Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Darkzero »

ik hoop dat jullie snel een dikke boete krijgen en desnoods ook effe inbeslagname van de quads :x :x :x
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Jason McCoy »

Je kunt op genoeg mooie plaatsen rijden waar t wel mag en hoe t wel mag. Ik zeg niet dat ik heilig ben maar hier gaan wat dingetjes wel erg ver idd.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Darkzero »

ik ben de tel kwijtgeraakt van de overtredingen! op afgesloten terrein of verlaten kleine wegen kan het wel vind ik maar fietspaden, tunnel voor zwakke weggebruikers en uitgangsomgeving onveilig maken gewoon om wa show te verkopen gaat mij veel te ver :chagarijn: :chagarijn: :chagarijn:
als quadrijders een slechte naam krijgen is het exact door dit soort rijgedrag :verymad:
dave88
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1239
Lid geworden op: vr 17 feb, 2012 17:01
Locatie: nuth

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door dave88 »

Heerlijj zo uitwaaien na een hete dag. Leuk filmpje
HONDA the dream of power
Gebruikersavatar
wba
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 68
Lid geworden op: do 06 feb, 2014 15:59

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door wba »

ik heb geen problemen met het rijgedrag in het filmpje, als ze gesnapt worden is dat hun ding.
first quad: suzuki ltz400
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door yamahakoppel »

probleem is zo mannen pakken ze niet en wat doen ze dan quads verbieden en wie is dan de duppe de normale rijders.

nooit gehoord van quad verbods borden komt door zo mannen, :chagarijn: ze hebben zelfs quads proberen compleet in dorpen of steden te verbieden is gelukkig niet gelukt daarom dat er borden gekomen zijn.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Jason McCoy »

Precies en de overheid heeft hun eigen filmpje als getuige :wink:
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Bocky
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 31 mar, 2014 15:47

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Bocky »

Wat een hoop gezaag.

Voor deze rit zijn we op een rustig tempo de wegen gaan verkennen.
We zagen dat er amper mensen aanwezig waren enzo...

Toen we eens een vlot ritje wouden doen filmde ik dan ook ons ritje. De woonwijk waar we in rijden was gekend terein voor de voorste rijder. Toen we in stad kwamen, hield ik mezelf bewust rustig. Ik ben geen show mannetje en geen opvallertje...
En of ik nu aan 20 per uur passeer of aan 60, lawaai maak ik toch... Wat anderen doen, dat is hun probleem!

Dus jullie driften nooit eens en doen nooit een wheelie ? Verkoop dan jullie quad en ga rijden met een fiets ofzo...
Ik doe persoonlijk geen wheelies omdat ik me daar niet gerust bij voel.

Als ik af en toe een bochtje drift ( waar mensen in de buurt zijn ) krijg ik steeds Thumbs up & zie ik mensen kijken met een glimlach op hun gezicht.

Deze uitleg is tegen niemand persoonlijk en ik hoop dan ook dat ik er niemand met "kwets" of aanval. En door dit ene filmpje moet je nu geen verkeerd beeld krijgen van me :wink:
Brammes
Quadrider
Quadrider
Berichten: 410
Lid geworden op: za 13 okt, 2012 11:12

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Brammes »

ik snap best dat je een quad hebt om je af en toe op uit te leven, dat doe ik zelf ook. Echter vind ik wel dat als je een up tempo ritje gaat doen, zoals je zelf zegt, dat je het dan ergens achteraf moet doen, of op een besloten terrein, maar niet in dorpen of steden waar zomaar iemand zou kunnen oversteken oid.

Ik snap best dat het leuk is enzo als mensen lachen naar je als je drift oid, maar het overtuigd nou niet echt van verantwoordelijkheid als je dat doet in de bebouwde kom.

Ik hoop dat je mijn kant van het verhaal ook snapt :)
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door yamahakoppel »

aan het licht te zien was het laat, om dan tot 8000 toeren op te trekken is het zoeken vind ik
tegen hoge snelheid in zone 50 rijden, ik hoop dat ze u flitsen
fietspaden pakken met uw quad, wie moet dan een fiets kopen hier

de grootste zever die ik hier lees is dat jullie eerst de route zijn gaan verkennen, de voetganger die 20min later de straat over steekt rij je dus mors dood als je tegen die snelheid door komt.

is bebouwde kom, veel huizen, veel mensen die normaal al liggen te slapen jullie maken hun wakker zij bellen de politie om te klagen van nacht lawaai door quads de eerst volgende quad rijder die daar door komt de komende dagen, krijgt het te horen

persoonlijk al mee gemaakt ik kom ergens aan parkeer mij en geen 5min later staat daar de politie samen met de eigenaar, ik kreeg het al direct te horen van driften en donuts en aan de grasberm op rijden, op dat ogenblik schiet ik in de lach ze bekijken mij en zeg hun kijk eens naar mijn quad op 5cm van de grond zal ik aan veel gras bermen op rijden. toen excuseerde de eigenaar zich want zag ook dat ik het niet kon geweest zijn, zijn enigste uitleg was die andere was ook blauw. heb hem dan geantwoord dus de eerste blauwe quad krijgt het naar zijn kloten van u :x

ja ik drift ook en rij regelmatig met de duimhendel achter tegen in 5de maar dit is dan op plaatsen waar het wat kan het is niet voor niks dat ik veel in de ardennen zit daar kom je soms om de 2km een huis tegen
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op ma 04 aug, 2014 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Darkzero »

hoop gezaag? gaat da ook je uitleg zijn als je iemand omverknalt die om de hoek een straat oversteekt ofzo?

ik drift zelden en doe zelden of nooit een wheelie. daarom moet ik dan mijn quad verkopen? dat is pas een hoog gezaag. nooit aan gedacht dat er ook quadrijders zijn die er gewoon graag mee rijden zoals het hoort?
en een fiets kopen? ja die heb ik maar ik zal nooit bij jullie in de buurt rondrijden want ik ben m'n leven nog niet beu als ik jullie zo bezig zie.
wat ik wel zou doen, als ik daar in de buurt ben en jullie zie passeren, is ogenblikkelijk nummerplaten noteren en de flikken bellen.

jij beseft blijkbaar echt niet dat je het voor iedereen verknalt door zo te rijden. het is gewoon heel egoïstisch want je geeft alle quadrijders een slechte naam.
daarom: een dikke boete en als je dan nog niets geleerd hebt inbeslagname van de quads, voor je slachtoffers maakt want vroeg of laat gebeurt da met zo'n rijgedrag
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Jason McCoy »

Dat is idd het probleem. Ik kan van mezelf zeggen dat ik behoorlijk kan sturen met een quad en toch ben ik dwars over een hond heen geknalt ooit. Beest vloog ineens achter een auto vandaan. Als dat een kind was geweest dan had i t nooit overleeft. Dit beest rolde een paar keer en mankeerde niks. Gelukkig had zn baasje zelf ook een quad en die had gezien wat dr gebeurde maar voor t zelfde geld heb je dikke problemen. Ja ik rijd stevig door, dat weet iedereen hier maar in de bebouwde kom toch niet te gek doen met driften enzo. Je krijgt alleen maar gezaag hahaha
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Bocky
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 31 mar, 2014 15:47

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Bocky »

Kijk nog eens opnieuw. Waar er redelijk wat volk was, reed ik amper tesnel.
Ik rij eigenlijk zelden zo, hier en daar een driftje. Eens doortrekken in een versnelling of 2-3...
Deze rit was gewoon zeer vlot...

Omverknallen na een hoek ofzo... Tja dat kan ook als je 80 aan het rijden bent op een baan van 70...
Ja er wordt goed doorgereden, ja het was laat, ja het was vrij luid...

Fietspaden... Tja daar zie je ze van Kilometers ver afkomen...

Maargoed als het zo zit , mag deze topic hier dicht en verwijderd worden...
Voor een filmpje als dit , zo een negatieve en aanvallende commentaar krijgen...
Dan hoeft het ook niet meer...
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Jason McCoy »

Daar gaat het niet om, het gaat er om dat 1 persoon het verkloten kan voor een ander. Niemand hier is heilig en iedereen doet weleens dingen die niet door de beugel kunnen. alleen jou filmpje is wel een opstapeling van dingen :wink:
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Bocky's Raptor 700 SE Supermotard

Bericht door Jason McCoy »

Maar ff heel wat anders, je quad staat te arm afgestelt
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie