Update: Nieuwe aanwinst -> Raptor 700R se 2010

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 22 dec, 2013 20:10
Locatie: Vlaams-brabant

Re: Update: Nieuwe aanwinst -> Raptor 700R se 2010

Bericht door Joren »

Hier ben ik weer.. Dat van dat beugeltje is er nog niet, tekeningen al wel en dat komt wel in orde.
Iets helemaal anders nu... Ik heb dit Weekend de crossbanden erop gezet, om binnenkort nog eens te gaan crossen! Maar nu het volgende...: de veren. Ik zou de originele spiralen er terug onder zetten, maar hoe gebeurt dit eigenlijk? Moet het gas eruit enzo?
Is het iets wat ik zelf kan doen indien ik een veerspanner heb?
Ik heb al rondgezocht maar vind eigenlijk nergens iets dat uitlegt/toont hoe dit in z'n werk gaat...
Yamaha raptor 350 '07
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Update: Nieuwe aanwinst -> Raptor 700R se 2010

Bericht door yamahakoppel »

Afbeelding

met een veerspanner de spiralen samen trekken en dan langs de onderkant dat schoteltje over de stang schuiven en alles langs onder eruit halen
als je de moeren volledig tot tegen het potje draait dan krijg je uw originele spiralen er gemakkelijker op let wel op als je hem hoger legt moet je uw spoor regelen en denk er ook aan om je ketting losser te zetten

persoonlijk vind ik het zonde om met zo een mooie quad te gaan crossen hij zal nooit meer blinken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 22 dec, 2013 20:10
Locatie: Vlaams-brabant

Re: Update: Nieuwe aanwinst -> Raptor 700R se 2010

Bericht door Joren »

Bedankt voor de uitleg, hier ben ik heel veel mee :)
Ik vond dat ook eerst... Maar ik doe het crossen te graag om gewoon daarvoor dat niet meer te doen...
+ de prijs was helemaal niet hoog voor de quad in die staat, dus 't is niet da het echt verkwisting zou zijn...
Anders zou ik deze verkopen met winst om een 450 te kopen, en dat is de moeite niet waard vind ik...
Yamaha raptor 350 '07
Plaats reactie