Exile's 2008 supermotard Banshee

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door yamahakoppel »

stuurdemper ben ik geen voorstander van heb je weinig tot geen profijt van, als je enkel op de weg rijd

als uw spoor goed afgesteld staat en caster staat ook goed dan rij je met 1 hand op stuur. hoewel je het caster niet kunt instellen bij de originele A-armen. kun je het wel beïnvloeden, door de quad vanvoor iets hoger te leggen dan de achterkant
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door Darkzero »

bij mijn ltz staat spoor goed maar kan caster idd niet afstellen door originele a-armen en voorkant staat iets hoger dan achterkant. met mijn 10x8 velgen en 205 banden vooraan is't echter nie te doen zonder stuurdemper!
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door Thomaz »

Mijn luchtfilter kost denk ik €20. Ik ben wel content van hoe mijn luchtfilterdeksel eruit ziet. Niet duur maar zeker efficient. Zal straks of morgen eens een foto maken. Kan je makkelijk zelf. Een stuurdemper heb ik NOOIT gehad. Ik zie hier het nut echt niet van in. Zoals Yamahakoppel zegt, als je spoor goed staat loopt je quad perfect. Ik heb nooit last ondervonden tijdens het rijden. Wat heel belangrijk is aan een Banshee is zijn afstelling. Mijne is afgesteld op een testbank door Mcg-Racing te Maaseik. Rijd nu al meer dan 3 jaar met men Banshee. Die gaat nog altijd hard. Een kameraad van mij heeft ook een Banshee. Als we een sprintje trekken blijft hij een serieus stuk achter. Omwille van een slechte afstelling. Nu is hij bezig met fine tunen. Binnekort kan ik u hier meer over vertellen. Moest het u interesseren. Youtube: "Nikolidakis88" zoeken kan je een paar videos bekijken.

Groeten Thomaz
Exile
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 16 nov, 2014 09:52

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door Exile »

allesinds al geen stuurdemper dan omdat ik toch 80% op de baan rijd :crosser:

volgens mij staat de quad wel goed afgesteld, ik maak binnenkort eens een filmke!

vandaag nieuwe originele yamaha banshee handvaten ontvangen, die van mij waren helemaal versleten.

kverwacht nog een yamaha R1 achterlicht deze maand ergens. denk dat da veel mooier ga staan da dat groot origineel licht!

juist je filmkes bekeken thomas! gaat goe vooruit! hij woont daar wel goed percies 8) schitterende gasreactie!

keer mijn uitlijning laten checken! hopelijk vant weekend een zonnige dag dak hem nog eens kan uithalen!!
Exile
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 16 nov, 2014 09:52

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door Exile »

Afbeelding

The 2 Beasts :D

Afbeelding

nieuwe handvaten

Afbeelding

nieuwe helm

Afbeelding

showoff haha, ook nieuwe 100% bril, fox endurovest en fox handschoenen. dure rit naar frankrijk :wink:

Afbeelding

the sound of the Beast
ruytingske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 24 jun, 2012 18:39
Locatie: Geetbets

Re: Exile's 2008 supermotard Banshee

Bericht door ruytingske »

ziet er goed uit! :D

vraagje, welke veer heb je achter steken? dezelfde als vanvoor?

grtz !
Plaats reactie