Need advise

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Need advise

Bericht door DaZoe »

Hey ,

Normaal weet ik wel redelijk hoe ee forum werkt maar deze snap ik effe niet
Toen ik me registreerde werd me gevraagd :

Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.


welke ik aanvinkte met JA

nu paar weken later en bijna 500 spam mails van het forum hangt het zo stilaan men voeten uit en dacht ik dit uit te schakelen
dus ik vinkte NEE aan
nu paar uur later merk ik dat er weer 15 mails van modderberen in men mail zit :s

Hoe krijg ik dit uitgeschakeld ? of heb ik hier hulp van een moderator voor nodig ?

Sry voor de nooby vraag :p

Grtzzz
Thierry
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Dat zijn geen spam mails :)
Als je hebt aangevinkt dat je die mails wil ontvangen, dan ga je van ELK topic waar je ooit in gereageerd hebt, een mailtje krijgen als er nog iemand reageert, en dat aan één mailtje per reactie. en op QFB kan dat nogal oplopen.

Als je dat nu hebt uitgezet, even geduld hebben, want die mails worden in een wachtrij gezet, en om de X tijd verstuurd. het kan dus nog zijn dat er wa mailtje in die wachtrij staan.

Als je wil controleren waar je allemaal mails van ontvangt, ga je even in jou profiel, Rechtsboven kijken, boven de titelbalk met "Registratie Informatie".
Daar vind je "Alle onderwerpen waarop je geabonneerd bent".
ALs je hierop klikt zie je alle onderwerpen waar je op ge-aboneerd bent.

In de voorlaatste kolom kan je dan kiezen voor "stop abbonement".
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

AlfA schreef:Dat zijn geen spam mails :)
Als je hebt aangevinkt dat je die mails wil ontvangen, dan ga je van ELK topic waar je ooit in gereageerd hebt, een mailtje krijgen als er nog iemand reageert, en dat aan één mailtje per reactie. en op QFB kan dat nogal oplopen.

Als je dat nu hebt uitgezet, even geduld hebben, want die mails worden in een wachtrij gezet, en om de X tijd verstuurd. het kan dus nog zijn dat er wa mailtje in die wachtrij staan.

Als je wil controleren waar je allemaal mails van ontvangt, ga je even in jou profiel, Rechtsboven kijken, boven de titelbalk met "Registratie Informatie".
Daar vind je "Alle onderwerpen waarop je geabonneerd bent".
ALs je hierop klikt zie je alle onderwerpen waar je op ge-aboneerd bent.

In de voorlaatste kolom kan je dan kiezen voor "stop abbonement".
ok dus eigenlijk oftewel die abonnementen stoppen OF geduld hebben tot die topics waar ik in poste stil vallen :D
dank dak dan maar optie 1 kies :p kan nog lang duren anders :lol:

anyway thx voor de info Alpha :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Of men kan bovenaan het forum - in de menu - op Mijn Abonnementen klikken :)
Plaats reactie