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660 :-)
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Bericht door JdmhatchR »

Ja man als ze met stenen op mij zouden gooien ga ik toch eens afstappen denk ik hoor :roll:
Ik heb alleen nog maar wat moeilijke gezichten gehad, maar meer ook niet.

De meesten doen echt wel vriendelijk als ge niet de onnozelaar gaat uithangen...Als er een ruiter is met paard ga ik vaak aan de kant en wacht ik tot die door is, als ge respect toont krijgt ge ze 9/10 wel terug hoor.. (ik rij wel enkel op de baan, daar komt ge al minder ambetant volk tegen :mrgreen: )
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

in een woord TRIEST allemaal wat k hier lees :x
w-tec club member
Jarcos
Quadrider
Quadrider
Berichten: 278
Lid geworden op: zo 05 mar, 2006 18:50
Locatie: Druten

Bericht door Jarcos »

Tijd voor wat positievere verhalen hier: de enigste mensen die last van mij hebben gehad dames van een jaar of 15, 16 die de vingers in de oren stopten (maar ondertussen wel aardig bleven kijken). Voor de rest: zolang je op de aangewezen plaatsen jezelf koest houdt, zul je geen mensen krijgen die erg moeilijk tegen je gaan doen. Uiteraard hebben we het hier over de doorsnee mens, en niet over de figuren welke hierboven beschreven staan. Ik krijg gelukkig meestal een bewonderende blik! En ik hoop dit ook nog lang te kunnen volhouden zo :crossercool:
Gesloten