Foto's Show Quad's

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door yamahakoppel »

die jong is van lommel geloof niet dat hij forum lid is maar paar vrienden van hem zijn wel lid maar veel zijn over geschakeld op moto :( is langs 1 kant wel te begrijpen droom ook van een moto maar, ik ken mijn eigen trek al open wat ding trekken kan.
met de quad is het al 8 jaar goed gegaan hoewel het ook al veel geen haar gescheeld heeft dus hou het wijselijk veilig op 4 wielen :mrgreen:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Uufd
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 20 feb, 2015 20:46
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door Uufd »

Begrijp ik. Ik amuseer mij mee de quad, volgend jaar ben ik 24 dan ga ik mijn rijbewijs voor de moto ook afleggen. Wil mij graag een Husqvarna supermotard kopen. Daar dan trekvertanding op, moet geen snelheden halen wil er gewoon mee leren driften in de bochten.
Quad zou ik ook willen houden, is gewoon te zalig om ermee te rijden. Zeker de bochtjes.
Ne zware moto ga ik mij nooit kopen, weet zelf dat ik daar ook niet lang mee zal rijden...
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door Jason McCoy »

Driften in de bocht met een quad doe je door gas te geven. Driften met een supermoto motorfiets is doorgaans plat gaan en driften. Dit komt juist door afremmen of het motorblok. Dat is wat je in 99% van de gevallen ziet. Driften door gas te geven zie je eigenlijk alleen bij stuntrijders
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Minyi
Quadrider
Quadrider
Berichten: 492
Lid geworden op: do 13 mar, 2014 13:15
Locatie: Ruinerwold

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door Minyi »

Je hoeft niet altijd echt plat door de bocht te gaan met een moto om te driften, zoek voor de gein maar eens supermofools op Youtube op.
Gebruikersavatar
Uufd
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 20 feb, 2015 20:46
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door Uufd »

Driften mee een super motard doe je volgens mij met trek vertanding, u smijten in de bocht en zeker nie te plat en spelen mee uwe voorrem :p

Driften mee een quad doe je idd door gas te geven in de bocht :D
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Foto's Show Quad's

Bericht door Jason McCoy »

Toen ik wedtrijde reed met supermoto kwam t drifte voort uit remmen op je blok. In de bocht zelf wil je alweer zoveel mogelijk grip hebben om sneller de bocht uit te komen. Trekvertanding heb ik nooit van gehoord. Gewoon crosvertanding dr op. Dat was wel in de begin jaren toen supermoto gewoon nog met crosmotoren was en niet me die dingen van ni
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie