forum aanpassing

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
tointjuh
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1046
Lid geworden op: ma 24 jan, 2005 17:34
Locatie: Nederland

Bericht door tointjuh »

banshee rijder schreef:dat vind ik een goed idee twan
want ik heb al 2 min punten terwijl ik ze beide niet - vind maar meer+\-
het gaat er niet over wat jij van jezelf vind. het gaat erom wat een ander van je vind
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Die puntjes zijn er juist om JOU in te laten zien hoe je hier over komt bij andere gebruikers. Dan hoef je het er nog niet mee eens te zijn maar gaan sommigen wel nadenken en zich mss verbeteren. Geld ook voor mezelf hoor. :wink:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Ik dacht dat enkel een totaalscore berekend zou worden, maar blijkbaar zie je alle plus- en minpunten. Eens zien hoe lang het duurt vooraleer mensen commentaar beginnen te geven op de kleinste dingen...

Edit - Haha, het is al begonnen. Volgens mij is het ook niet echt de bedoeling om al je ergernissen te uiten door de reputatie van iemand naar beneden te halen, zeker niet bij "schoonheidsfoutjes". PM die gebruiker dan gewoon even, dat komt toch vriendelijker over.
Laatst gewijzigd door Alfredo op di 12 dec, 2006 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Er staat nog niets vast.

Maar laten we het eens proberen. :)
Misschien krijg ik + scores nog in groen, en - scores in rood.
tointjuh
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1046
Lid geworden op: ma 24 jan, 2005 17:34
Locatie: Nederland

Bericht door tointjuh »

volgens mij gaat banshee rijder dit iets te serieus nemen. iedereen die hem een minpunt geeft krijgt er een terug, reden die zoekt hij wel op.
bij mij stond er: je hoeft niet te quoten als het bericht van mij boven de jouwe staat. ik quote om de post duidelijk te maken. als ik die quote er niet bij doe gaan sommige mensen miss denken, over wie gaat dit? snap je?
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

ja ik heb dit gedaan maar denk ook even aan wat jij mij in het begin heb geflikt he
onder het motto effe testen geef je mij direct -1 heb je me zelf via pm verteld maar dat word hier niet vermeld maar ik me wel in houden en ik heb al geel dus ik ga eerst 3 keer nadenken voor ik iets ga doen
heb mijn -1 stem weg gehaalt bij tointjuh
2017 raptor 700 SE
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Als je een laatste bericht in een topic quote zit je fout. Dat is niet nodig. Maar in jouw geval, tointjuh, kwam een quote van pas omdat je antwoord op een pagina 2 verscheen.

Aan de andere kant is het niet de taak van een gebruiker om een andere gebruiker daarop te wijzen. Dat is de taak van de moderators.

Ook kent men best ENKEL een punt toe aan iemand als hij/zij iemand hielp. Je waardeerd dan iemands input.
En kent men best ENKEL een minpunt toe als iemand onnodig post, onterrecht overdreven reageerd, ruzie maakt, en ga zo maar door.

Aangezien ik merk dat velen gewoon punten toekennen omdat ze iemand aardig vinden en alsook om andere redenen, werd het # registratiedagen & # min posts opgetrokken naar 360 dagen en 250 posts. Dat is besproken geweest onder de mods en valt daarom niet over te discusieren.

Nogmaals, meer info in een nieuw topic volgt nog.
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op di 12 dec, 2006 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
tointjuh
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1046
Lid geworden op: ma 24 jan, 2005 17:34
Locatie: Nederland

Bericht door tointjuh »

Nah, het was niet zo bedoeld. Het was wel een beetje baldadigheid van mij maar ik wist even geen reden :o
maar ik heb hier ook mijn exuses voor aangeboden.
ik weet dat ik soms ook stomme fouten maak. Iedereen doet dat weleens.
toen ik die quote aanmaakte (vorige pagina naar deze) wist ik dat niet, daarbij heb ik nu geluk :evil:

maarja, beter dat we hier nu mee gaan stoppen, anders gaan er echt bans vallen (ik en Bansheerijder)
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

bij deze mijn excuus NOG MAALS aan tointjuh maar ik hou er nu over op want ik wil geen ruzie met wie dan ook van het forum
Laatst gewijzigd door WJB#222 op di 12 dec, 2006 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

pispaaltje zou ik het niet noemen.

ik zie het meer als corigeren aleen omdat er veel mensen zijn die die fouten zien zijn er ook veel mensen die je proberen te corigeren.

dat wil niet zeggen dat die mensen de pik op je hebben.

maar het betekent wel dat je goed op moet letten wat je zegt en doet
CustomCoatingsHelvoirt
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

dat zal ik zeker in het vervolg wel doe yamaha tri-z
2017 raptor 700 SE
albrecht
Quadrider
Quadrider
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 03 jun, 2005 11:09
Locatie: De kustlijn van Ramsel

Bericht door albrecht »

Ik vind deze aanpassingen zeker niet verkeert.
Spijtig dat zonder puntentelling sommige forum-gebruikers zich niet kunnen gedragen :cry:
tointjuh
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1046
Lid geworden op: ma 24 jan, 2005 17:34
Locatie: Nederland

Bericht door tointjuh »

miss is het ook leuk om je Normale naam in je onderschrift te zetten. dit doen ze ook op een forum waar ik zit

EDIT:

ik zie nu dat de reputatie niet meer aangepast kan worden (niemand meer een duim geven).
reden?
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 977
Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
Locatie: zuid-limburg
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Zullen ze wel hebben gedaan, omdat er nog wat foutjes in zitten. Ook is het systeem van reputatie geven nog niet optimaal, het wordt door sommige nog niet gebruikt , waarvoor het gebruikt zou moeten worden.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Er is een aanpassing gedaan waardoor net beginnende gebruikers nog geen beoordeling kunnen geven.
Gesloten