chinese quad

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: chinese quad

Bericht door AdlyRS »

Jazzy schreef:
joyride schreef:Wat gaan we nu doen ? mensen die op een makkelijkere manier dan jou/jullie ze quad heeft verkregen ,afzeiken :lol:
Waarom mag ik niet kritisch reageren? Ik vind het gewoon een raar bericht en als je als 13-jarige op een Raptor 700 kunt rijden dan kun je ook best wat kritiek over je heen krijgen. Zo niet, dan is dit een mooi moment om het te leren.
als je zo met je zoontje om gaat
dan zal die nooit waarde hechten aan zijn spullen
en nooit met geld om kunnen gaan
maar het maakt mij allemala niks uit ik regel men eigen leven
en zeker mooie raptor touwens
Mijn extra grote KittyCat
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
Locatie: Planet Earth

Re: chinese quad

Bericht door Belgian Pro »

ik weet nog dat ik (1m80en 13 jaar oud) met een breeze 125 reed en een 14 jarige met een kfx700 op een rondrit in de Ardennen.. ook niet echt verantwoord van die 14 jarige op die 700

nu ben ik 17 en rijd ik met een 450, zonder de hulp van mijn ouders zou dit ook allemaal niet waar zijn hoor ...
natuurlijk heb ik ook al paar vakantiejobjes achter de rug --> voor de quad en al me zakgeld zit erin
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
YamahaRaptorYFM700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: za 14 nov, 2009 22:25

Re: chinese quad

Bericht door YamahaRaptorYFM700 »

jullie zitten mij wel af te zijken maar heb er hard voor moeten sparen en bijbaantjes in de ochtend om 6 uur de krant bezorgen ik heb mee moeten betalen hoor en die bashan die was al kapot dus jullie moeten niet zo dom reageren want volgens mij zijn jullie allemaal jalours. :x


PS ik kan echt wel rijden we top snelheid die ik nu heb gereden alleen is 136 nog niet eens op top en ik rijd al vanaf mijn 3rde ik heb het geleerd op een lt 50 en toen een eton wizz 50 toen een raptor 90 en toen een eton viper st 150 toen een bashan 200 en nu een 700

DUS IK KAN ECHT WEL RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: chinese quad

Bericht door mobydirk »

"want volgens mij zijn jullie allemaal jaloers" daar heb je een punt een raptor 770 is lang niet voor iedereen haalbaar
en het is niet dat het je niet gegund is maar op de manier dat je het schrijft komt het heel anders over dan je bedoeld
het komt heer raar over als je in een paar weken van een bashan over gaat naar een raptor 700
maar ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd en je zelf heel houd
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
YamahaRaptorYFM700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: za 14 nov, 2009 22:25

Re: chinese quad

Bericht door YamahaRaptorYFM700 »

mobydirk schreef:"want volgens mij zijn jullie allemaal jaloers" daar heb je een punt een raptor 770 is lang niet voor iedereen haalbaar
en het is niet dat het je niet gegund is maar op de manier dat je het schrijft komt het heel anders over dan je bedoeld
het komt heer raar over als je in een paar weken van een bashan over gaat naar een raptor 700
maar ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd en je zelf heel houd

ik ben ook nog pas 13 ik heb tog ook geen verstand van hoe je een goed verhaal typt dat leer ik pas in de 4de ofzow zit nu pas in de 2de en trouwens 3 weken klopt niet want heb me bashan 1,3 jaar gehad

en me vader vind het ook leuk om te crossen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: chinese quad

Bericht door tjobbie »

YamahaRaptorYFM700 schreef:
mobydirk schreef:"want volgens mij zijn jullie allemaal jaloers" daar heb je een punt een raptor 770 is lang niet voor iedereen haalbaar
en het is niet dat het je niet gegund is maar op de manier dat je het schrijft komt het heel anders over dan je bedoeld
het komt heer raar over als je in een paar weken van een bashan over gaat naar een raptor 700
maar ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd en je zelf heel houd

ik ben ook nog pas 13 ik heb tog ook geen verstand van hoe je een goed verhaal typt dat leer ik pas in de 4de ofzow zit nu pas in de 2de en trouwens 3 weken klopt niet want heb me bashan 1,3 jaar gehad

en me vader vind het ook leuk om te crossen
je komt zelf met het verhaal dat hij pas 3 weken oud was dus hoe kan ie in godsnaam 1,3 jaar zijn??????

maakt niet uit, ik heb je geen moment afgezeken en geloof me, ik ben zeker niet jaloers sommige mensen komen alleen nogal
bot om de hoek wat ze ook anders kunnen zeggen.
mobidirk heeft gelijk.
ik snap natuurlijk ook wel dat dit superdik is als je dit op je 13e al mag/kunt, dat zou ik op die leeftijd ook super gaaf vinden.
maar ik blijf wel bij m,n standpunt wat betreft verantwoordelijkheid van je vader.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: chinese quad

Bericht door AdlyRS »

ik zeik ook niks af maar je verhaal klopt nu niet meer je typt idd 3 weken oud en je hebt hem 1.3 jaar gehad...
daarbij zij je ook ''achjaa eigenlijk was ik wel blij dat hij kapot was want toen kreeg ik een nieuwe van me pa '' en nu heb je hem weer zelf mee betaald
als je verhaal duidelijker had getypt hadden wij ook anders gereageerd.
jalours? dat zal heel erg meevallen....
Mijn extra grote KittyCat
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: chinese quad

Bericht door Zakie »

AMEN! :lol:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
D.van Rees-Bashan
Quadrider
Quadrider
Berichten: 456
Lid geworden op: ma 06 jun, 2011 08:05
Locatie: genemuiden
Contacteer:

Re: chinese quad

Bericht door D.van Rees-Bashan »

ik heb een quad gekocht ook een bashan en bij alg moto parts als ik er wat mee heb
dan ga ik naar hun toe en ze hebben ALLES liggen van kompleet motorblok tot sproeier
voorbeeldje ik had gecrost en hij stopte er mee ik ben eerst zelf aan het sleutelen gegaan
en niets kunnen vinden toen heb ik hem naar hun toe gebracht en ze hebben hem gemaakt
en ik heb er nog niets meer mee gehad en ik kreeg geen dure rekening ondanks dat ze er
wel 3 avonden mee bezig zijn geweest het bleek nog garantie te zijn ondanks dat ik toch al
500km mee had gecrosst dat noem ik nog eens service :)
https://www.youtube.com/watch?v=mI2cI_SgRJM
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: chinese quad

Bericht door Yair »

ze hebben gewoon spareparts bij deze winkel
http://www.algmotoparts.com" onclick="window.open(this.href);return false;, zit in zwolle
wordt heel erg aanbevolen door de leden van chinaquad.nl, die kopen er aardig wat.

(heb de rest van het topic niet gelezen)
_____________________________
Afbeelding
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: chinese quad

Bericht door Jeroen1991 »

Heren, we zijn inmiddels al anderhalf jaar verder na deze topic en hij heeft al een raptor 700, ik denk niet dat het nog van belang is.. :p
Yamaha Raptor 660R!
Baggerlip
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 05 jun, 2011 14:17
Locatie: Rotterdam en omstreken

Re: chinese quad

Bericht door Baggerlip »

zou die hem nog hebben ?
 TGB 525 DAKAR  (nr 84) (2010)
Yamaha grizzly 700 (2014)
Can am outlander XMR (2017)
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: chinese quad

Bericht door Jeroen1991 »

stuur pb'tje, daar krijgt hij mail van normaal, hiervan misschien niet tenzij geabonneerd...
Yamaha Raptor 660R!
Gebruikersavatar
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 952
Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
Locatie: Zuid-West Holland

Re: chinese quad

Bericht door Peter skull »

Zou zijn vader niet iets voor ons kunnen regelen ?
slowstart
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 110
Lid geworden op: di 12 jul, 2011 16:37
Locatie: Zoetermeer

Re: chinese quad

Bericht door slowstart »

YamahaRaptorYFM700 schreef:jullie zitten mij wel af te zijken maar heb er hard voor moeten sparen en bijbaantjes in de ochtend om 6 uur de krant bezorgen ik heb mee moeten betalen hoor en die bashan die was al kapot dus jullie moeten niet zo dom reageren want volgens mij zijn jullie allemaal jalours. :x


PS ik kan echt wel rijden we top snelheid die ik nu heb gereden alleen is 136 nog niet eens op top en ik rijd al vanaf mijn 3rde ik heb het geleerd op een lt 50 en toen een eton wizz 50 toen een raptor 90 en toen een eton viper st 150 toen een bashan 200 en nu een 700

DUS IK KAN ECHT WEL RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit hier nog niet zo lang maar toppie! je hebt een mooi ding! En je moet jezelf niet te veel aantrekken van wat andere mensen melden! dat zul je altijd hebben.

Ik zelf heb een bashan
Afbeelding

Waar nu zo,n beetje alles van vervangen is voor europees spul lagers bouten enz..
:cry: Als je ze zo koopt is het niets maar na een beetje liefde en uurtjes sleutelen. Rijdt mijn bashan ongeveer hetzelfde als een warrior (alleen niet zo snel :cry: weet ik uit ervaring )
Plaats reactie