De rit van 100€ ten voordele van de politie

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door tjobbie »

mobydirk schreef:
tjobbie schreef:tja, wat zal ik zeggen, als je in het leven geen succes hebt gevonden wordt je maar politie agent, kun je misschien troost putten door onnodige boetes uit te schrijven.
ach, het zal maar een schrale troost voor je zijn maar ik ben deze maand ook 200euro lichter door snelheidsoverschrijdingen.
i know, eigen schuld.
ik heb de mijne ook binnen E560-. :?
helaas hoort het er een beetje bij
auw! :shock: das voor mij weer een schrale troost hihi :D
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Zakie »

Jammer wat er is gebeurt, maar mischien handig om een LOI rechten curssus te nemen?
Vandaag ook staande gehouden door politie agent, voordat hij wat kon zeggen had ik al bijna de hele wetboek naar hem toe gegooit, mog ook gelijk verder rijden.

Een tip he niet slecht bedoeld :bier:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Zakie »

Kev006 schreef:Zou me straf lijken. Laten we hopen hé, maar ik heb al een papier moeten tekenen dus...
Volgende keer niks tekenen, (Een verdachte hoef niet mee te werken aan zijn eigen veroordeling) :idea:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
*michel*
Quadrider
Quadrider
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 11 jan, 2009 20:50

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door *michel* »

@ Zack,

Laat me raden.....Meneer u staat vermeld als 3 wiellig voertuig.... zucht heb er ook al wat ervaring mee.
Politie opleiding ook zoiets als LOI.
Yamaha raptor 700r 2007
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Haagje »

Kun je geen bezwaar indienen zoals hier in nederland?

Bij ons word je dan op het matje geroepen en mag jeje verhaal doen.
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Kev006 »

quad-racerrr schreef:Kun je geen bezwaar indienen zoals hier in nederland?

Bij ons word je dan op het matje geroepen en mag jeje verhaal doen.

Heb ik over nagedacht om dat te doen. Maar dat is dan weer zo een heel gedoe. En kan'k weer verlof gaan pakken enz. En daar heb'k echt weinig zin in om eerlijk te zijn.
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door yamahakoppel »

vandaag gaan rijden met 4 man :)
opeens ene weg :? even terug gereden staat hij langs de kant met een zwaantje langs hem :chagarijn: rustig omgedraaid en iets verder met de groep op hem gewacht
resultaat 100€ roekeloos rijgedrag (driften, lichtjes maar :p ) en uitlaat niet gekeurd binnen de 2 weken terug gaan met andere gekeurde uitlaat :verymad:

pff waar gaat de wereld naar toe
die gast ook al tegen dat zwaantje "heb je niks anders te doen op een zondag" dat zwaantje bekeek hem al zo
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Kev006 »

het was misschien dezelfde als die mij een proces heeft gegeven.

Wij waren gisteren met 5 gaan rijden off road, hadden we weeral bena prijs. Allé, het zou nog kunnen dat er nog iets van komt, ik weet het niet. Maar we reden op ne veldweg langs ne grote weg. En opeens ook 2 zwaantjes die ons tegen kwamen. We reden wel redelijk door, maar 't was ne recht weg. 10 min later komen we uit ne veldweg gereden, we rijden de baan op. En we komen die 2 zwaantjes tegen. We zijn toen dadelijk terug ne veldweg in gereden en ik weet niet of ze gedraait zijn of niet. Maar ik weet wel dat meneer de agent enorm geïntereseerd was in onze achterkant van de quad (nummerplaat dus).

Ik ben weer benieuwd... Als ze me nu een 2e keer hebben opgeschreven, dan ben ik nog nie jarig :verymad:


Ik denk dat we serieus geviseerd worden de laatste tijd. Ik heb het gevoel dat het niet goed gaat komen deze zomer :(
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door yamahakoppel »

ons voor 200% aan de regels houden kan er weinig gebeuren :engel: hoop ik :roll:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Kev006 »

yamahakoppel schreef:ons voor 200% aan de regels houden kan er weinig gebeuren :engel: hoop ik :roll:
heb'k geprobeerd. Maar als ik niet meer mag driften op en grindweg waar ik mag rijden met m'n quad en waar niemand in de verste verte te bespeuren is. Nja, dan stopt het voor mij...
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door petern »

Het probleem is dat veel wandelaars/fietsers klagen bij de politie.
En als er over een bepaalde groep veel klachten komen wil de burger dat er opgetreden zal worden.

De enige manier voor de politie om aan te tonen dat ze de klacht van de wandelaar serieus nemen/ze optreden is een PV te laten zien.

Indien bij ons mannekes van NoordAfrikaanse komaf met hun scootertjes over het speelveldje crossen waar onze kleinen willen spelen zijn we ook niet tevreden als de politie zegt:
we hebben hun een waarschuwing gegeven.
Het liefts zouden we willen dat het ding in de schredder zou belanden.

De Politie is altijd de gebeten hond. (Sorry, het vrouwtje is bij de politie)

Oh ja, we hebben beiden een quad en ik weet van mezelf dat ik op veldwegen waar niemand te bekennen is ik goed de beest kan uithangen.

Zijzelf durft alleen op asfalt mee te rijden bang dat er iemand haar nummer op zal schijven en een klacht over haar zal indienen.

Haar quad is nu 3 jaar oud en word eigenlijk alleen gebruikt bij de paarden, slechts 1000km 0p de teller in 3 jaar.

Triest, die intollerantie maar we zullen er mee moeten leven.
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Kev006 »

petern schreef:Het probleem is dat veel wandelaars/fietsers klagen bij de politie.
En als er over een bepaalde groep veel klachten komen wil de burger dat er opgetreden zal worden.

De enige manier voor de politie om aan te tonen dat ze de klacht van de wandelaar serieus nemen/ze optreden is een PV te laten zien.

Indien bij ons mannekes van NoordAfrikaanse komaf met hun scootertjes over het speelveldje crossen waar onze kleinen willen spelen zijn we ook niet tevreden als de politie zegt:
we hebben hun een waarschuwing gegeven.
Het liefts zouden we willen dat het ding in de schredder zou belanden.

De Politie is altijd de gebeten hond. (Sorry, het vrouwtje is bij de politie)

Oh ja, we hebben beiden een quad en ik weet van mezelf dat ik op veldwegen waar niemand te bekennen is ik goed de beest kan uithangen.

Zijzelf durft alleen op asfalt mee te rijden bang dat er iemand haar nummer op zal schijven en een klacht over haar zal indienen.

Haar quad is nu 3 jaar oud en word eigenlijk alleen gebruikt bij de paarden, slechts 1000km 0p de teller in 3 jaar.

Triest, die intollerantie maar we zullen er mee moeten leven.
Er zit inderdaad wel waarheid in denk ik.

Maar wij hebben thuis een stuk grond van 6ha wat van ons is. Dit ligt net buiten het centrum en is dus onze privé grond. Die grond wordt eigenlijk weinig of niet gebruikt in bepaalde periodes van het jaar.
Ik mag dadelijk niet meer op de openbare weg grindwegen rijden. Moet ik dan thuis achter een parcour gaan maken en vrienden uitnodigen ? Dat zou dus wel mogen normaal gezien, want ik mag lawaai maken van 7u smorgens tot s'avonds ergens...

Nu zal ik dit niet gaan doen omdat ik dan op de brandstapel wordt gelegd door de buren denk ik :-). Maar mijn punt is dus dat ze je op sommige momenten beter kunnen laten doen als het niemand stoort.

Ofwel gaan er binnekort meer en meer quads zonder nummerplaat rond rijden, nja, dan wens ik de politie veel succes met ze te vangen...
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Boncari »

Je mag niet crossen op je eigen terrein, er zijn een groot aantal regels waaraan je dan niet voldoet, oa moet je een vergunning hebben om te mogen crossen
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Pindapotje »

Kev006 schreef: En we komen die 2 zwaantjes tegen.
Jullie noemen het zwaantjes, ik noem het bermratten 8)
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: De rit van 100€ ten voordele van de politie

Bericht door Kev006 »

Boncari schreef:Je mag niet crossen op je eigen terrein, er zijn een groot aantal regels waaraan je dan niet voldoet, oa moet je een vergunning hebben om te mogen crossen

Spijtig, crossparcour achter het huisje leek me wel iets :-)
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Plaats reactie