Banshee 350, wie nog meer?

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
myfm
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 28 nov, 2011 19:17

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door myfm »

achzo, ja hoe meer ruimte onder je quad hoe beter met een offroad. Ze zagen die stronken lang niet altijd recht met de grond af.
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ottogompie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 22 okt, 2017 14:37

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door ottogompie »

Vorige week in havelte offroad gereden met de banshee, zeer tevreden over hoe die presteert!!

Hier het filmpje

https://youtu.be/FQcjMAhSqo0
myfm
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 28 nov, 2011 19:17

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door myfm »

Zag je voorbij komen top banshee :mrgreen: :applaus:
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door 08brothers »

Gaaf man, ik begrijp je setup nu volkomen!! Super gave competitie! Mag je hier zo aan meedoen of moet je een licentie hiervoor halen? Lijkt mij leuk om eens een keer mee te kunnen doen!!
ottogompie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 22 okt, 2017 14:37

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door ottogompie »

08brothers schreef:Gaaf man, ik begrijp je setup nu volkomen!! Super gave competitie! Mag je hier zo aan meedoen of moet je een licentie hiervoor halen? Lijkt mij leuk om eens een keer mee te kunnen doen!!
Deze evenementjes kun je gewoon aan mee doen als je een quad of crossmotor met kenteken hebt! Je moet wel even een daglicentie aanvragen (30 euro) voor de rest kan je de route (30 a 40 km!) gewoon vrij rijden hoe vaak je maar wilt Afbeelding het is geen wedstrijd of iets dergelijks

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk

rowley
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12 sep, 2010 09:57

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door rowley »

Wat is hier zo,speciaal,aan eigenlijk? Ik heb ze al enkele keren tegengekomen op de 2dehands sites.. en zijn steeds duur! Ik bedoel maar een yamaha warrior is toch zowat hetzelfde kaliber en ook 350?

Just asking..
ottogompie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 22 okt, 2017 14:37

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door ottogompie »

rowley schreef:Wat is hier zo,speciaal,aan eigenlijk? Ik heb ze al enkele keren tegengekomen op de 2dehands sites.. en zijn steeds duur! Ik bedoel maar een yamaha warrior is toch zowat hetzelfde kaliber en ook 350?

Just asking..
Dit is een 350cc 2-takt, qua vermorgen vergelijkbaar met een 700cc 4-takt, en met een paar aftermarket onderdelen zijn ze al veel sneller(uitlaten, poorten, carburateurs, ontsteking veranderen etc.)

de reden dat ze duurder worden/blijven is omdat er geen 2-takt quads meer gemaakt worden ivb. Met milieu eisen, ze worden dus tamelijk zeldzaam.

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk

rowley
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12 sep, 2010 09:57

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door rowley »

Thnx weer wat info rijker
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door yamahakoppel »

een banshee berijden is een heel andere ervaring, zodra hem in zijn powerband komt en het jankend geluid van de 2taks :buig: krijg je een kick en wil je uw gas niet meer los laten. de kunst is om hem in zijn powerband te houden. constant boven de 4à5000 toeren 1 van de redenen waarom een verbruik van 10L geen uitzondering is

persoonlijk kan ik niet rustig op een banshee rijden is constant vlammen ( zodra hem warm is )

Afbeelding

staat nu al 2 jaar stil onder een deken in een verwarmde garage. benzine en carburators volledig leeg gelaten voor stalling ze worden alleen maar meer waard
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ottogompie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 22 okt, 2017 14:37

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door ottogompie »

Vandaag een andere zadelhoes gemonteerd, de vorige was glad aan de zijkanten waardoor ik er elke keer bijna vanaf gleed. Tevreden over het resultaatAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Bij de offroad rit in veldhoven aanwezig!

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk


WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door WJB#222 »

mooi resultaat!
ik rij de off the road rit ook mee (op zaterdag) maby spot ik je onderweg wel :crosser:
2017 raptor 700 SE
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Re: Banshee 350, wie nog meer?

Bericht door Teunie »

De Banshees zitten inmiddels op ca 8000 euro met kenteken en dat wordt elk jaar meer...
Echt een collectors item en daarnaast een beest om op te rijden. :evil:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie