Eerste ritje

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
bengelen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: do 22 jul, 2010 20:42
Locatie: Koersel

Eerste ritje

Bericht door bengelen »

Hoi,

Onlangs mijn eerste quad aangeschaft :) een Kymco MXU 500 4X4 van 2006 met 600 km op de teller.

Afgelopen week voor het eerst een langere rit gedaan. GPS op de quad gemonteerd (oude streetpilot 2610, maar doet het nog heel goed en kan zelf topo kaarten displayen).
'S morgens om 8 uur op pad voor een tochtje van +/- 180 km van thuis (Koersel) naar de Voeren en terug. Had via mapsource mijn route gepland over kleinere wegen.

In grote lijnen : Genk - Zutendaal - Eben Emael - Vise - Teuven - Glons - Tongeren - Stevoort - Lummen - terug naar Koersel.

Was dus mijn eerste tocht en is me super meegevallen (uitgezonderd van wat spierpijn achteraf) heb uiteindelijk 220 km gedaan (omdat ik een aantal veldwegjes geprobeerd heb en zodoende wat heb moeten rondrijden.

Zou mijn quad eens wat meer aan de tand voelen offroad, maar zo alleen nogal moeilijk om aan te beginnen.
Weet niet goed waar het is toegelaten, en als je komt vast te zitten..
Dus als er ergens eens plaats is om mee te rijden met anderen, of er eens een ritje gedaan wordt hoor ik het graag...
Zal regelmatig het forum volgen...

mvg,

Ben Engelen
muayboran1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 07 nov, 2009 03:35
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Re: Eerste ritje

Bericht door muayboran1 »

Nu zondag is er een mooie rit die Yamahakoppel uitgestippeld heeft richting Ardennen,zoek maar eens bij kalenderritten naar Zomerrit 2010.
Grtz
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Eerste ritje

Bericht door yamahakoppel »

In grote lijnen : Genk - Zutendaal - Eben Emael - Vise - Teuven - Glons - Tongeren - Stevoort - Lummen - terug naar Koersel.
eben emael en vise zijn mooie streken die kom ik zondag 12 september ook tegen :D ik zit veel in saint-vithe :buig: prachtig uitzicht als je stopt boven op een berg kun je uren blijven kijken :) alleen in groep kun je dit minder lang doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie