Opnieuw aanmelden

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Ardman
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 07:30

Opnieuw aanmelden

Bericht door Ardman »

Na 2 weken vakantie zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn account verwijdert was en ik mijzelf opnieuw als lid kon aanmelden bij dit forum met als gevolg dat al mijn privé berichten kwijt zijn. Beetje jammer :?

gr,
Ardman
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Is al topic over geweest, is wat misgelopen bij update waardoor aantal accounts verdwenen zijn.

Jammer maar niets aan te doen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

No Limit YFZ schreef:Is al topic over geweest, is wat misgelopen bij update waardoor aantal accounts verdwenen zijn.

Jammer maar niets aan te doen !
Er is toch een backup gemaakt? Je kan gewoon de tabel van de leden terug invoeren.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Steven Vandooren zei me dat dat niet zomaar gaat. Ik had het ook voorgesteld maar er moeten blijkaar veel meer zaken dan dat aangepast worden (tabellen, enz.). Opnieuw registreren is de boodschap.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Ik werd ook niet automatisch meer ingelogd toen de update gedaan was en nu word ik terug automatisch ingelogd ! :wink:

Het is wel jammer van je privé berichten maarja ! :? :wink:


Greetzzz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Wat is er met je prive berichten?

Het automatisch inloggen ligt vaak aan de cookies. Wat meestal helpt is bij de Internet Opties de cookies te verwijderen, dan zou het weer moeten werken.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Ja Palph , idd bij mij werkt het ook alweer ! :knikduim: :wink:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Backup kon niet meer terug gezet worden omdat probleem te laat gemerkt is. Intussen waren er al nieuwe berichten gepost en hadden we keuze tussen ofwel pak berichten weg, of sommigen herinschrijven.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

No Limit YFZ schreef:Backup kon niet meer terug gezet worden omdat probleem te laat gemerkt is. Intussen waren er al nieuwe berichten gepost en hadden we keuze tussen ofwel pak berichten weg, of sommigen herinschrijven.
Je kon toch gewoon de tabel van de leden er tussenuit filteren en die handmatig toevoegen in je Database? Zoveel werk had het ook weer niet geweest, maar ja, gelukkig dat het mijn account niet was :)
Hans
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 09 mar, 2006 11:47
Locatie: Winssen

Bericht door Hans »

Ja, dat leek mij ook geen probleem!
Ik ben lid vanaf het eerste uur, nu ben ik mijn plaats op de gebruikerslijst kwijt.
Ik was nr.4 op de lijst,nu heb ik me opnieuw moeten aanmelden. (plaats kwijt en berichten kwijt)

Jammer

Stuur in het vervolg een mailtje,voordat je het forum bestand opschoont! Zeker zo netjes!

Groetjes Hans
Hans
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 09 mar, 2006 11:47
Locatie: Winssen

Bericht door Hans »

Een toeschouwer met één bericht :(
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 31 jul, 2004 19:06
Locatie: gingelom
Contacteer:

Bericht door stompie »

nee 2 berichten :rock:
--HoNdA 400--
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ralph zal eens uitleggen waarom we de opkuis (via een modificatie) lieten uitvoeren.
De reden waarom er OOK accounts MET berichten zijn verwijderd is omdat die modificatie niet goed in elkaar zat.
Of omdat Ralph zelf een fout maakte. (daar heb ik zelf geen oog op)

De bedoeling was alle accounts met 0 berichten te verwijderen ALS die 6 maanden niet meer het forum bezochten.
Maar kijk..., het is anders uitgedraaid. :?

De reden waarom we geen mass mail verstuurden is omdat die functie het niet goed doet. Dus netjes KONDEN we niet zijn.

Graag iedereen's begrip. We doen dit ook op vrijwillige basis, he. (y)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Er zijn bijna zo'n 1000 leden verwijderd die ook echt verwijderd moesten worden, dus in verhouding gezien zijn die paar accounts niet zo erg.

De mod heeft een aantal optie's om te verwijderen, bij de laatste optie (ik weet niet meer precies welke dat was) zag ik er een naam tussen staan die er helemaal niet tussen hoorde. Vanaf toen wist ik dat het niet goed zat en heb die laatste optie niet uitgevoerd. In de optie's daarvoor zijn helaas wel een aantal mensen meegepakt die er in hadden moeten blijven.
Plaats reactie