Politie uw vriend

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Politie uw vriend

Bericht door Kev006 »

Dit op een rustig namiddagje rijden...


Link


Ik dacht eerst, wtf, heb toch geen plaat gezien, maar ik was ook nie zeker. Als ik nu de filmkes terug bekijk, nergens geen plaat te bespeuren van fucking vergunninghouders man...
En dan nog effe moeilijk gaan doen ook. Ma uiteindelijk hebben ze mij toch met een waarschuwing laten gaan...

En ik vraag mij trouwens wel heel hard af of ze mij kunnen verplichten om men camera af te zetten ???

Ik denk wel da dieje camera mij geholpen heeft want diejen dacht, kut, diejen is aant filmen :applaus:
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Politie uw vriend

Bericht door Jeroen1991 »

Ik denk dat ge toelating nodig hebt om op de openbare weg te filmen ivm privacy regelgevingen?
Yamaha Raptor 660R!
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Politie uw vriend

Bericht door Yair »

Je hebt alleen toestemming nodig om te filmen op prive terrein. Althans zo is het in Nederland.
_____________________________
Afbeelding
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Politie uw vriend

Bericht door Jeroen1991 »

Ik veronderstel dan toch prive terrein van iemand anders om even duidelijk te zijn? :p
Yamaha Raptor 660R!
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Politie uw vriend

Bericht door Yair »

Ja klopt, als het terrein van jezelf is mag je alles doen binnen bepaalde grenzen natuurlijk XD
_____________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: Politie uw vriend

Bericht door Kev006 »

en toch denk ik dat je op publieke plaatsen mag filmen wat je wil. Ook als je toevallig ergens passeert.

Het verhaal wordt anders als je op iemand zijn privé eigendom gaat filmen. Maar op de openbare weg kan volgens mij niemand iets zeggen.
Anders zou ik ook geen foto mogen nemen, en als jij daar dan toevallig voorbij loopt... dan ben ik niet in overtreding want je loopt in het openbaar toevallig voorbij...

Aangezien er meer en meer go pro's in het straatbeeld verschijnen vind ik het best belangrijk wat men mag en niet mag filmen met dat ding.

Dit vond ik op het net:

"Als men een verdacht of onacceptabel politiegedrag waarneemt (willekeurige arrestatie, slagen aan iemand die al overmeesterd is, etc) staat niets je in de weg om de politie agenten te fotograferen of filmen. Maar je moet snel zijn om te verhinderen dat je gearresteerd wordt of bezwarend bewijsmateriaal vernietigd wordt. Dit gebeurd regelmatig! Indien de politie gsm’s, foto of videocamera’s in beslag neemt of beschadigt van personen die geen enkel misdrijf hebben begaan, dan betreft het misbruik. In deze situatie is het aan te raden om contactgegevens te noteren van mensen die getuige waren, bewijs te verzamelen, je verhaal op papier te zetten met zoveel mogelijk details en te overwegen om een klacht in te dienen. Bereid je wel voor op een lange juridische strijd."

op deze site...
http://www.wacbelgium.be/nieuws/protest ... -een-recht" onclick="window.open(this.href);return false;
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Gebruikersavatar
dutchy
Quadrider
Quadrider
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 27 mei, 2012 18:48

Re: Politie uw vriend

Bericht door dutchy »

Ik weet dat het is niet in Nederland maar wel en Goed voorbeeld
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
barossa 170cc (sold)
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500

Quad Team Gelderland
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: Politie uw vriend

Bericht door erikalbring »

video is verwijderd :(
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Plaats reactie