Foto's Show Quad's

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
raptorke660
Quadrider
Quadrider
Berichten: 326
Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
Locatie: waar men rappy staat

Foto's Show Quad's

Bericht door raptorke660 »

Toen ik deze foto plaatste zo'n dik jaar terug bij showquad's wat hij zeker is :shock:

Afbeelding

en kreeg ik volgende comment's op men dak van

DIT VIND IK SUPER IDIOOT
WIE BEDENKT NU ZOIETS
en dan op die banden ale da zijn scooterbanden die heeft nu geen grip meer

ja die scooterbanden daar hadden er nog velen hun bedenking over toen ik ze zelf op men quad lag
maar heb hier de afgelopen maanden tal van mails gehad met de vraag hoe waar wat hoeveel

wel als ik hier nu zie hoeveel er na het project Van KEVIN en Flangler mezelf en black en white
al zijn overgestapt op dit supermotard gedoe vind ik het toch niet zo SUPER IDIOOT

zo dit moest er even af want als ik dan in sommige topic's lees van mensen die der commentaar op hadden en nu alles goed keuren wel die zijn snel van gedachte veranderd
Laatst gewijzigd door raptorke660 op ma 28 mei, 2007 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM performance
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Awel Franky daar hebt ge nu echt gelijk in se :duimhoog:
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Sorry maar ik blijf het lelijk vinden die scooterbanden op een quad, geef mij maar Goldspeeds zoals op Kevin zijn Raptor!
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Het wereldje rond de tuning en dergelijke veranderd rap van gedacht. Je ziet dat bij de auto's ook. Der is ene met een knap idee en eerst is da ff schrikken maar achteraf wordt dat dat toch geapprecieerd en nagedaan. Vind en vond het van in het begin mooi en er zullen er velen zijn die je voorbeeld nog zullen volgen. Ik ben er ook één van maar da wist je al.
Ik geef je in ieder geval gelijk :tongduim:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Natuurlijk ieder zijn mening en die mag voor ieder afzonderlijk verschillend zijn :duimhoog: . Er zijn aan alle dingen plus en minpunten en die moet iedereen afzonderlijk voor zichzelf uitmaken en overwegen. That' life :wink:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Awel Franky daar hebt 300% gelijk in . :wink: :knikblij: Het is goed te zien , dat er vele die richting uit gaan , anders was die afdeling hier niet gekomen.

ieder heeft ook zijn opvatting van "supermotard quads".
raptorke660
Quadrider
Quadrider
Berichten: 326
Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
Locatie: waar men rappy staat

Bericht door raptorke660 »

Mika schreef:Sorry maar ik blijf het lelijk vinden die scooterbanden op een quad, geef mij maar Goldspeeds zoals op Kevin zijn Raptor!
Wel ik kan je zeggen en spreek uit ervaring want heb zelf met die Goldspeeds gereden die scooterbanden hebben veel meer grip ook al rij je maar op 5 à 6 cm van het profiel van die band wat je op die andere ook doet
DBM performance
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 606
Lid geworden op: ma 02 mei, 2005 14:16
Locatie: regenland

Bericht door FlangleR »

groot gelijk,denk als wij die foto's gezien hebben van die quad dat ge gepost hebt er bij ons direct een lampje ging branden he :applaus:

Afbeelding

wij doen ons ding jong met de 660's
laat de rest mor volgen ze zijn er vrij in he

ik gaan nog net da stapken verder als het slaagt op die "motard" 8)
Laatst gewijzigd door FlangleR op ma 28 mei, 2007 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Het is een soort van quadstyling in combinatie van tuning en daarom ook een hele andere wereld in stijl en klasse. Er zijn ook mensen genoeg die een 4X4 auto of SUV kopen en er nooit mee in een bos zullen rijden.

Het is gewoon een vrije keuze die dus ook door anderen met andere meningen moeten aanvaarden en dit natturlijk ook in de andere richting :wink:

Zo krijgen we een zo groot mogelijk variatie van mogelijkheden voor onze hobby :applaus: wat het juist weer zo geweldig maakt :yummie:

Ik zeg dit : mensen op dit forum verdraag u allen want in de buitenwereld lopen al milieu freaks genoeg rond die niets liever zouden willen dat de quads gebanned worden uit de bossen en noem maar op...

Dus respecteer ieders stijl, en als het niet je goesting is ok geen probleem en post het als ge het nodig acht, of doe zoals ik al dikwijls gedaan heb gewoon niet posten en er gewoon uw mening van denken.

MAAR begrijp me nu weer niet VERKEERD hé ! Ik zeg NIET dat jullie je mening NIET MOGEN posten hé :wink:
raptorke660
Quadrider
Quadrider
Berichten: 326
Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
Locatie: waar men rappy staat

Bericht door raptorke660 »

Ik zeg dit : mensen op dit forum verdraag u allen want in de buitenwereld lopen al milieu freaks genoeg rond die niets liever zouden willen dat de quads gebanned worden uit de bossen en noem maar op...
en zo als het er nu naar uitziet zal het er niet op verbeteren als je ziet welke parcours ze sluiten in belgie
om nog maar te zwijgen van de tramroute's waar we gebanned worden en borden zetten met uitgezonderd tractor's, wandelaars en fietser's
DBM performance
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Volgende stap :tractors pimpen ! :p
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Pas op of ik pimp mijn Grizzly met airride erop :lol: :lol: :lol: :lol:
raptorke660
Quadrider
Quadrider
Berichten: 326
Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
Locatie: waar men rappy staat

Bericht door raptorke660 »

FLIPmode schreef:Volgende stap :tractors pimpen ! :p
dit bestaat ook al tractor pulling daar heb je ook ferme beestjes bij
Charger69 schreef:Pas op of ik pimp mijn Grizzly met airride erop :lol: :lol: :lol: :lol:

dit moet zeker te doen zijn heb onlangs een filmke gezien van een scooter en een moto met air-ride op
dit is echt wel mega bangelijk :shock: :shock: :shock:
DBM performance
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

stel u voor een tractor met air ride enz :lol:
raptorke660
Quadrider
Quadrider
Berichten: 326
Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
Locatie: waar men rappy staat

Bericht door raptorke660 »

deze staat hier zeker op zijn plaats

Afbeelding

eveneens als deze

Afbeelding
DBM performance
Plaats reactie