Tim's Birthday ride 21/10/2012 Lommel UP:Volledig filmpje

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Robin95
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 689
Lid geworden op: wo 08 jun, 2011 18:35
Locatie: Wellen

Re: Tim's Birthday ride 21/10/2012 Lommel

Bericht door Robin95 »

Jeroen1991 schreef:Met alle respect voor ieders mening maar ik denk niet dat het echte moeite is om hier een discussie over te beginnen.

De feiten zijn dat er inderdaad nergens stond dat we er niet mochten komen (daar let ik persoonlijk goed op mits er een rechtszaak tegen mij loopt voor overdreven snelheid met de auto en ik me dus geen extra boete kan veroorloven).

Wat onverantwoord rijgedrag betreft denk ik dat ook iedereen daar zijn eigen idee over heeft, en het ook moeilijk te beoordelen is als je er niet bij geweest bent. Net zoals in de media en hele filmindustrie neem ik natuurlijk ook enkel de "vette" stukken eruit, waar al wat sneller gereden wordt en het betere bochtenwerk aan te pas komt.

Ik heb het filmke nog eens bekeken en we hebben welgeteld 4 minuten (daar gaat deze hele discussie over) door dit bos gereden, de snelheid bij verminderde zichtbaarheid lag tussen 30-50km/u (zelfde als dus een kind in de bebouwde kom de straat over loopt) en rechte stukken met goed zicht inderdaad 70km/u.

Maw: als we altijd eraan moeten denken dat overal ineens iemand dmv een wormgat de weg over kan schieten uit het niets, zullen we nergens meer kunnen rijden met eender welk voertuig en blijft iedereen best binnen. Een politie-agent gaf me ooit ook die uitleg van "er moest maar eens iemand overlopen", maar aan 30 kan je ook al makkelijk iemand doodrijden, als we altijd zo moeten denken zou ik mijn dorp niet uit kunnen want daar wonen allemaal kinderen die voor me in kunnen lopen. De kans dat dit gebeurt is echter zeer klein.

Daar het echter al herfst was is het ook zo dat we meestal goede zichtbaarheid was en werd er ook voldoende afgeremd bij fietsers of voetgangers en het paard in de bebouwde kom net ervoor. Als het druk was en er veel mensen zouden wandelen hadden we daar niet eens kunnen rijden.

In het algemeen, op uitzondering van dat wegske in het bos, was deze rit te vergelijken met eender welke rit met gelijkaardige quads en aantallen. Hier werd niet gekker gedaan dan andere ritten (behalve dan toen met de trikes :lol: ).

Om af te sluiten denk ik dat we het beter hierbij laten vermits deze discussie hoofdzakelijk op perceptie en persoonlijke mening gebaseerd is en dit geen einde zal kennen.

Sportieve groeten :crosser:
klinkt echt als iemand die rechten heeft gestudeerd :p zo ne uitleg :p
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: ma 06 sep, 2010 10:06

Re: Tim's Birthday ride 21/10/2012 Lommel

Bericht door Proevoquad »

100 procent gelijk Jeroen
#27 Fre
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Tim's Birthday ride 21/10/2012 Lommel UP:Volledig filmpj

Bericht door Jeroen1991 »

Volledige film:
http://www.youtube.com/watch?v=zD_c2TQ1xZk" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha Raptor 660R!
Wesleydidden
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 11 jul, 2012 08:50
Locatie: Lommel

Re: Tim's Birthday ride 21/10/2012 Lommel UP:Volledig filmpj

Bericht door Wesleydidden »

Zou je die volledige zichtbaar willen zetten ? :) want Kzou die graag downloaden op mijn iPhone :)
burn your rubber not your soul
yamaha R700 special edition (onroad)
Yamaha R350 (offroad)
Plaats reactie