tuningproject van mijne kfx 400

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

ook toevallig murat ik wilde net een berichtje sturen dat ik alles ben af aant draaien voor u dat te laten doen,maar die stukje waar die over is wilde ik lassen maar het ging niet goed pfff :muur:

ik ben bij jumpingjet geweest vandaag voor wat product te gaan halen en ik had ook gevraagt of ze chromé moerkes hadden voor mijn banden vast te zetten op mijn hubs :wink: maar ze pasten niet spijtig.
dus heb ik ze ook maar in het groen gezet is toch maar verlopig tenzij dat het wel staat ermee hihihih
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
Locatie: Maascoast Belgium

Bericht door Ruff Ryder »

ja die timing van ons he...
:lol:

k vind je hubs mooi zo groen, zou k zeker zo laten.

is echt afgewerkter zo,
da hebt ge sjiek gedaan.
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
jona
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 27 nov, 2006 18:03
Locatie: sint-truiden

Bericht door jona »

ziet er weer allemaal goed uit snowy :knikduim:

grtzzz
nickon
Quadrider
Quadrider
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 12:34

Bericht door nickon »

zo zonder de banden op ziet het er al heel vet uit die hubs
hopelijk als de banden erop staan dat je het ook nog voldoende ziet, want is echt mooi gedaan :duimhoog:
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

bedankt allemaal voor jullie mening, ik hoop ook dat als mijn banden erop staan dat het ook mooi gaat zijn anders kan ik het afschuren hihihi.
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

maandag of dinsdag gaan we mijn nieuwe bumper polijsten en mijn bescherm zijplaaten en nog iets van het stuur, ben benieuwd naar het resultaat.
RoBiN
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 943
Lid geworden op: di 15 jun, 2004 20:34
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door RoBiN »

Tis héél sjiek, een setje airscoops zouden ook niet misstaan :p
Yamaha Banshee 05' & 97'
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

wat zijn eigenlijk airscoops robin :?

ik heb geen tijd gehad voor mijn zaken te polijsten jammer een ander keertje dan maar he.

voila vandaag na 4 dagen mijn quad gepoets te hebben heb ik hem terug mooi,ben daarom ook maar met een kameraad van hier kort bij mijn thuis een toerke gaan maken,maar onderweg al was het al aant fieselen en ben maar gaan schuilen maarja veel hielpt het toch niet,dus maar door gereden door nederland door maar ja toen we thuis kwamen waren we strontnat mijn onderbroek kon je zo uit wringen :lol: :lol: :lol:
maarja nu heb ik mijn quadje wel voor niks gepoets maar dat geeft niet dan ben ik toch bezig he.
hier zijn de foto's hoe hem nog mooi en droog was :p
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

schoon fotokes maat! :knikduim: :knikduim: :knikduim:
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

nice :D
w-tec club member
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Mooi gedaan snowy met die hubs en die moeren :duimhoog: en mooie foto's :wink:
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

snowy schreef:wat zijn eigenlijk airscoops robin :?

ik heb geen tijd gehad voor mijn zaken te polijsten jammer een ander keertje dan maar he.

voila vandaag na 4 dagen mijn quad gepoets te hebben heb ik hem terug mooi,ben daarom ook maar met een kameraad van hier kort bij mijn thuis een toerke gaan maken,maar onderweg al was het al aant fieselen en ben maar gaan schuilen maarja veel hielpt het toch niet,dus maar door gereden door nederland door maar ja toen we thuis kwamen waren we ****** mijn onderbroek kon je zo uit wringen :lol: :lol: :lol:
maarja nu heb ik mijn quadje wel voor niks gepoets maar dat geeft niet dan ben ik toch bezig he.
hier zijn de foto's hoe hem nog mooi en droog was :p
airscoops zijn niet meer dan 'platen' die je rond je radiator bevestigd, zo komt er meer wind tegen
je radiator gevlogen en heb je een iets betere koeling :wink:

mooie fotos, staat lekker breed vanachter :duimhoog:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

aah dat zijn dat,ja daar had ik ook nog aan gedacht voor te plaatsen dat het meer opviel maar er zijn maar gewoon platen maar ik wilde graag platen met vlammen of andere dingen erin gefreest.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

mooi angelo ! :wink: :duimhoog:
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

snowy schreef:aah dat zijn dat,ja daar had ik ook nog aan gedacht voor te plaatsen dat het meer opviel maar er zijn maar gewoon platen maar ik wilde graag platen met vlammen of andere dingen erin gefreest.
kzou het ook nog zien zitten dat in de toekomst te plaatsen,alleen jammer dat de radiator bescherming dan verwijderd moet worden.. moet je dus wat anders ineen knutselen om toch beschermd te blijven..
laat wat weten als je wat degelijks gevonden hebt,de enige die ik tot nu toe zien staan heb zijn die van bij quadfun dacht ik maar dat zijn enkel 2plaatjes voor de zijkant,indien er bestaan die rond de hele radiator rondom gaan zou ik ze graag eens zien :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie