ritje saint-vith

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: ritje saint-vith

Bericht door Zakie »

Hahahaha, we zullen het wel zien. Zowiezo zal het weer een prachtige rit worden....

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
lowrider
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 07 nov, 2010 19:45

Re: ritje saint-vith

Bericht door lowrider »

Kijk er naar uit . Vetste rit van t jaar . Zou ze 2 keer doen Kris gelijk ge gisteren zei :wink:
Gebruikersavatar
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 952
Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
Locatie: Zuid-West Holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door Peter skull »

Wanneer weer :?:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: ritje saint-vith

Bericht door yamahakoppel »

weet het nog niet :( de grootste zorgen van mijn verbouwingen zijn door heb het nu wel weer drukker op het werk zijn ook wat verplichtingen met de dochter bij gekomen. het jeukt voor mij ook om nog eens saint vith te knallen.

juist overlegt met de vriendin denk volgend weekend nog eens te gaan verkennen zien of er niks wegenwerken zijn en of ik een paar puntjes kan wijzigen :wink: er is een stuk waar ik al jaren van droom om nog eens in groep te doen maar is zo gevaarlijk om midden in een centrum te komen :x heb daar 1 kans in een klein baantje om vroegtijdig weg te komen maar is zo slecht zichtbaar dat ik het wel eens durf te missen met alle gevolgen van rode lichten en file tegen te komen waardoor ik het risico niet durf te pakken :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
RaPtOr_RiDeR
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 53
Lid geworden op: do 20 mei, 2010 20:13
Locatie: bilzen

Re: ritje saint-vith

Bericht door RaPtOr_RiDeR »

Laat maar iets weten als het door gaat ik wil wel eens mee gaan met deze rit

grtz
Gebruikersavatar
peterR1
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 03 mei, 2015 21:15
Locatie: ergens in zuid holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door peterR1 »

ik ga weer mee hoor.
dat was de mooiste rit die ik ooit gereden heb.
was waanzinnig mooi.
vooral door luxemburg
en de shag is goedkoop daar gelijk weer een slof meenemen
geef maar een seintje als je weer een saint vith rit organiseerd
Gebruikersavatar
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 952
Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
Locatie: Zuid-West Holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door Peter skull »

De 14 de volgende week peterR1
Gebruikersavatar
peterR1
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 03 mei, 2015 21:15
Locatie: ergens in zuid holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door peterR1 »

hoi yamahakoppel

wat is het adres van de carpool plaats.
wij komen met 5 quads.
zondag 14 juni

groetjes peterR1
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: ritje saint-vith

Bericht door Darkzero »

Neem afrit 30 Diepenbeek op de E313 en volg dan richting Diepenbeek. Dan zie je het wel liggen vlak na de afrit. Je kan als adres ook Verbindingslaan 2, Diepenbeek ingeven op gps. Dit is het adres van het Total tankstation dat er net tegenover ligt.
Gebruikersavatar
peterR1
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 03 mei, 2015 21:15
Locatie: ergens in zuid holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door peterR1 »

bedankt


tot zondag ik heb er zin in.
hopelijk werkt het weer een beetje mee.
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: ritje saint-vith

Bericht door Zakie »

Ik ga ook meee!!!!!!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Gebruikersavatar
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 952
Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
Locatie: Zuid-West Holland

Re: ritje saint-vith

Bericht door Peter skull »

Dat zou zomaar is heel gezellig kunnen worden :crosser:
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: ritje saint-vith

Bericht door Quadrijder2 »

Lijkt me zeker super gaaf 8)
Veul plezier en veilige kilometers.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: ritje saint-vith 2015

Bericht door yamahakoppel »

we zijn terug thuis geraakt de ene al beter dan de andere

s'morgens samen gekomen op de carpool parking de Nederlanders waren mooi op tijd eigenlijk zelfs nog iets vroeger dan ik want toen ik aan het tanken was aan de pomp tegenover de carpool kwamen ze juist de straat over gestoken. blijkbaar konden de Nederlanders daar niet pinnen :? die betaal automaat nam geen Nederlandse kaarten aan. dan heb ik Zaki voor 10€ getankt met mijn kaart en heeft hij het mij cash geld terug betaald. maar omdat de andere Nederlanders eigenlijk ook nog moesten tanken heb ik besloten om voor hun aan de eerst volgende pomp al te gaan tanken op 40km daar ging het vorig jaar toch met hun kaarten

rond 10u zijn we dan vertrokken 100m van de carpool staan rode lichten en daar liep het eigenlijk al direct mis, 3 man hadden rood en omdat ik zo gewoon ben dat lowrider vanachter rijd tijdens mijn ritten dacht ik dat ik iedereen mee had. Ik zag hem 3de laatste rijden en dacht die 2 achter hem zijn die, die de weg afgesloten hadden aan de carpool en ze gaan hem direct terug voorbij als ze de kans hebben.

na 4km krijg ik het in het oog dat ik 5man niet mee had, stop even, maar na 1 min kwamen ze nog niet door, draaide mij om en na 1km kwamen ze toch al aan gereden. wat bleek nu die 3 waren mis gereden en lowrider is toen samen met nog ene achter hun aan gereden. lowrider kent het eerste stuk ook van buiten wist dus hoe ik zou rijden.

Nu had ik voor genomen om er een stevig ritje van te maken daar het toch allemaal ervaren groeps rijders waren maar met een beetje TE hevig een drift in te zetten kreeg ik na mijn 2de drift al een steek in mijne rug heb al een paar weken zeer aan mijne rug maar na die drift was het amper te houden na 40 km bij de tankbeurt voor de Nederlanders kon ik met moeite van mijn quad geraken :(

na 50km stond er een agent het verkeer te regel op een kruispunt met een veld baantje was een loop wedstrijd bezig bij elke opening van 100m tussen de lopers liet de agent een deel van de auto's door, toen wij door mochten stopt die ons toch niet zeker toen amper de helft van de groep door was. waardoor we daar al bijna 10min stonden te wachten voor iedereen mee was.

na 100km toen we voor iedereen gingen tanken was het zeker niet minder pijnlijk voor mijne rug die 12km vlakke baan met stevige bochten tegen 120 was zeker geen goede zet geweest maar dat stuk is de max tegen die snelheden en je mag er 90 nu had ik wel niet de heel baan open getrokken want niet iedereen durfde daar open gaan want na 5km was ik al de helft kwijt best te begrijpen omdat er toch een paar gevaarlijke bochten in zitten als je ze niet kent.

in saint vith aan gekomen om te eten op de parking van een gesloten tankstation met taverne hebben er een paar Nederlanders hun drift kunsten laten zien :applaus: maar blijkbaar loopt het voor die prof drifters soms ook wel eens mis want ik hoorde dat er 2 tijdens het rijden even tegen elkaar gezeten hadden dat was blijkbaar de reden dat er ene zijn quad aan het inspecteren was toen ik aan het wachten was op de achterste helft van de groep.

rond 13u de 2de helft en tevens ook het mooiste stuk in gezet vanaf daar ben ik ook pas achteruit beginnen te filmen zal ze proberen wat te knippen het is een filmpje van 45min met de ene bocht na de andere. kan het bijna in zijn geheel zetten staan mooie stuur technieken tussen van sommige mannen

in Luxemburg gaan tanken en wat genoten van het zonnetje. en de rit verder gezet mooi vlakke baan met lange mooie bochten in verviers was er kermis waardoor het halve centrum afgezet was, waardoor ik dus moest afwijken van mijn route kom daar wat slechtere wegen tegen. ik kon mij nog amper houden van de pijn heb daar dan nog maar een tankbeurt ingelast wat eigenlijk te vroeg was kreeg er amper 3,5L bij. nu kwamen ze af dat ik best sneller dan 80km/u mocht op de lange bochten :roll: daar de wegen dat best toe lieten. sorry ik kon mij nog amper houden op mijn quad van de pijn, heb dan maar de de korste weg op mijne GPS gevraagt kom daar weer wat hobbel wegen tegen. kort bij VISE kom ik terug op mij originele route uit en ik dacht kreupel of niet zal die mannen eens tempo geven ik kende daar de baan wist dat er daar mooi stevige bochten waren. in visé ben ik opeens weer een deel man kwijt stop even en komt er een nederlander af met de verklaring, heeft ene zijn moterblok vast gereden. bleek lowrider te zijn :shock: ik zeg dat kan niet als er ene is die zijn blok perfect is dan is zijne amper KM's en altijd rustig warm gereden. quad staat ook in nieuw staat en ergste van al ik had pas olie wissel gedaan op zijn motor. voelde mij al schuldig, ik rij naar ginds toe en bleek nu 1 bout van zijn achter tandwiel was afgebroken en het stuk schroef zat geblokkeerd tussen het tandwiel en zijn lagerhuis waardoor de wielen blokkeerde. ik al blij dat het niet zijn motorblok was

eerst wat zitten kloten om dat stuk schroef uit zijn tanwiel te krijgen maar lukte niet zit juist achter het lager huis zegt ene voor de grap plak die schroef vast met kauwgom, wat natuurlijk niet zou lukken. in zijn tandwiel stonden nog wat gaten dus dacht ik pak een kabel binder waarmee ik de bout wat op zijn plaats hou maar lukt juist niet kabelbinder kwam lager dan de bout dan even geprobeert met een rondel en kabelbinder maar was juist te weinig plaats tussen tandwiel en Lagerhuis.

gelukkig was er ene die op 20min van de plaats woonde en ook nog een grote aanhanger had om lowrider zijn pareltje van 1m51 te vervoeren. terwijl hij zijn aanhanger ging halen hebben we maar besloten om samen met de rest van de groep door te rijden en gielen24 kende daar de streek bleef dus bij lowrider om de quad helpen te laden.
nu was ik nog niet op de carpool parking kreeg ik al telefoon blijkbaar kreeg gielen24 zijne LTZ niet meer gestart zekering sprong stuk even een zekering van lowrider zijn quad geleent maar sprong terug kapot. dan sta je daar 1 aanhanger en 2 kapotte quads dus met een trekkoord de LTZ achter de aanhanger en op het gemak naar huis

45min later kwamen ze bij mijn thuis aan daar ik het korste woonde en toch lowrider zijn quad moest repareren mijn vriendin heeft dan gielen24 naar zijn thuis gevoerd zodat hij zijn quad thuis kon komen met een aanhanger. 10min later stond hij opeen thuis met enkel zijn auto en zijn broerke zijn aanhanger stond blijkbaar nog zwaar geladen en vond het te zot om hem eerst te lossen want had dat maandag terug nodig dus sleepte de quad dan maar naar huis
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
gup83
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 17 feb, 2014 19:28

Re: ritje saint-vith

Bericht door gup83 »

Jammer joh van al die pech
Ben benieuwd naar het filmpje
Ik hoop die rit ook nog een keer mee te rijden
2006 LTZ 400
Plaats reactie