Agressie van de mensen van tegenwoordig

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Charger69 »

quad-racerrr schreef:Doe wat je zelf wilt kerel. Als ik hier gewoon uit men nek zit te lullen wat ben jij dan niet allemaal voor een onzin aan het uitkramen.

Maar als ik me niet vergis heeft (bijna ) iedereen die hier op het forum komt een hobby met quads.
en dan bedoel ik quads algemeen ( cross/ baan/ tuningshows of wat dan ook )

Dat wordt er bedoeld met onze hobby.

Hier deelt elke quadrijder aan mee. ( dus jij ook ja )

Maar de hobby wordt kapot gemaakt door andere ''hobby quaders'' die gewoon wildcrossen of onveilig over straten zit te racen.

en als je het nu toch niet begrijpt waarom er zo fel op wordt gereageerd.................................



Een lekker dik geluid is altijd leuk.
Maar de vraag is altijd wat vind de mede mens ervan, en als het echt te is merk je het vanzelf ( zitten altijd mensen tusse die altijd wat te zeiken hebben )

Tevens vind ik het ook goed van je dat je ook rekening met de buren houd.


Mijn opmerkingen zijn niet kwaad bedoeld.
Michiel je hebt zelf ook een posting geplaatst dat een motoragent bij u reed en dat ge speciaal niet te hoog in de toeren ging om niet teveel lawaai te maken, dus kan ik concluderen dat uw quad ook teveel lawaai maakt anders had ge u niet hoeven in te houden.
Dus voor dat ge iemands anders stoep wilt keren moet ge eerst bij uzelf keren :!:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Haagje »

ja idd aangezien ik de andere velgen erop had. Waardoor hij dus langzamer loopt, en ik verder in toeren zal moeten gaan voor meer snelheid. Normaal heb ik hier geen problemen mee.

Zoals ik al zei het kwam zo over omdat hij het een en andere bij de uitlaat weg haalt. voor meer lawaai. dus opzettelijk.

Nu was het verkeerd van mij om er meteen over te ''zeiken''. Aangezien ik helemaal niet weet hoe die echt klinkt.

Tevens heb ik zelf niet om dat gebrul van mijn quad gevraagt. ( kan je wel zeggen zet je oude demper er op of koop een ander.) Maar die wat er nu op staat vind ik goed genoeg. aleen door mijn band/tandwiel verhouding moet ik hem nu wat verder door trekken. ( vandaar dat ik toen zsm probeerde te schakelen. )

En ja, ik geef toe mijn maak een monsterlijk lekker hard geluid als ik door trek of met gas speel.:mrgreen:
Maar ik weet wel wanneer het wel en niet kan. En probeer dan ook savonds zo rustig mogelijk te rijden door straten. En heb er tot nu toe ook nog nooit commentaar over gehad.

en zoals gezegt
Tiesko schreef:Een lekker dik geluid is altijd leuk.
Maar de vraag is altijd wat vind de mede mens ervan, en als het echt te is merk je het vanzelf ( zitten altijd mensen tusse die altijd wat te zeiken hebben )


helaas heb je altijd mensen die moeten zeiken indd... :chagarijn:
zolang je elkaar niet tot last bent ( vooral smorgens en savonds ) is er weinig aan de hand en vinden mensen het leuk om te zien. maar dat zal wat anders worden als ik daar door de straten blijf rijden..
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

Ik denk dat je mij gewoon misverstaan hebt het was niet opzetellijk om mijn uitlaat te ontgrenzen of hoe je het noemt,
want hij maakte origineel bijna geen geluid ik zal dan eens een foto trekken wat er in zat er zat een lange buis en met 4 gaatjes waardoor de uitlaatgassen en het geluid moesten naarbuiten gaan dus je kan je voorstellen welke geluid hij maakte dus had ik de buis eruit geboord. nu maakt hij een dieper geluid en iets zwaarder maar niet voor te zeggen dat je er van doof komt of zo je kan er perfect naast staan en met iemand staan praten,ben zeker dat de uwe en andere quads veel meer lawaai maken
want het blijft nog altijd de originele uitlaat en een 250 cc dus het is niet dat hij echt een zware geluid heeft zoals een 600 cc
heb hier op youtube iemand gevonden die hetzelfde heeft met identiek dezelfde quad dus mss heb je daarmee een idee hoe mijn quad klinkt:

http://www.youtube.com/watch?v=xXKFETqc ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;

quad-racerrr schreef:ja idd aangezien ik de andere velgen erop had. Waardoor hij dus langzamer loopt, en ik verder in toeren zal moeten gaan voor meer snelheid. Normaal heb ik hier geen problemen mee.

Zoals ik al zei het kwam zo over omdat hij het een en andere bij de uitlaat weg haalt. voor meer lawaai. dus opzettelijk.

Nu was het verkeerd van mij om er meteen over te ''zeiken''. Aangezien ik helemaal niet weet hoe die echt klinkt.

Tevens heb ik zelf niet om dat gebrul van mijn quad gevraagt. ( kan je wel zeggen zet je oude demper er op of koop een ander.) Maar die wat er nu op staat vind ik goed genoeg. aleen door mijn band/tandwiel verhouding moet ik hem nu wat verder door trekken. ( vandaar dat ik toen zsm probeerde te schakelen. )

En ja, ik geef toe mijn maak een monsterlijk lekker hard geluid als ik door trek of met gas speel.:mrgreen:
Maar ik weet wel wanneer het wel en niet kan. En probeer dan ook savonds zo rustig mogelijk te rijden door straten. En heb er tot nu toe ook nog nooit commentaar over gehad.

en zoals gezegt
Tiesko schreef:Een lekker dik geluid is altijd leuk.
Maar de vraag is altijd wat vind de mede mens ervan, en als het echt te is merk je het vanzelf ( zitten altijd mensen tusse die altijd wat te zeiken hebben )


helaas heb je altijd mensen die moeten zeiken indd... :chagarijn:
zolang je elkaar niet tot last bent ( vooral smorgens en savonds ) is er weinig aan de hand en vinden mensen het leuk om te zien. maar dat zal wat anders worden als ik daar door de straten blijf rijden..
Burn the rubber ,not your soul
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Haagje »

idd. Miscommunicatie. kan gebeuren.

Maakt opzich nog een rustig geluid.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door AlfA »

SergioBelgium777 schreef:mensen iedereen heeft zijn eigen mening en doet wat hij wil
en zoals ik al zijn wat anderen denken intereseert me niet ..
Even mijn reactie op het hele verhaal van sergio...
Bovenstaande quote typeert toch wel het hele gesprek...

Ik rij ook met een supermotard-quad, een LTR-450, ook laag, dus niet meer voor te crossen...
Waarvoor dient deze? om te toeren met vrienden, door binnenwegjes, de ardennen in, enz...
En ja, dan rijd ik ook met open uitlaat.
Weet ik dat we door verschillende centra heen gaan rijden, gaat er mijn demper terug in.
Want ja, net wat een aantal onder ons al gezegd heeft, op die manier die jij beschrijft, maak je 't kapot voor degene onder ons die wel een beetje aan de anderen denken.
En nee, ze moeten dan géén stoppen in hun oren stoppen, JIJ moet dan zorgen dat je minder lawaai produceert, die demper zit er niet voor niets in hoor.
Het is allemaal fijn dat je wat lawaai hebt, ik vind dat ook fijn, maar dit mag NIET ten koste gaan van anderen.
Dus als jij zegt dat het je niet interesseert wat anderen zijn, en dat anderen zich maar moeten aanpassen aan JOU gedrag, dan wens ik toch niet bij het soort rijder te horen dat jij bent, en ik denk dat de meesten van hier er net zo over denken. Dit noemen ze asociaal gedrag. De buurt waar je meer komt, als je naar huis rijdt, DAAR rij je rustig, of laat je 'm uitbollen. waarom kan dat daar wel, en moet je op andere plaatsen kabaal kunnen maken en kunnen opvallen? Misschien omdat die personen je kennen, en je er wel eens op zouden kunnen aanspreken? En die anderen, dat zijn toch maar vreemden, die kunnen je niets maken....
Ja, dan sta ik er echt niet versteld van dat je opeens een agressieveling tegen komt, die eens zijn zeg doet. En dat jij je agressief tegen hem gaat opstellen typeert jou. Als je wist dat je gelijk had, was je gewoon kalm gebleven.

Ik ben zelf een héél fanatiek rijder, een van de beheerders van dit forum, maar moest je zo bij mij voor de deur komen staan, stond ik ook buiten om mijn zeg eens te doen, en ging jij dan ook nog eens van je oren maken, schreef ik je nummerplaat op en liet je eens controleren, eens kijken als die uitlaat nog volgens de regels was....

Nee, van dit soort rijders hou ik absoluut niet....
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door airwolf »

wel erwin das perfect gereageerd se! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

AlfA schreef:
SergioBelgium777 schreef:mensen iedereen heeft zijn eigen mening en doet wat hij wil
en zoals ik al zijn wat anderen denken intereseert me niet ..
Even mijn reactie op het hele verhaal van sergio...
Bovenstaande quote typeert toch wel het hele gesprek...

Ik rij ook met een supermotard-quad, een LTR-450, ook laag, dus niet meer voor te crossen...
Waarvoor dient deze? om te toeren met vrienden, door binnenwegjes, de ardennen in, enz...
En ja, dan rijd ik ook met open uitlaat.
Weet ik dat we door verschillende centra heen gaan rijden, gaat er mijn demper terug in.
Want ja, net wat een aantal onder ons al gezegd heeft, op die manier die jij beschrijft, maak je 't kapot voor degene onder ons die wel een beetje aan de anderen denken.
En nee, ze moeten dan géén stoppen in hun oren stoppen, JIJ moet dan zorgen dat je minder lawaai produceert, die demper zit er niet voor niets in hoor.
Het is allemaal fijn dat je wat lawaai hebt, ik vind dat ook fijn, maar dit mag NIET ten koste gaan van anderen.
Dus als jij zegt dat het je niet interesseert wat anderen zijn, en dat anderen zich maar moeten aanpassen aan JOU gedrag, dan wens ik toch niet bij het soort rijder te horen dat jij bent, en ik denk dat de meesten van hier er net zo over denken. Dit noemen ze asociaal gedrag. De buurt waar je meer komt, als je naar huis rijdt, DAAR rij je rustig, of laat je 'm uitbollen. waarom kan dat daar wel, en moet je op andere plaatsen kabaal kunnen maken en kunnen opvallen? Misschien omdat die personen je kennen, en je er wel eens op zouden kunnen aanspreken? En die anderen, dat zijn toch maar vreemden, die kunnen je niets maken....
Ja, dan sta ik er echt niet versteld van dat je opeens een agressieveling tegen komt, die eens zijn zeg doet. En dat jij je agressief tegen hem gaat opstellen typeert jou. Als je wist dat je gelijk had, was je gewoon kalm gebleven.

Ik ben zelf een héél fanatiek rijder, een van de beheerders van dit forum, maar moest je zo bij mij voor de deur komen staan, stond ik ook buiten om mijn zeg eens te doen, en ging jij dan ook nog eens van je oren maken, schreef ik je nummerplaat op en liet je eens controleren, eens kijken als die uitlaat nog volgens de regels was....

Nee, van dit soort rijders hou ik absoluut niet....
zoals ik al in voorgaande reactie zei ,mijn uitlaat maakt eingelijk niet zo veel geluid hij klinkt een beetje zwaarder maar ben er zeker van dat er veeel verschillende hier zijn dan 10 keer luider gaan en de jouwe zelfs luider gaat ,ik heb de demper er uit geboord dus ik kan die meer erin plaatsen,ik laat altijd als ik bijna thuis mijn motor uitbollen in neutraal omdat er veel oude mensen wonen en daar heb ik respect voor , als ik 70 ben en er rijden gasten van 22 rond met een quad zou ik dat ook apprecieren maar in het centrum kan ik niet veel en ik speel alleen eens met de gas wanneer ik in de caféstraat ben waar het volzet met jongeren als ik ergens anders rijd door centra of zo rijd ik heel traag en geef ik bijna geen gas.

en wat je daar zegt over nr plaat schrijven en controleren dat vind ik persoonlijk LAF !want als je iets te zeggen hebt zeg je het in mijn gezicht dan kan ik je het es eens allemaal uitleggen maar iemand gaan "klikken" bij de politie das niet mijn ding
en ik heb een hekel aan mensen die dit doen,dan moet je de reactie van mij dat erachter komt ook verstaan.want 1 ding waar ik een hekel aan heb zijn mensen die achter de rug praten en de nrplaat opschrijvers ,als er iets mag iedereen het mij altijd komen persoonlijk zeggen en ik ga kijkn als ik er iets kan aandoen doe ik dat ook maar zo laf zijn direct naar de politie lopen dat kan iedereen en daar heb ik een hekel aan.

peace out
Burn the rubber ,not your soul
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door AlfA »

en wat je daar zegt over nr plaat schrijven en controleren dat vind ik persoonlijk LAF !want als je iets te zeggen hebt zeg je het in mijn gezicht dan kan ik je het es eens allemaal uitleggen maar iemand gaan "klikken" bij de politie das niet mijn ding
Jongen, grow up....
Je hebt jezelf niet eens de moeite gedaan om mijn antwoord volledig te lezen, want dan schreef je dit niet eens...

Ik zal het nog even herhalen, en in het vet zetten wat je vergeten bent te lezen...
Ik ben zelf een héél fanatiek rijder, een van de beheerders van dit forum, maar moest je zo bij mij voor de deur komen staan, stond ik ook buiten om mijn zeg eens te doen, en ging jij dan ook nog eens van je oren maken, schreef ik je nummerplaat op en liet je eens controleren, eens kijken als die uitlaat nog volgens de regels was....
Zie je? ik zou zeker eerst eens op je af komen om je te vragen wat er scheelt. Maar ging je dan zo doen als je in je eerste post beschreven hebt, dan schreef ik je plaat op ja...

JIJ bepaalt toch niet wat aanvaardbaar is voor anderen en wat niet? Die oudjes in je straat heb je respect voor, maar door 'n straat waar cafés liggen ga je wel gek doen? Die mensen moeten dat g-maar goed vinden dus, dat beslis jij? Neen, zo werkt het niet. jij hoort je aan te passen aan de rest van de wereld, niet andersom.

De reden waarom jij de quad gekocht hebt, en heel het gedrag daarom typeert het dit weL...
Hier in de buurt, in 't limburgse ken ik nog zo'n plaats waar ik in de zomer op 't terras kan gaan zitten, en de hele dag kan gaan zitten zien hoe van die "johnny's" om het half uur voorbij komen met hun wagen, muziek keihard op, en hopen dat ze maar gezien worden, en daardoor respect verdienen. Maar er is echt niemand die erop zit te wachten om die meerdere malen op 'n uur te zien. Het toppunt van alles is als ik dan ook nog zie dat ze regelmatig van chauffeur wisselen, zodat iedereen eens heeft mogen opvallen, belachelijk vind ik zoiets...Ik houd ook van mooie wagens, heb ook véél muziek erin gehad, maar ik liep daar niet mee tekoop. (ter info, ik heb jaren meegedaan met DBdrag wedstrijden, meeste decibel in de wagen, en nu rijd ik met een Impreza GT Turbo rond, en heb intussen al mijn 3de quad, dus vertel me niet dat ik niet weet waarover ik praat)

Een quad, een wagen, etc, koop je voor jezelf, voor je eigen plezier, niet om op te vallen bij anderen, echt niet...
Respect verdien je daar niet mee, hoogstens een lach van anderen, en dan is het nog meer een "uitlach" :)

Lees die 10 gedragsregels maar eens die cyberdrone geplaatst heeft, die zijn opgesteld voor en door quad en motorijders.

Wat wil je dus zeggen, als ik morgen met mijn wagen met open uitlaat een keer of 10 door je straat kom crossen om 3u 's nachts hoef ik me totaal niets aan te trekken van wat jij denkt, je moet dat maar goed vinden, zolang ik me maar amuseer is het toch goed hé. Dat jij niet tegen die herrie kan, kan me geen barst schelen...
Ja, zo ben je 'n goed voorbeeld voor degenen onder ons die wél respect hebben voor anderen.
En door jou gedrag gaat men ONS ook over dezelfde kam scheren, ookal houden wij ons wel aan de gedragsregels.

In een van je eerste post stel je dat sommige buitenlanders pikken en van die dingen, en dat ze daarom ook jou zo aanzien, dat jou quad wel gepikt zal zijn, etc, terwijl je ervoor bent gaan werken enzo, en je vind het jammer dat de mensen net daardoor iedereen van buitenlandse afkomst als dief of weet ik niet wat gaan zien.
Awel, wat jij nu doet voor de quadrijders is net hetzelfde, IK wordt ook scheef bekeken omdat er zo'n paar van die gasten in het quadwereldje zitten die denken dat ze moeten kunnen opvallen, en ik vind dat ook niet leuk.
Trek jij je daar niets van aan, leer er dan ook maar mee leven dat de mensen jou net hetzelfde gaan zien als de anderen uit jou cultuur die het niet zo nauw nemen met de regeltjes.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

alsof ik niets anders te doen heb dan wat regeltjes te lezen en mij er nog eens aan te houden,iedereen heeft zijn vrije mening en doet wat hij wil.dus als ik wil opavallen aan de jeugdcafés is dat mijn probleem .Ik ga er niet te veel meer woorden aan vuil maken wat jullie ook van mij vinden ik heb een quad gekocht en had gehoopt om op deze forum iets bij te leren ivm tuning quad,al dat ik hier lees is gezaag en gezever telkens opnieuw.En trouwens ik paseer niet om de uur ik doe 1 toer en dan stoppen we met vrienden en drinken we wat moest je eerst eens goed lezen wat ik in mijn vorige posts schreef en dan eens reageren ging ik beter zijn.Ik laat me de les niet lezen door niemand,en die 10 regeltjes zijn niet voor mij of is iedereen verplicht om zich daar aan te houden die een quad rijd? Ik heb hier echt geen zin voor hier constant discussies te voeren.ik heb mij lid gemaakt om aan mensen die meer ervaring hebben dingen te vragen en wat tips bij te leren,niet om gezever te horen van anderen.
lijk dat er hier nooit iemand langs cafés gepasseerd heeft en wat meer gas gegeven.sommige mensen kicken op drugs,auto's,ik kick erop als ik de aandacht krijg als ik passeer en eens een kleine "show" geef en ja dit betekent eens goed optrekken,jaa ook eens driftend uit de bocht komen ,de ene mens is anders dan de andere.
en ja ik begrijp ook dat ik "hiermee" de naam van andere quad rijders "kapot" maak maar ik doe wat ik leuk vind en zal me zeker niet inhouden omdat anderen vinden dat ik hun naam slecht maak.Ja dank u wel dan ben ik een egoist
trouwens nog iets en een klein stadje als kortrijk kent iedereen elkaar dus ik ken iedereen en iedereen kent mij
en als ik hem dan parkeer en iets ga drinken dan komen er heel wat mensen vragen welke quad het is en waar ik gekocht heb en dat ze zelf ook 1 willen kopen.vorig jaar reed er hier geen 1 quad rond en nu sinds ik en 2 van mijn maten 1 gekocht hebben begint het meer in de trend te komen.je moet het limburgse niet vergelijken met hier want hier is het helemaal anders.
Burn the rubber ,not your soul
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door AlfA »

Met zo'n metaliteit hoor je hier echt niet thuis, er zal hier niemand 'n positief woord voor je over hebben vrees ik.

Die regeltjes zijn net opgesteld om het voor ons leefbaar te maken, en aan anderen te laten zien dat we oons ook kunnen gedragen ZONDER dat daar een wet of boete aan vast moet zitten.

Het is niet omdat niet niet in een wettekst staat dat je kan doen en laten wat je wil.

De dingen die jij hierboven beschrijft staan trouwens wél in wetteksten beschreven, en je dient je er dus aan te houden. Als jij met veel lawaai door een centrum gaat, kom je boven de wettelijk toegelaten norm, en ben je in fout, en ga je een boete krijgen. Als men je ziet driften, gaat men je ook aanhouden.

Het is net zoals bij de moto's, daar is ook geen keuring, en geen regels, maar zolang dat met zich weet te gedragen blijft dat zo, er zijn van die ongeschreven wetten waar iedereen zich aan houdt, en waardoor dat de hobby leuk blijft.

Gaat iedereen beginnen zo als jij, dan komen er regeltjes, en dan is 't helemaal gedaan met de hobby.
Je weet toch dat je in principe niets aan je quad mag veranderen hé, dus dat verlagen, andere uitlaat enzo, is illegaal.

Val je niet te hard op, ligt hier niemand van wakker. Ga je in de kijker lopen, dan ga je op 'n zeker moment tegen een controle aan lopen, dan gaan ze alles zoeken wat niet in orde is, en dan ben je je speeltje kwijt. is dat wat je wil?

Vroeger konden we nog door de veldwegjes rijden, en in de ardennen onverharde stukjes opzoeken, maar daar waren ook weer van die gasten die zich nergens niks van aan trokken en overal de natuur omzeep hielpen. wat is het resultaat ? Totaal geen mogelijkheid meer om onverhard te rijden, zelfs geen georganiseerde tochten meer...

Men verwacht dat de quadrijder een beetje gezond verstand gebruikt, en ook rekening houdt met andere quadrijders.
Als jij dat niet doet, of bewust niet wil doen, hoor je hier gewoon niet thuis, daar willen wij ons niet mee associeren.

Dan ga je maar aan je vriendjes raad vragen hoe je de boel nog meer om zeep kan helpen, maar niet hier.
Voor mij heb je hier afgedaan, en van mij zal je zeker geen goeie raad meer kunnen verwachten.
Jij komt voor tips en goeie raad? je krijgt het hier meermaarls te horen wat je hoort te doen, maar je trekt je er niets van aan? dan is het jou zaak, en dan moet je ook niet komen klagen dat mensen vreemd tegen je doet.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door cyberdrone »

@ sergio ; ge zijt u hier heel populair aan het maken jongen, doe zo verder zou ik zeggen, als je dan toch zoveel te schrijven hebt, doe dan ook de moeite om alles te lezen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

zal ik zeker doen zo verder doen zoals ik al reeds zei ik doet wat ik leuk vind maar gebruik ook mijn verstand en weet waar er wat gedaan mag worden en die f*cking regeltjes zijn niet voor mij,de meeste zij zelfs voor de offroadrijders en zoals ik zei ik RIJD GEEN OFFROAD ! en mijn quad is daar ook niet voor aangepast
lijk dat ze zeggen wetten zijn er voor te overtreden :evil:
mij kan het niet schelen ze wat jullie denken ,daar lig ik niet wakker van helemaal niet,en zoals ik al zei het is een STANDAARD uitlaat zonder de dbkiller leer jullie allemaal eens lezen voordat je aan iemand anders zegt
ik amuseer me heel veel met mijn quad in de week rijd ik er mee naar school(ja ik ben de enigste op school die een quad heeft mss zijn er nog andere maar die komen er niet mee na school en daar steel ik zeker ook de show)
gevolg ervan = bitchez liggen aan mijn voeten,er gaan er zelf paar mee vanachter op,dus die regeltjes van jullie kunnen me geen fluit schelen,ik amusseer me heel goed en in het weekends passeer ik savonds langs de cafés ,drink ik wat dan weer in de garage en ga ik met de auto weg,zo geniet ik tenminste van mijn quad, want aangezien ik er niet mee geen offroad kan doen ,heb ik mijn plezier op straat en op parkings,maar weet nog altijd wat ik doe en doe zeker geen dommigheden als er kinderen of zo in de buurt zijn of iets anders waar ik een gevaar voor ben ,alleen als ik er 100 % zeker van binnen dat het veilig is.
dus met andere woorden mijn quad is een meisjes magneet,ze staan in de rij voor eens mee te gaan vanachter...
dus waarom niet hopelijk weten jullie nu iets meer over mijn persoonlijkheid en mijn karakter.

Peace
Burn the rubber ,not your soul
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door cyberdrone »

SergioBelgium777 schreef:bitchez liggen aan mijn voeten,er gaan er zelf paar mee vanachter op,dus die regeltjes van jullie kunnen me geen fluit schelen,ik amusseer me heel goed en in het weekends passeer ik savonds langs de cafés ,drink ik wat dan weer in de garage en ga ik met de auto weg,zo geniet ik tenminste van mijn quad, want aangezien ik er niet mee geen offroad kan doen ,heb ik mijn plezier op straat en op parkings,maar weet nog altijd wat ik doe en doe zeker geen dommigheden als er kinderen of zo in de buurt zijn of iets anders waar ik een gevaar voor ben ,alleen als ik er 100 % zeker van binnen dat het veilig is.
dus met andere woorden mijn quad is een meisjes magneet,ze staan in de rij voor eens mee te gaan vanachter...
dus waarom niet hopelijk weten jullie nu iets meer over mijn persoonlijkheid en mijn karakter.

Peace
:lol: :lol: :lol: :lol: een klein beetje teveel naar MTV gekeken jongen ?? Of moet ik oppassen wat ik schrijf omdat je misschien 'a cap in my ass' gaat pompen .... nekeer curieus hoe de meisjes gaan reageren als je ze voor hun gezicht 'bitchez ' gaat noemen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Tom#11 »

SergioBelgium777 schreef:bitchez liggen aan mijn voeten,er gaan er zelf paar mee vanachter op,dus die regeltjes van jullie kunnen me geen fluit schelen,ik amusseer me heel goed en in het weekends passeer ik savonds langs de cafés ,drink ik wat dan weer in de garage en ga ik met de auto weg,zo geniet ik tenminste van mijn quad, want aangezien ik er niet mee geen offroad kan doen ,heb ik mijn plezier op straat en op parkings,maar weet nog altijd wat ik doe en doe zeker geen dommigheden als er kinderen of zo in de buurt zijn of iets anders waar ik een gevaar voor ben ,alleen als ik er 100 % zeker van binnen dat het veilig is.
dus met andere woorden mijn quad is een meisjes magneet,ze staan in de rij voor eens mee te gaan vanachter...
dus waarom niet hopelijk weten jullie nu iets meer over mijn persoonlijkheid en mijn karakter.

Peace
Serieus, toen ik dit las lag ik op de grond van het lachen. Leef je in onze wereld? Ik wil hiermee zeggen, is het niet heel triest dat je met je quad die zogenaamde '' bitchez'' :bier: moet verdienen. Haha!
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
Matthieu
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 97
Lid geworden op: do 12 jan, 2006 20:42
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door Matthieu »

Ik ben ook van Kortrijk, maar nu zit ik voor een paar maanden in het buitenland op Erasmus.
Ik zit ook geregeld in het "straatje" en heb daar al verschillende quads zien staan, maar de jouwe nog niet. Over het geluid zal ik mij niet uitspreken. Maar als ik en mn maten in het straatje zitten, en er trekt een quad, of zelfs een auto, eens goed op, kijken we een keer naar mekaar lachen we er allemaal mee, weer een Johny die wil stoer doen. Dat straatje is met maar een goeie 50m lang, dan moet je daar niet gaan optrekken hé. En er loopt daar altijd wel iemand over straat.
Van mij zul je zeker geen respect verdienen door in het "straatje" show te geven. Ik weet niet of je het weet, maar er wonen daar ook mensen hoor, het zijn niet enkel cafes.
En ik heb nog nooit met mn quad door het straatje gereden, ik heb dat niet nodig om aandacht van de meisjes te krijgen. :lol:
Gesloten