tuningproject van mijne kfx 400

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

ja ik heb ook alleen maar die 2 plaatjes gezien bij quadfun vind het niet schoon,maar had ook nog andere gezien maar was niet voor de 400 dacht ik.
ma ik blijf zoeken tot ik het vind.
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

snowy schreef:ja ik heb ook alleen maar die 2 plaatjes gezien bij quadfun vind het niet schoon,maar had ook nog andere gezien maar was niet voor de 400 dacht ik.
ma ik blijf zoeken tot ik het vind.
vraag anders eens aan sg6,die heeft ze zelf gemaakt en vind ik persoonlijk mooi staan,zijn rondom radiator en zien er super uit :duimhoog:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

dat gaat toch niet voor nu zijn hoor, want nu moet ik terug goed gaan sparen heb veel gekocht en ook zaken laten herstellen eraan dus.

bedankt voor de toffe reacties :wink:

grtzz snowy
simmy_112
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 29 jan, 2007 20:52
Locatie: Maasmechelen

Bericht door simmy_112 »

ik heb zo'n radiator bescherming met airscoops op mijn z400. besteld uit america 55 euro hier geleverd.
dus niet alleen de twee plaatjes mah een volledige bescherming voor de radiator. hier heb ik ze eigenlijk nog niet gezien
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
:wijzen: http://www.stolenquads.eu
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

simmy_112 schreef:ik heb zo'n radiator bescherming met airscoops op mijn z400. besteld uit america 55 euro hier geleverd.
dus niet alleen de twee plaatjes mah een volledige bescherming voor de radiator. hier heb ik ze eigenlijk nog niet gezien
zou je zo vriendelijk kunnen zijn daar even een fotootje van te plaatsen?
ben er best nieuwschierig naar :wink:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

snowy,

hij staat er super knap bij man :buig: , je hebt een TOP KFX-400 :applaus: :yummie:


grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

hey patrick bedankt,de uwe ziet er ook prachtig uit, wanneer gaan we nog eens toeren? :p

grtzz
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

Yo Snowy

ik heb net nog eens je hele project nagekeken, echt top zoals ik al eerder gezegd had, eigenlijk moet je hem bij supermotards zetten, is een van de vetste zoniet de vetste KFX supermotards die er rondrijden
:buig: :buig: :buig:

tja wanneer gaan we nog eens rijden, zodra ik nog eens een weekend thuis ben hé :mrgreen:
september en oktober heb ik in de week opleiding dus ben ik wss nog eens een weekend vrij, ik hou je op de hoogte,
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

heey :dag: patrick

bedankt voor de fijne complimenten, ik weet dat er bijna geen getunde kfx400 zijn hier op het forum en daarom vind ik het ook speciaal.
maar nu gaat het een heel tijd niks meer zijn wat gaat bij komen nu is er gebrek aan geld,misschien de winter dat er nog heel veel komt, ik heb nog een heel pak in mijn kopke voor te doen aan de quad, ik weet dat het nog specialer gaat worden en nog extremer getund :D :p

ja dat we nog eens kunnen toeren he want ik heb al lang niet meer gereden,als ik eens bij mijn vriendin ben met de quad dan is het ook korter voor u voor langs te komen als je nog weet waar het ongeveer is.
maar in de week moet ik altijd werken want ik begin vast te werken op de 25ste augustus,maar in het weekend ben ik zeker vrij voor eens te toeren.

grtzzz angelo
Laatst gewijzigd door snowy op do 28 aug, 2008 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

yep gereviseerd,

laat zeker de speling van de bielle controleren, dat was bij mij het probleem, dan kan je beter een volledig nieuwe krukas met lager en al zetten.
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

oke bedankt :duimhoog:
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Bericht door JdmhatchR »

allé jong uwe quad staat te koop, van u had ik dat helemaal nie verwacht :!: Zo een quadfanaat gelijk u :mrgreen:
Maar zowiewo succes met de verkoop he :wink:
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Bericht door snowy »

tjaa zoals ze al weten staat mijn quad te koop,wel echt met pijn in mijn hart want het was echt mijn droom.
ik doe hem weg omdat ik niet meer veel rij en zeker nu met mijn vast werk heb ik weinig tijd.
en ik betaal verzekering en taks voor niet te rijden dat vind ik wat zonde.
maar ben ook van plan voor een nieuwe auto te gaan kopen.
dus heb wat centjes nodig
ik ga wel de quadvrienden missen maar ik blijf hier contact hebben en als ik wat ouder ben koop ik mij zeker een nieuwe.

grtzzz angelo
snowy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 21 jun, 2006 18:54
Locatie: lanaken

Re: tuningproject van mijne kfx 400

Bericht door snowy »

heey quadvrienden ik ben terug,ik ga mijn quad laten maken en terug gaan toeren en ook houden natuurlijk heee
laat dan maar iets weten voor te gaan toeren he wie wilt :crosser: .
ik ga ook die verlagingsblokjes weg doen terug wat hoger leggen dan kan ik ook wat door het veld rijden :D .
ondertussen heb ik ook een nieuwe auto gekocht een seat leon echt prachtig.
grtzzz angelo
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Re: tuningproject van mijne kfx 400

Bericht door BULLET-PROOF »

Ha Angelo , gaat ge dan toch luisteren naar mijne raad ? :)

Goede keuze ! :applaus:
Plaats reactie