idee topic

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
kane
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1734
Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
Locatie: melle (gentbrugge)
Contacteer:

idee topic

Bericht door kane »

hallo

ik maak dit topic aan omdat ik nog wat ideetjes weet voor het forum nog

plezanter te maken


mijn eerste ideetjes

1

bv: als men een project topic aanmaakt dan komen er allemaal reacties niet dat da ni

ze maar dan alle reacties in een aparte pagina (topic) zodat we gewoon kunnen kijken

naar de foto's en de reacties en discussie in een andere pagina


2

al eens gekregen dat je een vraag hebt maar het is de moeite ni om een topic te maken ik wel

bv in algemeen 1 topic aanmaken een klein vragen topic bv


tis allemaal maar een idee he wat vind je ervan heb je zelf nog ideeen
myn site www.quadblast.tk


Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: za 02 jul, 2005 18:58
Locatie: alken

Bericht door w0u73r »

nr 1 vindk niet echt nodig
maar nr 2 vind ik wel goed :duimhoog:
yamaha blaster 200cc
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1412
Lid geworden op: zo 30 jan, 2005 17:47
Locatie: --
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

vin ze allebij wel goed veel fijner om het project te volgen zonder de reacties en dat er bij de topic een link of knop staat dat je doorverbind naar het reactie topic is wel een mooie :idea:
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

peterrrrr schreef:vin ze allebij wel goed veel fijner om het project te volgen zonder de reacties en dat er bij de topic een link of knop staat dat je doorverbind naar het reactie topic is wel een mooie :idea:
Moest nu de persoon in kwestie steeds zijn eerste post aanpassen. dan kan men altijd in dat topic hun mening zetten.

Dus 1 Topic waarvan het eerste bericht steeds een update krijgt. Zo blijft het inderdaad duidelijker.
Yamaha
Quadrider
Quadrider
Berichten: 407
Lid geworden op: za 19 mar, 2005 17:38
Locatie: Den Helder

Bericht door Yamaha »

Sharky #3 schreef:
peterrrrr schreef:vin ze allebij wel goed veel fijner om het project te volgen zonder de reacties en dat er bij de topic een link of knop staat dat je doorverbind naar het reactie topic is wel een mooie :idea:
Moest nu de persoon in kwestie steeds zijn eerste post aanpassen. dan kan men altijd in dat topic hun mening zetten.

Dus 1 Topic waarvan het eerste bericht steeds een update krijgt. Zo blijft het inderdaad duidelijker.
Overzichtelijk :wink:
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
CHONG #8

Bericht door CHONG #8 »

:applaus: :applaus:
blaster200
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
Locatie: Deurne

Bericht door blaster200 »

of dat de moderators iemand punten geven op grond van berichten, nutteloze berichten en of ze dom doen ofzow en dan kun je zien of mense en beetje nutteloos zijn en dat je bijvoorbeeld bij hun topic zegmaar dat je weet dat je goeie uitleg ofzow moet geven, misschien beetje onduidelijk maar misschien snap je het wel
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

blaster200 schreef:of dat de moderators iemand punten geven op grond van berichten, nutteloze berichten en of ze dom doen ofzow en dan kun je zien of mense en beetje nutteloos zijn en dat je bijvoorbeeld bij hun topic zegmaar dat je weet dat je goeie uitleg ofzow moet geven, misschien beetje onduidelijk maar misschien snap je het wel
kijk dat vind ik nou een goed idee :applaus:
zo bouw je een zicht bare reputatie op zeer slim bedacht
CustomCoatingsHelvoirt
Steffen
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1393
Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Steffen »

blaster200 schreef:of dat de moderators iemand punten geven op grond van berichten, nutteloze berichten en of ze dom doen ofzow en dan kun je zien of mense en beetje nutteloos zijn en dat je bijvoorbeeld bij hun topic zegmaar dat je weet dat je goeie uitleg ofzow moet geven, misschien beetje onduidelijk maar misschien snap je het wel
wel raar dat dit net van jou komt :?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

:lol:
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Steffen schreef:
blaster200 schreef:of dat de moderators iemand punten geven op grond van berichten, nutteloze berichten en of ze dom doen ofzow en dan kun je zien of mense en beetje nutteloos zijn en dat je bijvoorbeeld bij hun topic zegmaar dat je weet dat je goeie uitleg ofzow moet geven, misschien beetje onduidelijk maar misschien snap je het wel
wel raar dat dit net van jou komt :?
:mrgreen:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 31 jul, 2004 19:06
Locatie: gingelom
Contacteer:

Bericht door stompie »

raar maar waar, is niet zo slecht dat van die reputatiepunten

ik zit ook nog op een ander forum, daar heb je ook zo een reputatie, deze werkt met karma, je kunt het zien als iemand gepost heeft onder zijn avater :wink: http://interactivepc.proboards76.com

greetz simon
--HoNdA 400--
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Nummer 2 wordt een zooitje, daar gaan alle vragen en antwoorden doorelkaar lopen.
Plaats reactie