Voorproefje Rit 15feb.

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Voorproefje Rit 15feb.

Bericht door Denus »

Ik ben serieus erg onder de indruk van de goede service van http://www.quadtrailer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; waar ik de trailer gekocht heb. Ze zijn vriendelijk en bijzonder meegaande met de wensen van de klant.

Na mijn eerste rit met de trailer kwamen er wat problemen naar boven: oprijplaten buigen wat door, en kwamen tijdens het rijden tegen de quad aan (ietsje wat schade opgelopen helaas). Ook stond de dissel ietsje tè hoog op de trekhaak, en als laatste kon de trailer niet door mijn steeg (door de uitstekende wielen), waardoor deze nu in mijn voortuintje staat...

Ik heb vandaag de trailer teruggebracht, en alle opties blijken mogelijk te zijn: dissel positie, nieuwe oprijbalken, verlenging enz...
Nu belde ik hem achteraf nog op omdat het misschien handiger zou zijn om de wielen onder het chassis te verwerken zodat deze door mijn steeg gereden kan worden. (zo komt de dissel ook meteen op de juiste hoogte).
Zijn antwoord was: "ik ga kijken of het mogelijk is, en anders bouw ik toch gewoon een nieuwe op maat voor dezelfde prijs"

:shock: :applaus:

Een absolute aanrader dus!
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: Voorproefje Rit 15feb.

Bericht door andre verzijl »

het is nooit leuk als er iets stuk gaat aan je quad of trailer maar dat ze het zo oplossen is rond uit klasse denus !!.groeten andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Voorproefje Rit 15feb.

Bericht door Haagje »

Zo dat is nog eens service! :applaus:

Andere zouden zeggen ja je hebt hem nu al gekocht ofzo...
En voor meer prijs kan hij wel aangepast worden...
Gebruikersavatar
Denus
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
Locatie: Grootebroek (West Friesland)
Contacteer:

Re: Voorproefje Rit 15feb.

Bericht door Denus »

andre verzijl schreef:het is nooit leuk als er iets stuk gaat aan je quad of trailer maar dat ze het zo oplossen is rond uit klasse denus !!.groeten andre
Eerlijk is eerlijk: de aanhanger is gewoon goed, alleen niet helemaal aangepast aan mijn situatie.
Dus dat maakt het nog leuker.

Trouwens: de schade valt gelukkig mee: het is een plastic kap van 13 dollar (al besteld), alleen de transportkosten zijn wat minder....
Plaats reactie