Shineray Stixe 250cc

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Alexio89
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 feb, 2015 23:26

Shineray Stixe 250cc

Bericht door Alexio89 »

Dit is mijn project een Shineray Stixe 250cc

Planning :

Verlagen
Andere wieltjes


Nou gisteren de Quad opgehaald en vandaag begonnen met detailen ervan
hele frame schoongemaakt ( sommige punten hebben nog meer aandacht nodig ) velgen binnen en buiten gereinigd quad gewassen degreased gekleid en gepolijst.

Reden waarom ik hem wil verlagen is dat hij me iets te hoog is en dat me vriendin ook klein is (156) vandaar

De foto's van vandaag :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


En na 3 uurtjes werk zag die er zo uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan ? :D
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: Shineray Stixe 250cc

Bericht door Iedow »

Ik persoonlijk vind er niet veel aan, maar als het voor jou je ding is, helemaal goed!

Ik rij een Eton vector, ook niet 1 van de mooiste.. Maar je moet ergens beginnen he :D
Can-am outlander L 570 max
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Shineray Stixe 250cc

Bericht door yamahakoppel »

ik zou er niet teveel geld in steken de kwaliteit van die dingen laat de wens over misschien wat verlagen als je dit zelf wilt maar het excuus dat je vriendin maar 156 is een flauw excuus de maat van zitvlak tot voetsteun blijft het zelfde na verlaging en als ze die 40cm tot de voetsteun niet kan maken hoe gaat ze dan die 60cm over de zadel maken.
als ze van op de grond niet op de zadel geraakt dat kan ik begrijpen maar zelfs na verlaging wil ik haar dat wel eens zien doen :lol:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: Shineray Stixe 250cc

Bericht door bigbddah »

leuk ding om te kijken of quad rijden iets voor je is, aanschaf is niet duur en het wel een mooier ding om te zien dan een bashan ofzo, alleen als quad rijden wel iets voor je is zul je wel snel doorkijken naar een A merk quad, omdat je bv met een rit niet meekomt met andere quadrijders.
Plaats reactie