achter na gezeten

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 112
Lid geworden op: za 16 jun, 2007 15:15
Locatie: oosterhout

Re: achter na gezeten

Bericht door broeders »

nou jaapveenhof
ik vind het ook flauwekul hoor, het zijn de grootste vervuilers van nederland bij de defentie ze kijken nergens naar .
en dan kom jij met je quadje.
ze moeten die tereinen open stellen in het weekend voor quads en verdere motoren ,dan heb je er ergens anders geen last van .
het liefst maken ze golf terijnnen daar moetten we een keertje overheen dan hebben ze een extra bunker bij.
in nederland wordt het ook steets moeilijk ergens te rijden ze sluiten alles af .
zielig hoor .
vr gr ben
can-am 800x renegarde
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

waarom zouden ze dat toch doen he de boel afsluiten.mischien omdat sommige het verpesten voor andere. :verymad:
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 112
Lid geworden op: za 16 jun, 2007 15:15
Locatie: oosterhout

Re: achter na gezeten

Bericht door broeders »

ik vind je moet niet door natuurgebieden en stiltegebieden.
maar gewone zandpaden en weggetjes langs weilanden noem ze maar op ze sluiten alles af.
wij houden rekenning met paarden en honden en mensen en dan kijken sommige nog kwaad
vr gr ben
can-am 800x renegarde
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

okee.maar het zijn de mensen die geen rekening houden met de rest oa. door mensen met vol gas van de paden te druken rijden met open uitlaat en noem maar op dat die paden/onverhard allemaal worden afgesloten.je hebt gelijk je kunt je nog zo netjes gedragen en toch heeft er wel iemand kometaar .ik zwaai dan netjes en rij rustig door met mijn quad. groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 112
Lid geworden op: za 16 jun, 2007 15:15
Locatie: oosterhout

Re: achter na gezeten

Bericht door broeders »

ik heb laats nog een toerrit in belgie gehad was perfekt daar veel landweggetjes bospaatjes zelf kom je daar weleens bij de mensen over het erf tussen de stallen door echt mooi hoor .
maar er zijn er maar een paar die de boel verpesten voor een ander .
dus het wordt steets moeilijker om ergens te kunnen rijden .
er is steets minder ruimte .
net als in belgie duitsland en frankrijk heb je plekken waar je vrij mag rijden dat heb je hier in nederland niet.
daar wil ik mee zeggen dat je die plekken waar de defensie zit met zijn voertuigen ook voor ons in het weekend vrij is bij ons in oosterhout heb je ook zoon plek je kan er vrij op maar doet dat niet wand ze hebben je .
crossterein is weg we hadden er hier drie .
nu zijn het golf tereinen dat wil ik zeggen .
dat leverd meer geld op dus dan is de keuzen niet moeilijk bij de gemeente .
ach ja we maken het beste er maar van .
vr gr ben
can-am 800x renegarde
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: achter na gezeten

Bericht door Pindapotje »

Ik denk dat het op militaire terreinen ook te maken heeft met eventuele munitie die daar kan liggen en niet afgegaan is.
En het feit als er iets gebeurd dat ze aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Voor de rest ben ik het ook wel met je eens, een voorbeeld is vliegbasis Soesterberg, deze zijn verhuist naar Gilze rijen.
En in plaats van alles terug te geven aan de natuur, kunnen ze best een stukje aan ons geven :lol: .
en kwa geluids overlast, ik denk dat zelfs de luidste open uitlaat nog minder herrie maakt als een "Chinook" helikopter :crosser:
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

ook een probleem is als je een vaste plek wilt creeren dan gaat alles weer door de papiermolen dat wl zeggen dat er dan wordt gekeken naar geluids overlast een chinook hoor je bij voorbeeld als hij overkomt 2 a 3 minuten.maar op een open gesteld terrein 8uur achterelkaar en dan krijg je te maken met de mileu mensen inspraak rondes noem maar op echt de pleures breekt dan uit hoor.voor dat je dat voorelkaar hebt zijn wij oud/ grijs /en liggen al tussen de 6 planken voor je er kunt rijden.ik ga van de zomer weer lekker met de quad naar de duitse bergen daar zie je zo wat de hele dag niemand en daar zijn nog heel wat plekken daar om te rijden daar kunnen we hier alleen maar van dromen!! groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: achter na gezeten

Bericht door Pindapotje »

andre verzijl schreef:ook een probleem is als je een vaste plek wilt creeren dan gaat alles weer door de papiermolen dat wl zeggen dat er dan wordt gekeken naar geluids overlast een chinook hoor je bij voorbeeld als hij overkomt 2 a 3 minuten.maar op een open gesteld terrein 8uur achterelkaar en dan krijg je te maken met de mileu mensen inspraak rondes noem maar op echt de pleures breekt dan uit hoor.voor dat je dat voorelkaar hebt zijn wij oud/ grijs /en liggen al tussen de 6 planken voor je er kunt rijden.ik ga van de zomer weer lekker met de quad naar de duitse bergen daar zie je zo wat de hele dag niemand en daar zijn nog heel wat plekken daar om te rijden daar kunnen we hier alleen maar van dromen!! groet andre

...........................Im Deutsche bergen aber das ist toll, supergeil :bier:
Ik denk dat wij daar ook nog wel eens heen gaan, of lekker rond de eiffel, kan je geloof ik ook leuk rijden.
............Afbeelding
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

@pinda potje.waar jullie binnen kort gaan rijden in frankrijk is ander ook niet voor de poes hoor .ik heb gehoord van jongens die daar geweest zijn dat je daar ook uit je dak kan gaan. dus ik heb geen medelijden met jullie :D :D .ik zal tijdens de vakantie mijn film camera weer monteren voorop mijn quad en dan de opnamen op youtube zetten .mischien zet ik binnenkort de opnamen van verleden jaar van het rijden in het sauerland ook nog op youtube dan kunnen juliie zien of dat ook wat voor jullie is. groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: achter na gezeten

Bericht door Pindapotje »

We hebben nog wel plek over naar Frankrijk, kan jij mooi voorop rijden..... :D
Weten wij gelijk waar we wel door heen kunnen, en waar we omheen moeten :lol:
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

ja ja en ik dan de hele dag quads uit de blubber lieren zeker dan!!! :lol: :lol: .trouwens zoon camera klik je binnen 10 minuten ook zo op jullie quads hoor .camera is een oregon atc 5 kosten nu geloof ik bij http://www.motozoom.nl" onclick="window.open(this.href);return false; rond de 160 euro,s die is terminste ook 100% waterdicht getest door mij in een emmer water een uurtje en werkt nog steeds.als we het nu toch over vakantie hebben kijk hier ook eens naar http://www.mototravelromania.com" onclick="window.open(this.href);return false; .groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: achter na gezeten

Bericht door JBX »

Pindapotje schreef:Ik denk dat het op militaire terreinen ook te maken heeft met eventuele munitie die daar kan liggen en niet afgegaan is. En het feit als er iets gebeurd dat ze aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Fout antwoord. In België kan je een vergunning krijgen om met je paard op de militaire domeinen te rijden.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

geen fout antwoord denk ik. het gaat hier over nederlandse oefentereinen .en je hebt op het oefenterrein op de leusdehei ook wel plekken waar je mag komen om te wandelen en de hond uit te laten .maar volgens mij geven ze hier geen verguningen uit om hier te rijden met paarden of wat dan ook.en de plekken waar je wel mag komen daar staan borden dat je er wel mag komen.trouwens je kan heel goed zien waneer het schietterein wordt gebruikt er staan verschilend masten daar waar ze dan een roode bal/korf in hijssen daaraan kan je dus zien dat het terrein in gebruik is. groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Plaats reactie