rappy se 2011 opleuken.

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

Thnx voor het meedenken,
Maar ik heb na rond bellen een 2ehands in een superconditie gevonden voor een hele schappelijke prijs,

Ik kan altijd dan nog kijken of de oude nog gerepareerd kan worden om eventueel erna iemand anders weer mee uit de penarie te halen :D

Nu wachten op nieuws van dynojet..

En dan op naar de meeting
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

weet er iemand of de grill en radiateur cover van 2014 passen op mijn voorfenders van 2011? of het past in geheel en de klik en schuif punten zegmaar in het plastic,

ik weet dat ik wat zou moeten aanpassen om mijn originele dashboard te behouden.
Afbeelding

want met die prijzen van het plastic is het niet erg om beetje te verzagen voor het dashboard mits het past.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door yamahakoppel »

past niet. kunt wel de volledige voor spatborden met snuit plaatsen op uw 2011 maar om dan uw boordcomputer pas te maken twijfel ik of het mooi gaat zijn je moet dan ook de lamp steunen mee kopen om je spatborden vast te kunnen zetten

dus eigenlijk bijna alles wat op je tekening staat moet je hebben :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

ah jammer...

ja de hele neus vervangen zie ik nu nog niet zo zitten( ben noodgedwongen al over mijn jaarlijks quad besteding bedrag heen :lol: ) het had leuk geweest als het klik klak had geweest.

thnx iig
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

vandaag kon ik me raptor ophalen van hilltech kaatsheuvel nadat me radiateur scheurde op de testbank,
ze hebben voor mij de radiateur vervangen en ook de koelvin erachter want bleek dat die ook kapot was.

ze hebben ook mijn pc5 en autotune perfect werkend gekregen(bleek niet goed aangesloten) en afgesteld Afbeelding

net een stuk gereden en rijd lekker schakelt lekker koelt zichzelf lekker af :)

kom ik er alleen achter dat me remlicht niet werkt of continu aan staat.. t zal wel een kleinigheidje zijn ik heb even snel die draadjes van mijn remlichtschakelaartje aan het stuur los gekoppeld maar geen verandering ook heb ik het veertje van de achterrem los gehad en ook een paar keer aan getrokken maar geen reactie, iemand een idee waar ik nog ff naar kan kijken?

ik ga morgen iig even die remlicht schakelaartjes inspuiten met wat contact spray, maar vind het ook wel raar dat ze dan ineens allebei niet werken... of zie ik nu wat over het hoofd?
Gebruikersavatar
minivtec
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 823
Lid geworden op: zo 05 sep, 2010 14:10
Locatie: laren (gld)

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door minivtec »

Loopt wel erg rijk ofniet, 12 op 1 AFR
Snelheid is niet gevaarlijk, het zijn je fouten die je dan maakt.

viewtopic.php?f=42&t=38445
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

Ehm te rijk geen idee van 12.9 ofzo staat er, maar ikan het niet zo zijn dat ze hem wat rijker hebben gezet, om autotune de rest te laten doen terwijl ik m inrij?

En wat met dat remlicht ?? Ik heb m getest met licht uit en dan werkt ie dus ook niet hij staat dus niet constant aan, heb gecheckt geen spanning op de achterlicht stekker en ook niet op de schakelaar aan het stuur, ook met de voetrem werkt het remlicht niet. Achterlicht zelf werkt wel..
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

remlicht gefikst.. probleem niet gevonden maar kabeltje gelust :idea:

dalijk rondje scheveningen.
Robinhiet
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 25 mei, 2015 22:05

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door Robinhiet »

bigbddah schreef:weet er iemand of de grill en radiateur cover van 2014 passen op mijn voorfenders van 2011? of het past in geheel en de klik en schuif punten zegmaar in het plastic,

ik weet dat ik wat zou moeten aanpassen om mijn originele dashboard te behouden.
Afbeelding

want met die prijzen van het plastic is het niet erg om beetje te verzagen voor het dashboard mits het past.
Mag ik misschien weten wat de site is van het plaatje?
Thanks!
Gebruikersavatar
minivtec
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 823
Lid geworden op: zo 05 sep, 2010 14:10
Locatie: laren (gld)

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door minivtec »

Ik denk deze: http://www.partspitstop.com/page/shop-oemparts Haal ik me onderdeel nummers vandaan als ik originelen spullen moet hebben
Snelheid is niet gevaarlijk, het zijn je fouten die je dan maakt.

viewtopic.php?f=42&t=38445
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: rappy se 2011 opleuken.

Bericht door bigbddah »

Robinhiet schreef:
bigbddah schreef:weet er iemand of de grill en radiateur cover van 2014 passen op mijn voorfenders van 2011? of het past in geheel en de klik en schuif punten zegmaar in het plastic,

ik weet dat ik wat zou moeten aanpassen om mijn originele dashboard te behouden.
Afbeelding

want met die prijzen van het plastic is het niet erg om beetje te verzagen voor het dashboard mits het past.
Mag ik misschien weten wat de site is van het plaatje?
Thanks!
ja hoor dat is http://www.internationalmotoparts.com/o ... ont-fender" onclick="window.open(this.href);return false;

maar die van minivtech kan ook zal ook dezelfde nr bevatten.
Plaats reactie