19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door Haagje »

andre verzijl schreef:ik heb de moed al opgegeven!! ik zwaai vrolijk terug :D :D .ik bedoel wij doen der alles aan om de overlast echt tot het aller kleinse minimum te beperken.en dan houd het bij mij echt eens op hoor!!.en wij rijden dan ook nog eens waar iedereen mag komen onverharde paden waar je met de auto ook mag komen. :? groeten andre
Inderdaad smile en zwaaien :dag: :D
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door sjmallie94 »

idd , heeft geen nut meer , zijn gewoon plezier verbrekers .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door kwatter »

Wel ik weet ook niet wat je nog meer kan doen dan opzij gaan als er fietsers aankomen of voetgangers en de motor afleggen als er paarden aankomen.Wij zijn nu net een groep rijders die het goed menen in alle opzicht net omdat we in zo'n negatieve spiraal zitten,en dan worden we zo hard aangepakt.
Dat is nu net onze woede ,dat we met al onze hoffelijkheid en vriendelijkheid al evenmin iets bereiken,we staan wat dat betreft echt in het verdomhoekje en weet niet of we daar nog ooit uitgeraken.
Feit is dat tegenstanders voor altijd tegenstanders zullen blijven , hoe goed we het ook mogen bedoelen,maar t'is wel jammer dat elke vorm van recreatie met een motorvoertuig afgeschoten wordt.
Kwatter
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door andre verzijl »

ik heb ook een beetje het idee dat het komt dat we tegenwordig met ze allen als een haring in een ton zitten.met andere woorden te dicht op mekaar zitten.en dat er zoveel regeltjes bestaan voor ales en nog wat.en de mensen nu denken ik geen lol die quad rijders die daar lekker zitten te genieten op hun quad ook niet.ik ben dit jaar in juni met de quad in het sauerland (duitsland)geweest .ik ben er een week geweest heb er heerlijk op grevel en bos paden gereden die opengesteld zijn voor motorvoertuigen.ik heb die week op die paden en boswegen zes mensen gezien en vier daarvan waren nederlanders en geen kwaad gezicht gezien.dus het kan nog wel leuk quad rijden.tot een ander het weer verpest en ik weer een ander gebied moet aan boren :verymad: .groetjes andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
hansbeens
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: vr 07 aug, 2009 14:02
Locatie: Genemuiden

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door hansbeens »

wij hebben gisteren ook gecrost in de bossen toen kwam de boswachter eraan en zijn gevlucht we waren met 2 quads 1 kwam plotseling zonder benzine te staan dus als de sodemieter de sleepkabel eraan en toen zijn we afgestapt. Wij zijn toen voorzichtig terug gelopen om te kijken waar die bosjesman was.Tot onze verbazing stond hij op 50 meter afstand van ons hij had ons gezien maar wij hadden voor de zekerheid de kentekenplaten dubbel gevouwen,maar goed 1 quad zonder benzine dus heb ik toen die quad met persoon als een dolle het bos uitgesleept zijn toen bij een boer het erf opgereden. Daar wachten op benzine maar hij bleef er maar langs rijden hij had dus een vermoeden dat wij daar zaten. Hij ging toen op een gegeven moment het bos weer in toen zijn wij hem gesmeerd.

Ride it like you stole it
Vaeke ej te bange
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door andre verzijl »

en dan vinden we het gek dat onze quads in beslag worden genomen en we nergens meer mogen rijden he!!!!! :cry: :cry: :cry: .groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
RteBrake
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 sep, 2009 11:16
Locatie: Lichtenvoorde - GLD

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door RteBrake »

hansbeens schreef:wij hebben gisteren ook gecrost in de bossen toen kwam de boswachter eraan en zijn gevlucht we waren met 2 quads 1 kwam plotseling zonder benzine te staan dus als de sodemieter de sleepkabel eraan en toen zijn we afgestapt. Wij zijn toen voorzichtig terug gelopen om te kijken waar die bosjesman was.Tot onze verbazing stond hij op 50 meter afstand van ons hij had ons gezien maar wij hadden voor de zekerheid de kentekenplaten dubbel gevouwen,maar goed 1 quad zonder benzine dus heb ik toen die quad met persoon als een dolle het bos uitgesleept zijn toen bij een boer het erf opgereden. Daar wachten op benzine maar hij bleef er maar langs rijden hij had dus een vermoeden dat wij daar zaten. Hij ging toen op een gegeven moment het bos weer in toen zijn wij hem gesmeerd.

Ride it like you stole it
Dit soort gedrag verpest het voor de mensen die zich wel netjes gedragen. Het vervolgens hier vermelden getuigd al helemaal niet van veel intelligentie. Bah :braak:
Gebruikersavatar
DirtDevil
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 15 mar, 2009 11:15

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door DirtDevil »

RteBrake schreef:
hansbeens schreef:wij hebben gisteren ook gecrost in de bossen toen kwam de boswachter eraan en zijn gevlucht we waren met 2 quads 1 kwam plotseling zonder benzine te staan dus als de sodemieter de sleepkabel eraan en toen zijn we afgestapt. Wij zijn toen voorzichtig terug gelopen om te kijken waar die bosjesman was.Tot onze verbazing stond hij op 50 meter afstand van ons hij had ons gezien maar wij hadden voor de zekerheid de kentekenplaten dubbel gevouwen,maar goed 1 quad zonder benzine dus heb ik toen die quad met persoon als een dolle het bos uitgesleept zijn toen bij een boer het erf opgereden. Daar wachten op benzine maar hij bleef er maar langs rijden hij had dus een vermoeden dat wij daar zaten. Hij ging toen op een gegeven moment het bos weer in toen zijn wij hem gesmeerd.

Ride it like you stole it
Dit soort gedrag verpest het voor de mensen die zich wel netjes gedragen. Het vervolgens hier vermelden getuigd al helemaal niet van veel intelligentie. Bah :braak:
idd, door te vluchten maakt ge die boswachters alleen maar kwader. De volgende keer gaan ze ook zo smerig doen en op de loer gaan liggen.
Het beste is gewoon een gesprek aan gaan en hopen dat die mens een beetje begrip heeft en van goede wil is.
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door AdlyRS »

uhmmm,

wat hier in de 3 posts boven em gezegt word vind ik klets

want als hij daar rijd en d eboswachter komt betekent dat je daar niet mag rijden
en dan zit er niks van verpesten bij want je mag er dan toch niet rijden of hun nou waren gevlucht ofniet.

schilt alleen een paar ingenomen quads

ik ben zelf ook al een keer voor de politie gevlucht op een zanfafgraving
terwijl ik daar niets kwaad deed

het schilt je quad en een quad zit gauw aan de 5000 euro tenzij je een chinees hebt
Mijn extra grote KittyCat
Gebruikersavatar
RteBrake
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 sep, 2009 11:16
Locatie: Lichtenvoorde - GLD

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door RteBrake »

AdlyRS schreef:uhmmm,

wat hier in de 3 posts boven em gezegt word vind ik klets

want als hij daar rijd en d eboswachter komt betekent dat je daar niet mag rijden
en dan zit er niks van verpesten bij want je mag er dan toch niet rijden of hun nou waren gevlucht ofniet.

schilt alleen een paar ingenomen quads

ik ben zelf ook al een keer voor de politie gevlucht op een zanfafgraving
terwijl ik daar niets kwaad deed

het schilt je quad en een quad zit gauw aan de 5000 euro tenzij je een chinees hebt
Waarom wordt er zo streng gecontroleerd? omdat er er sprake is van overlast, mensen die zich aan de regels houden veroorzaken over het algemeen geen overlast, mensen die illegaal gaan crossen wel. Als gevolg van het crossen van anderen zijn 19 mensen mogelijk de klos ... en dat is niet omdat die 19 mensen zich niet aan de regels hielden....
hansbeens
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: vr 07 aug, 2009 14:02
Locatie: Genemuiden

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door hansbeens »

dus jullie zouden blijven staan denk ik niet
Laatst gewijzigd door hansbeens op za 31 okt, 2009 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Vaeke ej te bange
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door AdlyRS »

RteBrake schreef:
AdlyRS schreef:uhmmm,

wat hier in de 3 posts boven em gezegt word vind ik klets

want als hij daar rijd en d eboswachter komt betekent dat je daar niet mag rijden
en dan zit er niks van verpesten bij want je mag er dan toch niet rijden of hun nou waren gevlucht ofniet.

schilt alleen een paar ingenomen quads

ik ben zelf ook al een keer voor de politie gevlucht op een zanfafgraving
terwijl ik daar niets kwaad deed

het schilt je quad en een quad zit gauw aan de 5000 euro tenzij je een chinees hebt
Waarom wordt er zo streng gecontroleerd? omdat er er sprake is van overlast, mensen die zich aan de regels houden veroorzaken over het algemeen geen overlast, mensen die illegaal gaan crossen wel. Als gevolg van het crossen van anderen zijn 19 mensen mogelijk de klos ... en dat is niet omdat die 19 mensen zich niet aan de regels hielden....
weer niet helemaal waar
dat ze tegen quads zijn weten we allemaal nu al
maar als je met je quad met kenteken rijd en je doet NIKS verkeerd kunnen ze je gewoon niks maken
ik vind het ook erg voor de 19 mensen maar als ze daar echt niks verkeerd deden is er niks aan de hand en betalen ze 0 euro
Mijn extra grote KittyCat
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door andre verzijl »

@adly rs. denk je nu echt dat het er beter van wordt als je met zoon gedrag door het bos aan het crossen ben en de boswachters over de pis heen helpt.dacht het niet!!!.droom lekker veder .dan moeten we binnenkort allemaal weg(baan) banden er onder gaan zetten denk ik.groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door sjmallie94 »

whahah geen banden ><
dan verpesten ze alles :(
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door AdlyRS »

AdlyRS schreef:
RteBrake schreef:
AdlyRS schreef:uhmmm,

wat hier in de 3 posts boven em gezegt word vind ik klets

want als hij daar rijd en d eboswachter komt betekent dat je daar niet mag rijden
en dan zit er niks van verpesten bij want je mag er dan toch niet rijden of hun nou waren gevlucht ofniet.

schilt alleen een paar ingenomen quads

ik ben zelf ook al een keer voor de politie gevlucht op een zanfafgraving
terwijl ik daar niets kwaad deed

het schilt je quad en een quad zit gauw aan de 5000 euro tenzij je een chinees hebt
Waarom wordt er zo streng gecontroleerd? omdat er er sprake is van overlast, mensen die zich aan de regels houden veroorzaken over het algemeen geen overlast, mensen die illegaal gaan crossen wel. Als gevolg van het crossen van anderen zijn 19 mensen mogelijk de klos ... en dat is niet omdat die 19 mensen zich niet aan de regels hielden....
weer niet helemaal waar
dat ze tegen quads zijn weten we allemaal nu al
maar als je met je quad met kenteken rijd en je doet NIKS verkeerd kunnen ze je gewoon niks maken
ik vind het ook erg voor de 19 mensen maar als ze daar echt niks verkeerd deden is er niks aan de hand en betalen ze 0 euro
ik weet dat het er niet beter op word
maar je hebt zelf vast wel een keer ergens gereden waar het niet mocht of er doen politie/boswachter komt is puur pech hebben.
maar ik weet zeker als je makkelijk de kans hebt dat je zelf ook wegrijd
dus je kunt hier wel heilig gaan praten maar ze kunnen niet iemand straffen die niets verkeerd doet.
en we mogen zoiezo nergens rijden alleen op parken en crossbanen dus je kunt nu ook al baanbanden gaan leggen
Mijn extra grote KittyCat
Plaats reactie