W-tec demo quad te koop vanaf 10 februari

Sluikreclame wordt niet getolereerd! Enkel de forum sponsors mogen hun service/producten aan de forumleden kenbaar maken.
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

[quote="No Limit YFZDozo""]En als je echt overtuigd bent dat je met een (goed afgestelde) W-tec geen winst kan doen, kom dan maar eens dagje testen en breng maar je eigen quad mee, dan halen we eens de chrono boven. :crossercool:

Trouwens, er is niets mis met een yfz heb er zelf ook veel plezier aan beleefd, alleen kost een goed uitgebouwde tweedehands yfz meer dan de prijs die er nu betaald is voor de demo met alle nieuwe onderdelen, nieuwe plastic,... erbij.[/quote]

met een w-tec win je wedstrijden , ben ik zomaar met je eens, het ging me ook meer om de persoon.
En er is helemaal niets mis met een yfz. :wink:
alleen wordt ervanuit gegaan dat een w-tec een yfz weg rijdt.
als dan de piloot op een yfz ... "hem "eruit rijdt om dat de piloot nu eenmaal een betere is...
dat bedoel ik ermee te zeggen ...
over de machines an zich hoor je me zeker geen uitspraken doen.
:mrgreen:
kefke 11
Quadrider
Quadrider
Berichten: 356
Lid geworden op: do 23 nov, 2006 09:12

Bericht door kefke 11 »

bertmat schreef:Moet precies nogal een speciaal iemand zijn met al die geheimzinnigheid errond...
Ben benieuwd
speciaal of nie goede keuze van die persoon ! in ieder geval de quad zal wel dik in orde zijn

proficiat aan de koper va de w-tec en proficiat aan de verkoper da je een quad met zo geweldige overeenkomst verkoopt :applaus:

het is toch leuk om eerlijk zaken te doen hee moest iedereen ma zo eerlijk zijn :mrgreen:
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Die W tec zal de stal van Sharkracing vervoegen.

Wie er mee zal rijden is het grote vraagteken voor vele :p

Erasmus zelf weet dat ondertussen wel al.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

En of we het weten :lol: :lol: :lol:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

Toevallig foto's van die wtec? Ik zit laatste tijd beetje te kijken en vind et toch wel dikke quads om te zien :honger:
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

Dozo schreef:[quote="No Limit YFZDozo""]En als je echt overtuigd bent dat je met een (goed afgestelde) W-tec geen winst kan doen, kom dan maar eens dagje testen en breng maar je eigen quad mee, dan halen we eens de chrono boven. :crossercool:

Trouwens, er is niets mis met een yfz heb er zelf ook veel plezier aan beleefd, alleen kost een goed uitgebouwde tweedehands yfz meer dan de prijs die er nu betaald is voor de demo met alle nieuwe onderdelen, nieuwe plastic,... erbij.
met een w-tec win je wedstrijden , ben ik zomaar met je eens, het ging me ook meer om de persoon.
En er is helemaal niets mis met een yfz. :wink:
alleen wordt ervanuit gegaan dat een w-tec een yfz weg rijdt.
als dan de piloot op een yfz ... "hem "eruit rijdt om dat de piloot nu eenmaal een betere is...
dat bedoel ik ermee te zeggen ...
over de machines an zich hoor je me zeker geen uitspraken doen.
:mrgreen:[/quote]

de dikke jongens moet w-tec nog ontdekken denk ik,zie er in de usa nog niemand mee rijden :rock:
Plaats reactie