Dave's Banshee

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
yamahadave
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 09 aug, 2015 20:48
Locatie: Bocholt (B)

Dave's Banshee

Bericht door yamahadave »

Tja......motorisch niet echt een tunings project maar er is toch de nodige tijd in gestoken dus ik kon het toch niet laten hem hier te posten.
Het leukste is misschien wel de manier hoe ik er aan ben gekomen.
Ik heb vorig jaar van mijn smc barossa een set wielen te koop/te ruil gezet op marktplaats voor €35,-.
Deze heb ik al vrij snel weten te ruilen voor 2 rc helicopters en 2 rc boten op accu.
Zagen er echt heel leuk uit maar al snel kwam ik er achter dat dat niet mijn hobby ging worden(had hier 8 minuten,1 kapotte vaas en een gesneuveld schilderij voor nodig).
Heb ze dus weer op marktplaats te ruil aangeboden en binnen 2 weken reageerde een persoon die zijn kart en quad wou ruilen.
De quad was een lifan die al 2 jaar buiten had gestaan en een rotax max kart die ook een zware jeugd kende.
De quad is in onderdelen verkocht en met dat geld is de kart opgeknapt en eerlijk is eerlijk...hij was niet van nieuw te onderscheiden maar gezien je met een kart ook al nergens kan rijden is deze weer te ruil aangeboden en wonder boven wonder reageerde er iemand uit Brugge die een Banshee had staan als opknapper.
Heb geen seconde getwijfeld.....de rommel ingeladen en als een speer naar Brugge gevlogen.
Het was i.d.d. weer een regelrechte opknapper maar de voorliefde voor de 2 takt heeft overwonnen en na een kerstvakantie spuiten,polijsten en onderdelen vervangen staat hij er nu zo bij.
Direct nummerplaat aangevraagd (nee.....ik ben geen "maclamore" fan) :D
Steuntjes er op gemaakt zodat mijn zoon ook mee kan.
Led verlichting er op gemaakt.
Het is nu nog even kijken voor een set uitlaten,wegbanden en nog wat van dat spul.
Misschien dat ik nog wat kan ruilen :p
Ik zal straks nog even wat kiekjes maken van hoe hij er nu bij staat.
Hahahahah en dat voor €35,- :lol: :lol:



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Uufd
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 20 feb, 2015 20:46
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dave's Banshee

Bericht door Uufd »

Uw verhaal is gewoon geweldig hoe je uiteindelijk aan de quad bent gekomen :D

Verder staat die wel proper, als je ziet dat je van de eerste foto bent gekomen....
yamahadave
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 09 aug, 2015 20:48
Locatie: Bocholt (B)

Re: Dave's Banshee

Bericht door yamahadave »

Het was ook een heel leuk project.
Lekker elk onderdeeltje uit elkaar draaien en schroef voor schroef weer in elkaar zetten.
Toen ik hoorde dat iemand zijn banshee wou ruilen op mijn kart was ik er bijna zeker van dat een van mijn kameraden me voor de gek hield dus had de persoon met wie ik onderhandelde bijna in de zeik genomen maar het is maar goed dat ik het niet heb gedaan :lol: :lol:

Wat een heerlijk apparaat.
erg leuk wanneer je op een terras zit en aan de overkant maken ze een foto van je quad.
Of de duimen die ze naar je opsteken.
Eigenlijk moesten we korting krijgen op onze taxen :applaus:
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: Dave's Banshee

Bericht door JdmhatchR »

Dat is geen banshee frame....Lijkt mij een heleboel onderdelen bij elkaar gelast van vanalles..
Ge gaat nooit correcte papieren in u handen hebben.
Wel een leuk verhaal :wink:
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Dave's Banshee

Bericht door JohnBeton »

ja, dat is inderdaad wel een heel raar frame...
Maar ja, voor 35€ zult ge niet echt gekloot zijn
PerryYamaha
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 115
Lid geworden op: za 07 sep, 2013 23:13
Locatie: Herveld!!

Re: Dave's Banshee

Bericht door PerryYamaha »

Prachtig verhaal hoe je aan de quad gekomen bent! :lol:
en wat het frame betreft je hebt een bange blok en kappen mocht je frame een keer schuren dan tik je een keer een andere op de kop en gaan!
plezier heb je zoizo van een 2takt! :crosser:
Yamaha! Crossen! :crosser:
Plaats reactie