Deelname Lybia Desert Challenge 2009 Raptor700

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
pierre nukem
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 14 sep, 2008 21:54
Locatie: beverst

Re: Deelname Lybia Desert Challenge 2009 Raptor700

Bericht door pierre nukem »

hey hey,

door het tegenwerken van de politie en wetten die ze willen maken tegen quads was ik van plan om
mijn te verkopen.heb een ook een raptor. maar door het verhaal te lezen van u heb ik wel intresse
gekreken om mijn ook laten om te bouwen" alle zelf zoveel mogelijk doen" om rally te rijden.

nu is mijn vraag of jij me misschien info kan geven over wat ik re voor moet doen om mogen mee
te doen.aan welke voldoening de quad moet voldoen en mss se ongevere kost prijs voor deze ervaring.
is er een leeftij dat je moet zijn ofzo. moet je eventueel sponers hebben of is dit niet nodig.

grtzz

pierre
***** LouD PipeS, SaveS LiveS *****

* * * NO Risk NO fun, live fast DIE Young * * *
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: di 13 sep, 2005 20:05
Locatie: W-Vlaanderen & Bayern

Re: Deelname Lybia Desert Challenge 2009 Raptor700

Bericht door DJR »

http://www.nro-aventure.com" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.amada-aventure.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Een volledige revisie is ietwat overdreven. Je quad wordt echter bij een woestijnrit inderdaad goed "gebruikt" :crosser: (na de LDC was mijn front zowat gezandstraalt). Waarschijnlijk moeten diegene die vooraf geen degelijke quadvoorbereiding hadden een volledige revisie doen omdat ze alles kapot gereden hebben :wink: Ik deel echter die ervaring niet. Mijn werk achteraf bestaat er hoofdzakelijk in de quad zoveel mogelijk te demonteren, slijtageoderdelen te vervangen, volledig onderhoud van de motor en alle bouten en moeren eens deftig te checken tijdens de remontage. Zoals ik echter schreef: ik rij vlot maar niet als een gek. Als je echter de pistes continu 200% op volgas rijdt zal de quad ook zo verslijten :afgestudeerd: ; het is echter de vraag of je zo'n rijstijl een week lang volhoudt :evil:

Degelijke voorbereiding en met gezond verstand rijden: to finish first you first have to finish :afgestudeerd:
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: di 13 sep, 2005 20:05
Locatie: W-Vlaanderen & Bayern

Re: Deelname Lybia Desert Challenge 2009 Raptor700

Bericht door DJR »

pierre nukem schreef:hey hey,

door het tegenwerken van de politie en wetten die ze willen maken tegen quads was ik van plan om
mijn te verkopen.heb een ook een raptor. maar door het verhaal te lezen van u heb ik wel intresse
gekreken om mijn ook laten om te bouwen" alle zelf zoveel mogelijk doen" om rally te rijden.

nu is mijn vraag of jij me misschien info kan geven over wat ik re voor moet doen om mogen mee
te doen.aan welke voldoening de quad moet voldoen en mss se ongevere kost prijs voor deze ervaring.
is er een leeftij dat je moet zijn ofzo. moet je eventueel sponers hebben of is dit niet nodig.

grtzz

pierre
In mijn eerste bericht heb ik kort samengevat wat ik in de loop van de tijd aan mijn quad omgebouwd heb. Je kan daarmee eens je licht opsteken om een budget te vormen. De prijs ervan heb je echter zelf in de hand. Ik kan wel zeggen dat je minimaal met een 4-getallen bedrag moet rekenen. Op de site van de rally's of raids kan je de minimum technische vereisten van de voertuigen bekijken en wat in de inschrijvingsprijs allemaal inbegrepen is. Ik wil geen hapklaar budget en concept uitwerken maar sta verder graag met informatie ter beschikking :bier:

Qua leeftijd, als je met een raptor rijdt neem ik aan dat je een rijbewijs hebt en dat is toch genoeg :evil: Ik heb nog nergens een minimum- of maximumleeftijd voor deelname gevonden :D Ik moet ook zeggen dat ik me nog nooit die vraag gesteld heb 8)

Sponsors die je financieel of met materiaal ondersteunen is altijd meegenomen :afgestudeerd:
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
Gebruikersavatar
pierre nukem
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 14 sep, 2008 21:54
Locatie: beverst

Re: Deelname Lybia Desert Challenge 2009 Raptor700

Bericht door pierre nukem »

hey


in ieder geval al merci voor je reactie. ga er zeker achter te
horen hoe en wat mogelijk is.

als er iets is zal ik zeker iets laten weten.

alvast nog eens merci


grtzzz pierre
***** LouD PipeS, SaveS LiveS *****

* * * NO Risk NO fun, live fast DIE Young * * *
Plaats reactie