new members

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:16
Locatie: halle (duh)
Contacteer:

new members

Bericht door de_jerre »

dit topic gaat over de nieuwe leden die de laatste tijd maar toe komen. ik weet dat ik ook nog niet lang lid ben. anyway, het was dus om te zeggen dat het me echt begint te frustreren dat ze hier op het forum komen en NOOIT de zoekfunctie eens gebruiken :roll: altijd krijg je dezelfde vraag te horen als 'beste beinnersquad,...' en dit begint me echt te ennerveren (irriteren). of dingen zoals voor elke vraag een nieuw topic maken, dit kan je wel 1 keer voorvallen maar sommigen trekken het echt in het belachelijke. het is nu niet dat ik melig wil klinken of iets tegen nieuwe members heb maar for god's sake man, op een maand kom je 10 keer hetzelfde tegen. als mensen ertegen zijn dat ik dit post wees dan zo vriendelik om het te zeggen aub want ik wou gwn weten of er nog geïrriteerden waren.
dit was mijn mening en geen belediging ofzo he :wink: grtzz jeremy
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

ik ben het met je eens, steeds dezelfde vragen...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

vind het ook ellendig maar wat ga je er aan doen ze zoveel mogelijk proberen een link naar de bestaande uitleg geven
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 31 jul, 2004 19:06
Locatie: gingelom
Contacteer:

Bericht door stompie »

Kijk mensen jullie zijn weer op de goede weg... een topic starten waaruit een eindeloze onzinnige discussie gaat voortstromen. En wat bereiken jullie hier mee? niets, nada, niente, rien du tout... Praat er eens met de moderators over via msn of via PB of mail of gsm of tam tam en probeer hiervoor een oplossing te vinden. Ik ben er zeker van als jullie wat zoeken dat er hier een voor bestaat. Maar ga hier niet weer een eindeloze discussie starten.
Het is het niet waard.

Groenten SImon
--HoNdA 400--
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

de zoekfunctie werkt van geen kloten vind ik ! is toch veel gemakkelijker van het te vragen dan heel de tijd te zoeken , zo erg is het nu ook niet he ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

De zoekfunctie werkt, als je maar weet hoe je er mee om moet gaat.
Maar zoals hierboven ook al werd gezegd. Wat wil je er aan doen?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Gewoon resoluut en vriendelijk reageren dat ze zoek functie moeten gebruiken en verwijzen naar de sticky topics die vaak de courante vragen beantwoorden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

zilladude schreef:de zoekfunctie werkt van geen ***** vind ik ! is toch veel gemakkelijker van het te vragen dan heel de tijd te zoeken , zo erg is het nu ook niet he ...
hier sluit ik me bij aan.
hij voldoet wel maar als je iets opzoekt krijg je 1xxx topic die er nieteens over gaan...

dit vind ik het enigste min puntje en daarom zullen de nieuwe members ook maar gewoon meteen een topic maken met hun vragen.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

bij mij werkt de zoekfunctie hoe ik het wil, je moet ze alleen goed instellen zoals ralph al vertelde
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

OpticalNicolas schreef:bij mij werkt de zoekfunctie hoe ik het wil, je moet ze alleen goed instellen zoals ralph al vertelde
hier sluit ik me ook bij aan , bij mij werkt die supper .
maar ik vind het belaggenlijk dat er elkenkeer een nieuw topic komt wat er op staat ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Tegenwoordig hoeven sommige vragen niet eens meer opgezocht worden, omdat ze bijna allemaal bovenaan staan omdat ze zo onnozel veel gesteld worden... Welke quad? Hoe snel? Bla bla bla... Uiteindelijk komen daar onnozele discussies uit, die ik de laatste tijd alleen maar zie. Nee een Banshee is sneller... nee een Raptor 350 is echt wel sneller als een Blaster... Nee een KTM is echt kut, je moet een Honda nemen Bla bla bla... Rijd gewoon en loop niet te z e i k e n, het gaat erom dat je lol hebt en niet dat je toevallig een quad met meer cc hebt ingehaald.

Sorry wilde even me gal spuwen, want heb een kut dag...
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 606
Lid geworden op: ma 02 mei, 2005 14:16
Locatie: regenland

Bericht door FlangleR »

leven en laten leven en verwijzen naar de faq's zo blijft een forum goed draaien

een nieuw lid word ook niet graag afgesnauwd natuurlijk
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:16
Locatie: halle (duh)
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

FlangleR schreef:leven en laten leven en verwijzen naar de faq's zo blijft een forum goed draaien

een nieuw lid word ook niet graag afgesnauwd natuurlijk
ik zeg toch dat het niet bedoeld is om af te snauwen, maar als ze in een topic lezen dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken, en dan stellen ze een uur later weer dezelfde vraag. het was niet men idee om ze te verbannen of er iets aan te doen, ik wou gewoon de mening van anderen weten.
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het is een probleem wat veel newbie's hebben. Je kan er helaas niet zo veel aan doen, behalve vooraf of achteraf adviseren om de zoekfunctie te gebruiken. Het zou iets te ver gaan om ze dan maar meteen te bannen.
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 606
Lid geworden op: ma 02 mei, 2005 14:16
Locatie: regenland

Bericht door FlangleR »

de_jerre schreef:
FlangleR schreef:leven en laten leven en verwijzen naar de faq's zo blijft een forum goed draaien

een nieuw lid word ook niet graag afgesnauwd natuurlijk
ik zeg toch dat het niet bedoeld is om af te snauwen, maar als ze in een topic lezen dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken, en dan stellen ze een uur later weer dezelfde vraag. het was niet men idee om ze te verbannen of er iets aan te doen, ik wou gewoon de mening van anderen weten.
bedoel er niets mee op u hoor,is gewoon algemeen

:)
Plaats reactie