tegen gehouden door de politie

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Gitalo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: di 07 mei, 2013 18:30

tegen gehouden door de politie

Bericht door Gitalo »

na een zware en warme werk dag thuis gekomen en een ritje met de quad gaan maken om wa af te koelen , werd ik tegen gehouden door de politie , ik had al een tijdje het gevoel dat ik achter na gezeten werd en op 300 m van thuis klem gereden door die mannen die zijn zot en levens gevaarlijk die gasten zo voor ne mens in vliegen als of ik een zwaar crimineel was :D

hun uitleg was dat ik mijn snelheid moet aan passen in de bebouwde kom en mijn richting aan wijzer gebruiken met het indraaien van een straat .terweil ik met een schort en t-shurt aant rijden was ( waar ze helemaal niets van hebben gezegt) ik zij tegen die mannen moet ge me daarom zo vast rijden en dan nog met 4 mensen :lol:
na men papieren te hebben gekontroleerd , zei me daar eene ge komt er met een waarschuwing van af ; toen moest ik me toch in houden om niet de slappe lach te krijgen.

man man man toch die hebben niets anders te doen denk ik 8)
dikke vette Suzuki ltr 450 !!!!!!
slowstart
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 110
Lid geworden op: di 12 jul, 2011 16:37
Locatie: Zoetermeer

Re: tegen gehouden door de politie

Bericht door slowstart »

Wees blij scheelt je al snel zo,n 200 euro aan boetes, als je had gelachen
Gitalo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: di 07 mei, 2013 18:30

Re: tegen gehouden door de politie

Bericht door Gitalo »

ja dat wist ik ja maar toch een beetje overdreven om zo voor me in te rijden en eigelijk hadden ze geen enkel reden om me aan te houden ik reed ongeveer 50 km per u in die straat waar ze het over hadden maar er waren wat 90 ° bochten en daar remde ik niet voor af ik reed men bochten aan de zelfde snelheid ( wat de meesten quadreiders hier opt forum doen neem ik aan ... en daarom zeiden ze dat ik mijn reistijl moest aanpassen .van men richting aan weizers daar hadden ze wel een punt :cry:
dikke vette Suzuki ltr 450 !!!!!!
RamonRaptor
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 70
Lid geworden op: za 30 mar, 2013 12:25

Re: tegen gehouden door de politie

Bericht door RamonRaptor »

Haha wat slecht zeg die gasten hebben echt weinig te doen denk..
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tegen gehouden door de politie

Bericht door yamahakoppel »

:engel: dan moeten ze niet achter mij gaan hangen als ik alleen aan het rijden ben pak mijn bochten soms tegen 70km/u haaks om zonder rem of pinker, tik versnelling terug en gas erop
Er heeft ooit een groep wieler toeristen mij zot verklaard toen ze half op de baan ene zijn band aan het vervangen waren, ik ben vol op de rem gegaan quad langs de kant en hun probleem even gevraagd :x het was toen direct minder van hun kant. Vraag hun wat de max snelheid op die baan was (70) heb hun geantwoord dat ik maar 65 reed in die haakse bocht dus gerust sneller mocht rijden. staat nergens een max snelheid in de bocht in de wetgeving en ik reed niet te snel op die baan :engel: En dat ze eerst eens naar hun eigen moesten kijken half op de baan met 20 fietsers ene zijn band vervangen als daar één of andere zot de bocht moest omkomen dan staken ze met de helft er onder :verymad: en als zij niet half op de baan stonden dan had ik hun niet moeten ontwijken en was ik zeker nooit aan het driften geraakt

Ik heb ooit een opmerking gehad over de stand van mijn nummerplaat stond te schuin heb die agent braaf geantwoord "als ik op mijn quad ga zitten zakt die waardoor plaat rechter komt en een flitspaal is 3m hoog dus krijg je DE ideale hoek om te flitsen" :mrgreen:
Hij antwoorde kan best zijn maar hang het maar recht
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gitalo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: di 07 mei, 2013 18:30

Re: tegen gehouden door de politie

Bericht door Gitalo »

:lol: :lol: goe gezegt kris
die mannen doen niets anders als mensen lastig vallen ik had gvd 10 u in volle zon gewerkt en wou een half u men verstand op iets anders zetten en dan komen ze u nog lastig vallen . :cry:
belgiè een vrij land zeggen ze dan pfffff
dikke vette Suzuki ltr 450 !!!!!!
Plaats reactie