Sneeuwfoto's

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

Flits schreef:Papa... ga je voor mijn vierde verjaardag nu eindelijk die pocketbike eens in orde zetten? :crosser:

Euh... dat ding rijdt veel te snel en kan niet afgesteld worden schatteke...

Ik wil rijden met de pocketbike! :x

Euh... een compromis... als we nu aan de sint vragen of hij niet iets kan regelen dat een beetje lijkt op waarmee papa vroeger reed en waarvan de snelheid beter regelbaar is.

OK papa... :applaus:


Sneeuwpret met haar Suzuki LT-Z 50 QuadSport
Helemaal top!! Heb altijd gezegd dat mijn dochter als ze 3 wordt een quad krijgt.... 1 maand geleden was ze jarig, maar vond haar toch nog te jong. :) Dus als ze 4 wordt is het tijd zie ik!
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door Haagje »

@ flits,

Leuk om te zien dat je dochter helemaal straalt bij de quad.
Zo zouden meer meisjes/meiden moeten zijn :applaus:
Flits
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 24 dec, 2010 13:03

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door Flits »

RonaldTD schreef:Helemaal top!! Heb altijd gezegd dat mijn dochter als ze 3 wordt een quad krijgt.... 1 maand geleden was ze jarig, maar vond haar toch nog te jong. Dus als ze 4 wordt is het tijd zie ik!
Inderdaad, al hangt het natuurlijk altijd een beetje af van het kind zelf.
Goed dat je gemerkt hebt dat het voor jouw dochter bijvoorbeeld nog wat te vroeg is. Sommige ouders zien dit niet altijd in of pushen hun kids in de richting die zij willen terwijl het kind er eigenlijk geen interesse in heeft.

Mijn dochter was er nogal vroeg bij en zag papa elke dag met de motor van en naar het werk vertrekken.
Toen ze zo'n 20 maanden oud was dacht ik... ik zet de pocketbike (die ze nog nooit gezien had) eens in de tuin met dit tot gevolg;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sindsdien zaagt ze me de oren van m'n kop om dat ding rijklaar te maken voor haar :shock:
Ondanks het feit dat ze al snel heel goed kon fietsen zonder zijwieltjes leek een gemotoriseerde tweewieler me toch niet meteen de beste optie... en de pocketbike al zeker niet :roll:

Een quad leek me ideaal. Haar dan maar eens voorzichtig meegenomen naar mijn motordealer en haar enkele rondjes laten rijden op zo'n 50cc. Ze was akkoord... al was ik zelf niet echt overtuigd en dacht ik echt dat ik daar 2000 euro ging uitgeven voor iets waar ze snel niet meer zou naar omkijken. Gelukkig vergiste ik me.

Tijdens haar tweede rit volgde al meteen het eerste ongelukje en ik vond dat persoonlijk lang zo erg niet :oops:
Ze werd al snel overmoedig en misrekende zich. Zoals je ziet heeft ze op een bepaald moment niet veel plaats en haar vertrouwen was net iets te groot geworden waardoor ze er het gas ophield me alle gevolgen van dien...

Afbeelding

Afbeelding

Enkele centimeters teveel naar links en KNAL... op de hoeksteen van de garage. Een fikse huilbui van het verschieten maar ook de linkerduim en -wijsvinger goed blauw. Meteen ijs erop en een half uurtje later kroop ze toch weer op haar quad. Ik stond zelf versteld :o
Ze had haar lesje nu wel geleerd.
Ondertussen staat de gas al iets verder open en gaan we geregeld eens in het bos rijden al is het met al die sneeuw en dat ijs niet altijd makkelijk voor mama en papa om haar bij te houden met de fiets.

Allé, ik stop er maar mee want we gaan hier nu echt wel offtopic :oops:
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

Leuk om te lezen!! Ik hoor hier al wel "Nicky ook quad rijden... Nicky kleine quad" Hetzelfde hoor ik met skien. :) Ze heeft in ieder geval dezelfde interesses als papa.

Afbeelding

ON TOPIC

Vandaag ook weer even een ritje gemaakt. Was van plan om alleen even te gaan "spelen" op het vliegveld, maar daar was van de sneeuw niks overgebleven.. Schaatsen waren beter op zijn plaats. Mij dus maar verplaatst naar het bos en ook gelijk de navigatie maar aangezet. In de bijlage de route en de foto's.

http://www.everytrail.com/view_trip.php ... c284f1ef4d" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Ronald
Laatst gewijzigd door RonaldTD op ma 27 dec, 2010 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door Haagje »

Leuk om te horen mannen dat jullie zon geïnteresseerde dochters hebben.
Mocht ik later kinderen krijgen hoop ik dat ze ook zo geïnteresseerd zijn als die van jullie. :bier:
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door Zakie »

Ik moet een nieuwe baan vinden , dalijk kosten voor 2 :p Quadracer zullen we daar aub nog niet over nadenken :lol:
Ik ben blij dat me vriendin het eng vind , geen quad voor haar :mrgreen:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door Haagje »

haha zakie.
Pas maar op dat je niks scheurt :wink:
hahaha :evil:
XeromeX
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 574
Lid geworden op: za 03 jul, 2010 08:27

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door XeromeX »

Zakie schreef:Ik moet een nieuwe baan vinden , dalijk kosten voor 2 :p Quadracer zullen we daar aub nog niet over nadenken :lol:
Ik ben blij dat me vriendin het eng vind , geen quad voor haar :mrgreen:
Die van mij vind het juist mega gaaf, motors/trikes/quads en dat soort dingen.
Maar voorlopig is het te duur :lol:
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006

Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

Er liggen toch bergen met sneeuw in NL of niet? Waar blijven al die foto's!!! :crosser: Als ze nu niet komen dan..... :)
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

Dan zelf nog maar een keer... Vandaag was ik iets te overmoedig... :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar ben toch weer thuis gekomen!! :applaus:
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 06:25
Locatie: limburg

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door sander saes »

heeft het bij u weer op nieuw gesneeuwt ofz?

sander
ready to race!!!!
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

sander saes schreef:heeft het bij u weer op nieuw gesneeuwt ofz?

sander
Ben woonzaam in Tsjechie.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door yamahakoppel »

:shock: man 30cm verse sneeuw kan ik maar van dromen :buig:
je zat op een ogenblik toch terug op vaste aarde maar quad stond met zijn buik in de sneeuw wel slim gezien om de quad op zijn zij te leggen en de gaten terug op te vullen :applaus: op 1 foto is het precies avond en de andere terug licht heeft de quad een nacht vast gezeten of is die foto met een andere instelling getrokken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
RonaldTD
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: za 29 mei, 2010 19:37

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door RonaldTD »

yamahakoppel schreef::shock: man 30cm verse sneeuw kan ik maar van dromen :buig:
je zat op een ogenblik toch terug op vaste aarde maar quad stond met zijn buik in de sneeuw wel slim gezien om de quad op zijn zij te leggen en de gaten terug op te vullen :applaus: op 1 foto is het precies avond en de andere terug licht heeft de quad een nacht vast gezeten of is die foto met een andere instelling getrokken
Komt door mijn fototoestel(telefoon), dat die ene foto donker is. Zijn allemaal in een tijdsbestek van een 20min genomen.

http://www.everytrail.com/view_trip.php ... e1dc6ac74c" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Ronald
maxxer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 21 aug, 2010 20:22
Locatie: Ergens

Re: Sneeuwfoto's 2010-2011

Bericht door maxxer »

:buig: :buig: :buig: :buig:
<<<MAXXER_300>>>
Plaats reactie