achter na gezeten

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
jaapveenhof
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: do 03 jul, 2008 19:13

achter na gezeten

Bericht door jaapveenhof »

hey mannen,gisteren achterna gezeten door een jeep van de landmacht was op militair terein waar op zondag toch niets gebeurt.ik had gelukkig mijn kenteken afgeplakt,en er stond nog bij de ingang een boswachter op me te wachten,maar die was lopend,ze hebben me niet te pakken gekregen vind dit wel erg zielig dat ze me mijn gang niet lieten gaan mijn raptor is standaard en maakt geen herrie,maar er word hier veel met tanks gereden die alles kapot rijden en herrie maken honden zijn het,maar ja word hier in de beurt steeds moeilijker om eens lekker te kunnen crossen in omgeving van utrecht,maar dat geld voor de meesten wel hier op het forum.woonde ik maar in belgie daar kun je pas lekker knallen.
overal word je ook weggestuurd, terwijl je geen overlast veroorzaakt.
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: achter na gezeten

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: achter na gezeten

Bericht door Jazzy »

Lekker bezig vriend, illegaal crossen en dan vluchten. Dat verklaart waarom ik steeds aan wordt gehouden door boswachters terwijl ik netjes op de weg rij. :verymad:

Hou je nou maar gewoon netjes aan de regeltjes, dan hebben we het langst plezier aan onze hobby.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: achter na gezeten

Bericht door Pindapotje »

jaapveenhof schreef:maar ja word hier in de beurt steeds moeilijker om eens lekker te kunnen crossen in omgeving van utrecht.
Wij zijn gisteren nog wezen rijden in Den Dolder, daar hebben ze naast het spoor een cross-baantje waar je je lekker kunt uitleven, ook met een 4x4. Misschien daar eens een kijkje gaan nemen. :crosser:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: achter na gezeten

Bericht door Haagje »

jaapveenhof schreef:hey mannen,gisteren achterna gezeten door een jeep van de landmacht was op militair terein waar op zondag toch niets gebeurt.ik had gelukkig mijn kenteken afgeplakt,en er stond nog bij de ingang een boswachter op me te wachten,maar die was lopend,ze hebben me niet te pakken gekregen vind dit wel erg zielig dat ze me mijn gang niet lieten gaan mijn raptor is standaard en maakt geen herrie,maar er word hier veel met tanks gereden die alles kapot rijden en herrie maken honden zijn het,maar ja word hier in de beurt steeds moeilijker om eens lekker te kunnen crossen in omgeving van utrecht,maar dat geld voor de meesten wel hier op het forum.woonde ik maar in belgie daar kun je pas lekker knallen.
overal word je ook weggestuurd, terwijl je geen overlast veroorzaakt.

Mafkees :duimlaag:

Nog ff en Nederland bekomt het zelfde lot als Belgie door deze dwazen
Laatst gewijzigd door Haagje op ma 08 mar, 2010 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: achter na gezeten

Bericht door tjobbie »

rustig, rustig jongens, kan ook normaal gezegd worden :chagarijn:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
scoops
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 223
Lid geworden op: za 07 nov, 2009 13:09
Locatie: Somewhere down de crazy river (z-o Brabant)

Re: achter na gezeten

Bericht door scoops »

Ik kan je alleen maar zeggen, blijf aub te alle tijden weg van van militaire oeffentereinen (ja ook de leusderheiden). En dat er op zondag niets gebeurd is niet waar, ik zit vaak genoeg in het weekend ergens op oeffentereinen (ja ik ben militair). Als ze je trouwens wel tepakken hadden gekregen had je 50/50% kans dat je je quad bij de domeinen terug had kunnen kopen.
YFZ450, It's a feeling
jaapveenhof
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: do 03 jul, 2008 19:13

Re: achter na gezeten

Bericht door jaapveenhof »

dank voor je reactie pinda potje,ga zeker een keertje kijken,je moet toch wat he als je geen terrein kan vinden,en ja illegaal rijden wie doet het niet he,af en toe doen mensen of het een misdaad is als je maar geen overlast veroorzaakt . en ik rij nooit door het bos waar mensen lopen,nu ben ik een boef omdat ik op militair terrein waar geen mensen komen kom toch
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: achter na gezeten

Bericht door Haagje »

Er is een verschil tussen iemand die ff voor de gijn over een veld heen knal, dan iemand die van tevoren als zijn kenteken plaat af plakt.

Maar ik geef je groot gelijk, er is daar toch niet veel te doen in het weekend. Maar helaas, het mag niet. En zoiets kan je quad daar kosten. ( je moet het zelf weten natuurlijk )
Maar dan deed ik toch liever paar centen betalen aan een boer ofzo zodat ik daar gebruik mag maken van een stukje land.
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: achter na gezeten

Bericht door Pindapotje »

quad-racerrr schreef:Er is een verschil tussen iemand die ff voor de gijn over een veld heen knal, dan iemand die van tevoren als zijn kenteken plaat af plakt.

Maar ik geef je groot gelijk, er is daar toch niet veel te doen in het weekend. Maar helaas, het mag niet. En zoiets kan je quad daar kosten. ( je moet het zelf weten natuurlijk )
Maar dan deed ik toch liever paar centen betalen aan een boer ofzo zodat ik daar gebruik mag maken van een stukje land.
Net als Scoops al zegt, zijn er af en toe wel degelijk actieviteiten op de leusderheide op zondag.
En de maresauchee rijd ook op motoren, en die rijd je zelfs met je quad niet zoek........ :bier: dus de pakkans is redelijk groot.
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

je hebt op de leusde hei niet allen last van miltaire politie ze hebben daar ook een gewapende boswachter die behorlijk fanetiek is ook!! .vooral rijden daar dan kan ik nog eens een quad kopen voor een prikkie bij de domeinen :D :D .
Laatst gewijzigd door andre verzijl op di 09 mar, 2010 00:15, 2 keer totaal gewijzigd.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: achter na gezeten

Bericht door Haagje »

andre verzijl schreef:je hebt op de leusde hei niet allen last van miltaire politie ze hebben daar ook een gewapende boswachter die behorlijk fanetiek is ook!! .vooral rijden daar dan kan ik nog eens een quad kopen voor een pikie bij de domeinen :D :D .
Hihi ja indd dan weten we meteen dat ie et nog doet :P en geen vastgenaait ding is ofzo :lol:
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: achter na gezeten

Bericht door andre verzijl »

:lol: :lol: oeps bedoelde naturlijk voor een prikkie
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
cilinderhead
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1548
Lid geworden op: do 04 mar, 2010 19:28
Locatie: zuid-holland

Re: achter na gezeten

Bericht door cilinderhead »

ik houd me aanbevolen :D leuk quadje voor weinig is nooit weg toch? :idea:
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
pk19000
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 29 dec, 2007 12:22
Locatie: brabantse kempen - hageland

Re: achter na gezeten

Bericht door pk19000 »

jaapveenhof schreef:hey mannen,gisteren achterna gezeten door een jeep van de landmacht was op militair terein waar op zondag toch niets gebeurt.ik had gelukkig mijn kenteken afgeplakt,en er stond nog bij de ingang een boswachter op me te wachten,maar die was lopend,ze hebben me niet te pakken gekregen vind dit wel erg zielig dat ze me mijn gang niet lieten gaan mijn raptor is standaard en maakt geen herrie,maar er word hier veel met tanks gereden die alles kapot rijden en herrie maken honden zijn het,maar ja word hier in de beurt steeds moeilijker om eens lekker te kunnen crossen in omgeving van utrecht,maar dat geld voor de meesten wel hier op het forum.woonde ik maar in belgie daar kun je pas lekker knallen.
overal word je ook weggestuurd, terwijl je geen overlast veroorzaakt.
we leven in een vrije wereld, maar kom dit alsjeblieft niet in belgie doen
kenteken afplakken, dus wist je op voorhand al dat je daar niet thuis hoort :applaus: , zullen wij wel opboksen tegen de instanties die onze hobby willen afnemen :cry:
Plaats reactie