Lekker ritje door het bos.

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Lekker ritje door het bos.

Bericht door Denus »

Ik heb vandaag een lekker ritje gemaakt door de bossen, en langs de dijk tussen Enkhuizen en Medemblik.
Het was mooi weer, en ik heb verassend veel gezellige gesprekken gevoerd met voorbijgangers.
Ik heb zelfs een half uur staan praten met een oude man van 85: hij was erg onder de indruk van de quad 8)

De foto's zijn niet erg mooi omdat deze met mijn mobieltje zijn gemaakt, maar ach...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:crosser:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door airwolf »

mooie foto's!
wel leuk dat die man onder de indruk was
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door andre verzijl »

je honda ziet er weer mooi uit jeroen . zie je wel je kunt wel rijden in noord-holland . het was ook wel mooi weer om wat te toeren. groeten andre :crosser: :crosser:
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Denus »

Ja André, het kan wel, maar eigelijk mocht ik niet in de bossen komen met mijn quad. :oops:
Maar ik heb het netjes gehouden, dat scheeld ook natuurlijk.
Léon
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 832
Lid geworden op: za 09 dec, 2006 22:14
Locatie: nbr

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Léon »

Denus schreef:Ja André, het kan wel, maar eigelijk mocht ik niet in de bossen komen met mijn quad. :oops:
Maar ik heb het netjes gehouden, dat scheeld ook natuurlijk.
ja ik wou net zeggen je mag niet in de bossen komen :p :p
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Tiesko »

Toch wel jammer dat je met zo'n mooie quad niet kunt genieten van steile hellingen en mooie weggetjes daar in Noord Holland zoals dat wel is hier in Zuid limburg...

Of ben je van plan eens een keer met de quad op de aanhangwagen naar de bergen te trekken.. :p
2takt
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Denus »

Hèhè: jij snapt het! :)

Maar inderdaad, ik ben wel van plan om een aanhangwagen aan te schaffen om andere streken te kunnen ondekken.
Mijn schoonfamilie woont in de Pyrenees in zuid frankrijk: ook dat is dan een optie voor een geweldige vakantie!!!
jack dubbelu
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 107
Lid geworden op: za 01 mar, 2008 00:14
Locatie: Wieringen (Noord-Holland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door jack dubbelu »

Tiesko schreef:Toch wel jammer dat je met zo'n mooie quad niet kunt genieten van steile hellingen en mooie weggetjes daar in Noord Holland zoals dat wel is hier in Zuid limburg...

Of ben je van plan eens een keer met de quad op de aanhangwagen naar de bergen te trekken.. :p
Hey Tiesko,

Ik ben ook Noord-Hollander en ga regelmatig naar Drente en Noord-Brabant voor een leuke rit (liefst offroad), een paar weken geleden zelfs naar de Ardennen geweest met een groepje lotgenoten, SUPER was dat!!

Maar Limburg is nog niet aan de orde geweest, misschien kun jij eens een mooie rit voor ons Noord-Hollanders organiseren, jij bent tenslotte bekend daar in de "bergen".
Ik zit er niet mee om de Quad op een aanhanger te zetten en naar Limburg te rijden voor een mooie rit :crosser:

Ik kijk er nu al naar uit :quad:

Groeten,
Jack
Outlander 1000 XT
Léon
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 832
Lid geworden op: za 09 dec, 2006 22:14
Locatie: nbr

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Léon »

Denus schreef:Hèhè: jij snapt het! :)

Maar inderdaad, ik ben wel van plan om een aanhangwagen aan te schaffen om andere streken te kunnen ondekken.
Mijn schoonfamilie woont in de Pyrenees in zuid frankrijk: ook dat is dan een optie voor een geweldige vakantie!!!
ik heb nog een aanhanger staan :wink:
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Denus »

Nou: als 'ie netjes is en technisch in orde kan het misschien wat worden.

Ik zou wel graag een model willen met verzonken achterlichten, zodat deze rechtopstaand opgeborgen kan worden.

Mijn grootste issue is dat ik mijn quad, maar straks ook de aanhanger via een steeg naar mijn achtertuin moet manoeuvreren.
Met de quad gaat het nèt aan, met een paar keer steken, maar de aanhanger zal aan één kant opgetilt moeten worden, want anders gaat het echt niet passen qua breedte.
De aanhanger elders laten staan is geen optie, dus kortom: het moet een tamelijk licht modelletje zijn.

Ik dacht aan zoiets (eigelijk voor motoren bedoeld, maar kan 450kg hebben, en als het past...):

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Tiesko »

jack dubbelu schreef:
Tiesko schreef:Toch wel jammer dat je met zo'n mooie quad niet kunt genieten van steile hellingen en mooie weggetjes daar in Noord Holland zoals dat wel is hier in Zuid limburg...

Of ben je van plan eens een keer met de quad op de aanhangwagen naar de bergen te trekken.. :p
Hey Tiesko,

Ik ben ook Noord-Hollander en ga regelmatig naar Drente en Noord-Brabant voor een leuke rit (liefst offroad), een paar weken geleden zelfs naar de Ardennen geweest met een groepje lotgenoten, SUPER was dat!!

Maar Limburg is nog niet aan de orde geweest, misschien kun jij eens een mooie rit voor ons Noord-Hollanders organiseren, jij bent tenslotte bekend daar in de "bergen".
Ik zit er niet mee om de Quad op een aanhanger te zetten en naar Limburg te rijden voor een mooie rit

Ik kijk er nu al naar uit

Groeten,
Jack
Hey Jack!

Hoho, met bergen bedoel ik uiteraard geen mount everest hier in Limburg he haha :wink:

Ik woon daarbij in het uiterste zuiden van Nederland, en hier geldt, hoe meer je naar het zuiden komt, hoe heuvelachtiger het wordt!
Ik moet dan wel toegeven dat ik meer op het belgische rijd dan op het Hollands.

Daarbij heb ik een sportquad, waardoor ik niet echt "offroad" ga zoals jij dat waarschijnlijk bedoelt!

Er zijn hier wel zeker wat leuke heuvels waar je je kunt plezieren, maar deze zijn eigenlijk allemaal beschermd gebied of in ieder geval verboden voor te rijden..

Ik denk uiteindelijk dus niet dat het echt nut heeft om een quadtocht heir te organiseren :wink: daar heb je 1 miljoen betere plaatsen voor!

Groete! :)
2takt
jack dubbelu
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 107
Lid geworden op: za 01 mar, 2008 00:14
Locatie: Wieringen (Noord-Holland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door jack dubbelu »

Tiesko schreef:
jack dubbelu schreef:
Tiesko schreef:Toch wel jammer dat je met zo'n mooie quad niet kunt genieten van steile hellingen en mooie weggetjes daar in Noord Holland zoals dat wel is hier in Zuid limburg...

Of ben je van plan eens een keer met de quad op de aanhangwagen naar de bergen te trekken.. :p
Hey Tiesko,

Ik ben ook Noord-Hollander en ga regelmatig naar Drente en Noord-Brabant voor een leuke rit (liefst offroad), een paar weken geleden zelfs naar de Ardennen geweest met een groepje lotgenoten, SUPER was dat!!

Maar Limburg is nog niet aan de orde geweest, misschien kun jij eens een mooie rit voor ons Noord-Hollanders organiseren, jij bent tenslotte bekend daar in de "bergen".
Ik zit er niet mee om de Quad op een aanhanger te zetten en naar Limburg te rijden voor een mooie rit

Ik kijk er nu al naar uit

Groeten,
Jack
Hey Jack!

Hoho, met bergen bedoel ik uiteraard geen mount everest hier in Limburg he haha :wink:

Ik woon daarbij in het uiterste zuiden van Nederland, en hier geldt, hoe meer je naar het zuiden komt, hoe heuvelachtiger het wordt!
Ik moet dan wel toegeven dat ik meer op het belgische rijd dan op het Hollands.

Daarbij heb ik een sportquad, waardoor ik niet echt "offroad" ga zoals jij dat waarschijnlijk bedoelt!

Er zijn hier wel zeker wat leuke heuvels waar je je kunt plezieren, maar deze zijn eigenlijk allemaal beschermd gebied of in ieder geval verboden voor te rijden..

Ik denk uiteindelijk dus niet dat het echt nut heeft om een quadtocht heir te organiseren :wink: daar heb je 1 miljoen betere plaatsen voor!

Groete! :)

Jammer is dat :(

Het klonk zo veel belovend, toen ik je berichtje las.

Maar een leuke rit "onroad" in een andere omgeving vinden wij ook leuk hoor!

Dat heeft ook een voordeel: de quad blijft schoon!

Groeten,
Jack
Outlander 1000 XT
Gebruikersavatar
Tiesko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 471
Lid geworden op: wo 14 mei, 2008 14:19

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Tiesko »

sorry voor de valse hoop!! :wink:

Je kunt zeker hier wat onroad komen rijden, maar om daar je quad voor op de aanhanger te zetten en helemaal naar Limburg te rijden is een beetje omslachtig..

Groete :)
2takt
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Denus »

Dan maar naar Amerika of Mexico (ik sla Canada xpres over: ik heb het al koud genoeg) 8)
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Lekker ritje door het bos.

Bericht door Paul Snip »

He Denus,

Kom maar een keer deze kant op, hier is genoeg bos en ander off-road plezier te beleven.

Als het weer weer wat beter is, organiseren we wel weer een rit in Groningen/Drente.
Plaats reactie