Signatuur

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

Voor of Tegen ?

Peiling eindigde op do 13 sep, 2007 19:11

voor
15
38%
tegen
24
62%
 
Totaal aantal stemmen: 39

bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

doubletracing schreef:het enige ambetante dat ik eraan vind dat als je in een topic leest waar een persoon bijvoorbeeld 6 keer post ,zie je 6 keer diezelfde afbeelding passeren...word inderdaad druk dan,ben er ook geen voorstander van voor zover ik iets te zeggen heb natuurlijk :p
Het brengt toch een beetje kleur in dit kleurloos forum.

[center]Afbeelding[/center]
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

bepaald kleurloos vind ik het forum niet. en zoals je ziet is de layout pas nog veranderd dus.

oja ga aub nu niet bij elke post dat plaatje zetten want dat is gewoon onzin!
vooral voor diegene die langzaam internet hebben is dit zeer vervelend!( mochten die hier zijn)
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

quad-racerrr schreef:bepaald kleurloos vind ik het forum niet. en zoals je ziet is de layout pas nog veranderd dus.

oja ga aub nu niet bij elke post dat plaatje zetten want dat is gewoon onzin!
vooral voor diegene die langzaam internet hebben is dit zeer vervelend!( mochten die hier zijn)
Er zit inderdaad veel kleur in het forum ; Wit , grijs ,rood dat is het :)
B.t.w. Al die bewegende avatars werken dan nog meer tegen bij iemand met traag internet hoor en werken ook op mijn zenuwen.

[center]Afbeelding[/center]
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Bulky, wat ik niet begrijp is dat je hier plots vlug vlug en perse een wijziging wil doordrukken, je blijft maar doordrammen.

Als ik dan kijk naar de historiek van je geposte berichten merk ik dat je los van de eerste helft van deze maand je vorig bericht van mei dateert.

Ik vind het geen goed idee, in je avatar kun je al voldoende zetten, persoonlijk vind ik zelfs dat de profielteksten van sommigen al veeel en veeel te lang en puur bezoedeling van het forum.

In tekstvorm is het voor velen trouwens een stuk eenvoudiger om aan te geven wat je écht wil aangeven, niet iedereen in een crack in photoshop.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

Eerst en vooral ; Ik ben hier iedere dag online zeker s’avonds maar wat hebben mijn posts ermee te maken ? Men is toch niet verplicht om nutteloos te posten bvb 20keer up te zeggen in een topic . :roll:

De bedoeling van de signature ;
Het is mooier en kleiner is dan bvb 14 links op te sommen of een quad met alle opties in je onderschrift te zetten.
Het brengt meer kleur in het forum want deze witte versie vind ik maar saai , no offence ivoman.
Alle grote forums doen het ,waarom deze dan niet ?

Ik geef wel toe dat er regels of grote van moet bestaan en dat het moet gecontroleerd worden door admin’s of mod’s.
Je maakt bvb een waarschuwing sig en deze zet je als admin of mod in de plaats van de te grote sig ,En de 2de keer geel of zo.
Ik ben zelf admin en mod enz geweest op forum’s en is zeker een kleine moeite.

En voor er iemand zou beginnen zagen over de topics in café is het mijn bedoeling om dat wat te laten draaien , in een cybercafé word er over alles gepraat en gelult .
Laatste Nieuws, grappige filmpjes, topics om elkaar beter te leren kennen enz.

Kortom ik wil dit forum wat moderner maken ,Ook al zitten er hier veel jongeren er heerst soms een oude zak mentaliteit. (DIT IS ALS GRAP BEDOELD VOOR IK WEER AANZIEN WORD ALS DE BEUL VAN HET FORUM ) :lol:

[center]Afbeelding[/center]
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Sorry Bulcky maar kan je echt niet volgen.

Meer kleur in ons forum ? Volgens mij ben je admin van dit hier : http://demoddervossen.be/forum/index.php en merk nog veel minder kleur en die zwarte achtergrond maakt het trouwens moeilijker te lezen. Lijkt meer op een gothic forum dan een quadforum.

BTW, je avatar link is broken en je het logo voor moderator en site admin ook :wink:

Ik merk tourwens dat op 'jouw' forum de plaatjes mogelijk zijn maar haast door niemand gebruikt worden, zoals ik al zei, niet iedereen is even sterk in photoshop of dergelijke.

Mocht het er ooit komen dan is het of plaatje of tekst in signature maar nooit combinatie van beide wegens te veel ruimte in beslag nemend.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

bulcky schreef: B.t.w. Al die bewegende avatars werken dan nog meer tegen bij iemand met traag internet hoor en werken ook op mijn zenuwen.
En jouw signature op jouw forum vertraagt niet en werkt niet op zenuwen zeker ? :lol: :lol: :lol: :engel:

PS Heb in kleur gezet om wat extra kleur aan het forum te geven :mrgreen:

Afbeelding
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

Man Man Wat dat jij vergelijkt ons forumpje waar niemand in het laatste half jaar op gepost heeft :)
Nee ik ben nog admin geweest van een groot voetbal forum.
Btw dat logo van mij is wel grappig bedoeld en is niet de bedoeling om als sig te gebruiken .
Qua style vind ik het mooier of dit hier .

Maar weet je wat sluit deze topic maar ,Het is al lang duidelijk wie hier de plak zwaait .
Het is duidelijk wie hier elkaars hol likt .
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

daar heb je een grote punt No Limit YFZ :p

zoals bij hem door et donkere forum enz zie je dat van die 3xx gasten maar 1tje steeds terug komt :lol:

nee maar ff ter zaken. het forum hier heeft genoeg kleur en kan/wordt om de zoveeltijd eens opgefrist.

ik heb het liever zo dan dat ik tegen allemaal kleuren lig aan te kijken waar je helemaal dol van wordt.


het moet rustgevend zijn als je op een forum bent. en niet dat het op je zenuwen begint te werken.

en als je al kijkt naar je POLL dat zegt al genoeg wat de mensen willen?
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

B.t.w. bedankt voor de herinnering ,Moest trouwens al een tijdje weg dat forum :)
En voor de gratis reclame ook.


Ben voor de zoveelste keer ferm ontgoocheld in de werking en Mentualiteit op dit forum hier .
Als je niet bij een bepaalde groep hoort of hun nol niet lekt ben je niets op je forumpje.

This forum sucks!
Een hele hoop kinderen en losers bij elkaar.


Delete mijn account maar en al mijn posts en topics ook ,en het deel moddervossen bij Partners mocht ook al lang weg zijn.

I’m gone ,Ben je van de zaag af !
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

Op zich vind ik het wel leuk, maar het kan inderdaad te druk worden, als je bv. naar forums kijkt als Everything2Stroke dan zie je er sommigen die een sig hebben van een halve pagina of afbeeldingen van formaat 640x480.
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Kvond Bulcky anders een fijn forumlid :roll:

Ah en nog iets: gisteren kon ik niet slapen en kwam nog ffe on, wat zag ik?
Ik was als enig forumlid online maar naast me, waren er nog zo'n 10 gasten (gn leden) on :!:
( was om 3.30 s'nachts)

Wou ik gwn ffe meedelen,

Grtz :dag:
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

bulcky schreef:B.t.w. bedankt voor de herinnering ,Moest trouwens al een tijdje weg dat forum :)
En voor de gratis reclame ook.


Ben voor de zoveelste keer ferm ontgoocheld in de werking en Mentualiteit op dit forum hier .
Als je niet bij een bepaalde groep hoort of hun nol niet lekt ben je niets op je forumpje.

This forum sucks!
Een hele hoop kinderen en losers bij elkaar.


Delete mijn account maar en al mijn posts en topics ook ,en het deel moddervossen bij Partners mocht ook al lang weg zijn.

I’m gone ,Ben je van de zaag af !

Vindt je dat nu ook zelf niet een overdreven reactie ?
als je zo op alles en iedereen moet reageren wat je niet naar jouw zin vindt moet je wel zeer ongelukkig rondlopen,
laat het nu toch gewoon gezellig blijven, en trek het u niet aan, hou het voor u en denk het uwe ervan.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

JohnBeton schreef:Op zich vind ik het wel leuk, maar het kan inderdaad te druk worden, als je bv. naar forums kijkt als Everything2Stroke dan zie je er sommigen die een sig hebben van een halve pagina of afbeeldingen van formaat 640x480.

en dit forum is zeer traag door al deze troep.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Bulcky, met je reacties laat je terug je ware aard zien. Je bent nog steeds even gefrustreerd als vroeger. Jullie dachten dat door eenvoudigweg een nieuw clubje te maken met de o zo originele naam moddervossen (terwijl er al vele jaren modderberen bestonden) je de grote man in het quadwereldje zou worden. Werk je frustratie af in je RSCA forum maar hier niet aub. We gaan je account niet wissen, blijf gewoon weg als je denkt dat je hier onvoldoende aan de bak komt.

Op een forum kun je voorstellen doen maar iedereen mag zijn mening hebben en je argumenten moeten terecht zijn en je moet tegen tegenkanting kunnen.

Hier loopt trouwens niemand achter niemand 'hol' aan, wij hebben een afgeschermd moderator onderdeel waar alles besproken wordt onderling als dat nodig blijkt, maar met de score van de poll is het duidelijk. We leven nog altijd in een democratisch land en de meerderheid beslist.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie