sfeer

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

sfeer

Bericht door epix no-fear »

jaa dit is al weer het 10e topic dat ik hier over aan maak maar er schijnt maar geen eind aan te komen.

die sfeer hier dat is gewoon hopeloos.

ik ben de laatste tijd al verkast naar amerikaanse fora denk aan EX riders en everything 2stroke.

nu kom ik hier zo af en toe nog eens kijken om dat topic van me te updaten maar zelf dat vind ik de moeite niet meer.

en omdat ik zelf mijn account niet kan verwijderen wil ik een van de admins vragen mijn account vanacht om 12 uur uit het systeem te gooien.
dat half uurtje heb ik nog even nodig om mijn PM berichten te kopieren en in word te zetten.

mvg bart

en voor de gene die dit een rare actie vinden zorg eerst met z'n alle maar eens dat het forum weer terug komt naar hoe het een jaar of 3 gelede was dan is het mischien nog de moeite om er terug tijd in de te steken
CustomCoatingsHelvoirt
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Bart,

Wat jammer dat je weggaat...ik heb je topics altijd met veel interesse gevolgd!
Ik ben het wel met je eens dat de mensen van vroeger, de leden die er al vanaf het begin waren, tegenwoordig veel minder actief zijn op het forum en dat het vooral nieuwkomers zijn die hier komen voor vragen etc. Ik merk zelf ook dat ik het vaak te druk heb om veel te posten of dat topics mij gewoon te weinig aanspreken om erin te posten.

Maar toch vraag ik me af wat de hoofdreden is voor je vertrek.
Er is de laatste tijd veel veranderd kwa moderating systeem, is dit misschien wat jou irriteert?
Of zijn het puur de posts van de leden zelf?
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

Teunie schreef:Bart,

Wat jammer dat je weggaat...ik heb je topics altijd met veel interesse gevolgd!
Ik ben het wel met je eens dat de mensen van vroeger, de leden die er al vanaf het begin waren, tegenwoordig veel minder actief zijn op het forum en dat het vooral nieuwkomers zijn die hier komen voor vragen etc. Ik merk zelf ook dat ik het vaak te druk heb om veel te posten of dat topics mij gewoon te weinig aanspreken om erin te posten.

Maar toch vraag ik me af wat de hoofdreden is voor je vertrek.
Er is de laatste tijd veel veranderd kwa moderating systeem, is dit misschien wat jou irriteert?
Of zijn het puur de posts van de leden zelf?

ik vind het nieuwe moderating systeem juist geweldig teun het is een hele verbetering op het oude.

de hoofdreden voor mijn vertrek is het volgende:
iedere keer als ik op berichten sinds laatste bezoek klik krijg ik een mooie lijst van de laatste topics en reacties.
echter in 9 van de 10 topics die ik uit die lijst open zijn ofwel ruzie's aan de gang.
ofwel beginnen ze er net mee.

ik zit nu ongeveer net zo lang op het forum van atvriders en daar is dat helemaal niet aan de orde.
in de 3 jaar dat ik daar lid ben heb ik in de threads waar ik het meeste zit (250r en zilla) pas 1 keer een woorden wisseling gezien tussen 2 members.

ook is het fijn om daar een thread te hebben waar aleen liefhebbers zitten van het zelfde type quad.
in plaats van een hoop new age mensen die zich blind staren op de nieuwste technieken zoals EFI en dergelijke.

toch moet ik zeggen dat de jaren die ik hier heb door gebracht zeker de moeite waren en ik heb enorm veel geleerd.
ook zal ik natuurlijk in de gaten houden waneer er quad dagen zijn zodat ik daar aanwezig kan zijn.

dus quadweekend 2007 staat voor mij al vast op de agenda
:rock:
CustomCoatingsHelvoirt
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

da vindt ik nu spijtig se!
ik vindt jou projectjes altijd interesant en je weet waarover je praat!
blijf aub!
ik wil de vordering van jou projectje zien :wink: :cry: :cry: :cry:

ik kom ook nie zoveel op't forum en bezie enkel wat me intereseerd
en zo vermijd ik ruzie's!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Als je maar naar ons quadweekend komt dan kan ik er nog mee leven :D
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

airwolf schreef:da vindt ik nu spijtig se!
ik vindt jou projectjes altijd interesant en je weet waarover je praat!
blijf aub!
ik wil de vordering van jou projectje zien :wink: :cry: :cry: :cry:

ik kom ook nie zoveel op't forum en bezie enkel wat me intereseerd
en zo vermijd ik ruzie's!

mijn topic is nog te volgen op het forum van atv riders in de 250r thread :)



Teunie schreef:Als je maar naar ons quadweekend komt dan kan ik er nog mee leven :D
haha daar kun je 100% zeker van zijn k wil het voor geen goud missen :)
CustomCoatingsHelvoirt
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Een forum in de hand houden is geen gemakkelijke zaak. Door de inrichting van mijn bestelwagen zit ik vaak op campersite.be forum en daar zie ik net zelfde als hier, misschien wel nog erger.

Het moderating systeem werkt goed denk ik, alleen heeft het zijn tijd nodig om effect te krijgen op lange duur. Ik denk dat de goede stappen gezet zijn om niet volledige degradatie van het forum te krijgen.

Een goed voorbeeld is banshee rijder (adly rijder) die toch wel al wat de goede richting aan het uitgaan is. Velen dachten ook dat het onbegonnen zaak was.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

No Limit YFZ schreef: Een goed voorbeeld is banshee rijder (adly rijder) die toch wel al wat de goede richting aan het uitgaan is. Velen dachten ook dat het onbegonnen zaak was.
:buig: :buig: :buig: :p

@ tri-z zo als ik al zei jammer dat je weg gaat :( maar we zullen je zien op de cross banen :duimhoog:
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie