Het algemene meningen deel

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 977
Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
Locatie: zuid-limburg
Contacteer:

Het algemene meningen deel

Bericht door Twan #33 »

Misschien een id een apart deel van het forum wat alleen door gebruikers gelezen kan worden,
Waar ervaringen/meningen ter discussie kunnen worden gesteld.

Haalt de meningen en ervaringen in andere topics weg en zo blijft alleen de echte nuttige info staan,

Wel moeten moderators dan meer toezicht houden hierop in andere delen van het forum.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Fré
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2757
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
Locatie: Wingene (W-Vl), België

Bericht door Fré »

meningen en ervaringen zijn nuttige info.

kotjesmentaliteit

welke topics zou je daar dan in gooien?
White LTZ-450 - powered by MSD -
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Denk dat hij doelt op dealerdiscussies?
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Sommige kinderpraat mag gerust naar het Café verwezen worden (of gewoon verwijderen)
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 977
Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
Locatie: zuid-limburg
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Nee dealer discussies niet, deze zouden verboden moeten worden tot een zekere hoogte.
Kijk naar het topic wat in algemeen staat over garantie bij quad centrale, nuttige info maar verpest doordat mensen antwoorden geven zoals "ik heb daar nooit problemen gehad". Info zoals "in de wet staat beschreven dat je recht hebt op 2 jaar garantie" dat is de informatie waar we wat aan hebben.

Ik doel meer op het feit wat fre in zijn toppic aanhaalde waar een slotje op is gekomen, een hoop nuttige info maar gesloten door meningsverschillen "ruzies" of gebekvecht wat nu uiteindelijk de beste veren of a-armen zijn.

Als dit soort topics nu menings vrij zouden zijn, zou alleen de informatie die van belang is over blijven.

Kijk naar een stickie een hele hoop nuttige informatie doordat er geen meningen in staan.
Je leert wat doordat alles in een rij (onder elkaar staat) niet eerst een vraag daarna een fatsoenlijk antwoord en dan 20 antwoorden bullshit.
Door dat soort topics kun je wat leren en begrijpen.

Van mij part kom er een forum deel: Mijn ervaring met, zo kan iedereen zijn gekochte dingetje of ervarinkje vertellen aan de rest van de wereld en waar met hartelust tegen in gegaan mag worden (de mens houd nu eenmaal van discusieren) alleen is dit soms erg vervelend als je op zoek bent naar echte info.

Misschien een idee misschien complete onzin in jullie ogen :wink:
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Vind dit ook wel een goed idee, soms moet je een half uur lezen aan een topic en er dan nog niks wijzer van geworden zijn. Doen zou ik zo zeggen
DBM PERFORMANCE
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik vind het een goed idee, doch niet een idee om waar te maken. Discussies en onnodige reacties heb je altijd. Zover zijn we toch al geleerd of vergis ik me. :? Dat is al vaker gebleken. Door een nieuw forum te maken met ervaringen, enz., zal dat geen onnodige reacties tegenhouden, in mijn ogen.

Als je meer topics wil met de echte nuttige info in, dan stel ik voor zelf info bijeen te scharrelen en een topic aan te maken, waarna we er een sticky van maken. Het Onderhoud Tips topic dat ik in elkaar gestoken heb heeft me toch een week gekost! Ik zocht het hele forum af naar nuttige info van eender wie die het verschafte. Als er eens iets onjuist in stond, las ik de correcte infor 3 posts later. Ik noteerde alles in een notepad bestand. En daarna stelde ik het topic op. Waarna de mensen die iets wouden toevoegen of verbeteren reageerden...

En er zijn nog enkele mensen die net hetzelfde gedaan hebben; zie naar Hanzie's stickies in Tips en Trucs en Sg6 en Bartie hun stickies in Werkplaats. Met zo'n topics kunnen we vooruit. En niets of niemand weerhoud iemand om zelf zo'n topic in elkaar te steken. Integendeel! :)

Zo zie ik het. (y)
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 977
Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
Locatie: zuid-limburg
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Onnodige en onzinige reacties zijn er idd altijd,
Maar als er op gelet wordt welke info van toepassing is op de vraag van de topic starter moet dit zeker te realiseren zijn.

Het meningen en ervaringen deel kan ingedeeld worden in bijv vering, a-armen, quads, diverse.

Wanneer mensen dan willen discusieren kan dat in dit forum deel, wordt er in een topic buiten dit forum deel gediscusiert kan er er doorverwezen worden naar meningen en ervaringen.

Ik zou zeggen probeer het uit en zie wat het wordt,

Wie niet waagt wie niet wint :wink:
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Er wordt al gewerkt aan een nieuwe manier van moderaten.
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 31 jul, 2004 19:06
Locatie: gingelom
Contacteer:

Bericht door stompie »

wat misschien ook een idee is, om de echte interessante topics dus ook incl de stickies in een apart forumdeel te zetten, zodat je deze niet altijd moet gaan zoeken tussen al de andere nutteloze topics :idea:
--HoNdA 400--
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Wie zegt wat nuttig is en wat niet.
Plaats reactie