Erg jammer !

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

begint een beetje een second life tintje te krijge hier.
de meeste mensen die hier ruzie zitte te maken kennen elkaar aleen via een internet verbinding.
dat is altijd makkelijk roepen en schelden.
ik zou zeggen bel elkaar op of vecht het persoonlijk uit zodat niemand hier er last van heeft.

nou zit een half forum mee te genieten van onnodig gebruikte server ruimte aan puberaal gedrag.

en ik ga er toch vanuit dat jullie als je jezelf zo volwassen vind wel iets belangrijkere dingen in je leven hebt dan een moderator die niet helemaal naar je zin is.
je zult in je leven nog vaak genoeg mensen tegen komen waar je anders over denkt, ga je daar dan ook zo'n heisa over maken? lijkt me niet!

zoals vele ook weten hebben een hoop mense hier een grote mond en in het echt lopen ze je met gebogen hoofd voorbij.
waarmee ik niet wil zeggen dat ze hun mening niet mogen geven, maar laat het niet overkomen alsof je een meter breed bent en iedereen aan kunt.

daarbij is schelden aleen een sign of weakness!
CustomCoatingsHelvoirt
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Wat me hier opvalt is dat iedereen wel een mening heeft, maar de helft niet eens weet waarover het hier allemaal gaat :)

Men heeft lange tijd gevraagd dat de moderatoren strenger moesten optreden, dat er vaste regels moesten komen, omdat het anders helemaal uit de hand liep.
Dit is gebeurd, er zijn regels gekomen, we zijn strenger geworden.

En nu worden de mods nagewezen omdat ze de regels volgen.
Zoals al meerdere malen gezegd, leer eens respect te hebben voor mekaar, en zeker voor de mods, die doen dat voor jullie, en niet voor zichzelf.
Ze kunnen ook alles zijn beloop laten gaan, zoals een jaartje terug, is dat beter? ik denk het niet...

Door deze regels streng op te volgen, lijkt soms een kaart wat licht toegekend, maar ze is wel gerechtvaardigd door die vaste regels.
Wodt daar niet tegen opgetreden, zijn er weer anderen die mopperen waarom we de regels niet toepassen. dit heb ik persoonlijk al enkele keren mogen ondervinden.

Leer allemaal gewoon eens de situatie te nemen zoals ze is, de richtlijnen te volgen, en please, relax.....
We doen gewoon ons werk, meer niet.

Alfredo heb ik zelf als mod aangeworven omdat hij osn aan het helpen is met de nieuwe versie van het forum, waar véél meer werk bij komt kijken dan jullie denken, we zijn hier al meer dan een maand dagelijks mee bezig, zonder dat jullie dit merken. Dit komt nog eens bij ons moderator werk.

Een beetje respect, ook voor Alfredo is dus zeker op zijn plaats !
[/b]
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja, inderdaad, zeker het laatste. We worden nu uitgemaakt als machtswellustige mensen, maar ondertussen zitten een paar van ons (waaronder Alfredo en Alfa dus) dagelijks aan het forum om het allemaal in orde te krijgen.

En mijn zin was misschien ook wel lullig, maa precies zoals Epix het nu omschrijft (maar dan wel op een nette manier) zie ik het ook. Soms uit ik het anders, maar ja, daar hebben er meerdere last van hier.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Wat ICHE betreft weet ik helemaal hoe de vork in de steel zit want hij is vrijdag nog hier geweest en heeft tot in de puntjes uitgelegd wat er gebeurd was. De eerste gele kaart is een volledig misverstand dat onstaan is door 6 minuten verschil tussen een post. Het is te gecompliceerd om het hier te schrijven en daarom doe ik ook geen poging om het te posten.

De volgende kaart die gegeven werd is een gevolg door die eerste kaart ( door middel van pb's )met de gekende gevolgen .

Ik ben er zeker van dat indien de mods de uitleg zouden horen door welke toedracht de eerste kaart onstaan is, ze zeker en vast ten volste begrip gaan hebben.

Jammer genoeg voor Patrick want als hij het in woorden kon vertellen in plaats van te typen zou er dadelijk een ander licht op de zaak vallen. Maar hij wenst hierover niet te smeken enz...


Soms kan het toch wel handig zijn om bepaalde dingen aan de telefoon uit te leggen volgens mij.

En hierbij laat ik het rusten voor wat het is en was dit mijn laatste post wat dit item aangaat.

Guido.
Gebruikersavatar
den dj
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 955
Lid geworden op: wo 06 jul, 2005 20:49
Locatie: Groot Belgie

Bericht door den dj »

[quote="Charger69"]
Soms kan het toch wel handig zijn om bepaalde dingen aan de telefoon uit te leggen volgens mij.


Dit is ook mijn mening en zou al veel kunnen oplossen !
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

We kunnen toch niet iedereen gaan bellen :) Ik ken fora waar je er gewoon uitgedonderd wordt met een IP-Ban als het de moderators niet aanstaat en dan heb je niet eens de kans om terug te komen. Dan vindt ik het hier nog mild.
bikersfun
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 16:46

Bericht door bikersfun »

hey,

ik lees hier veel ,de laatste dagen dan toch!
jammer niet genoeg over quads :oops:
toch effe mijn gedacht zeggen ! waar er rook is ,is er vuur !
valt me op dat de andere mods opeens voor een zekere alfredo aan het springen zijn (gewoon volgens ikke de leek hè!)
als die kaarten van alfredo terecht waren dan stonden wie toch hier nie ?

grtz
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

bikersfun schreef:hey,

ik lees hier veel ,de laatste dagen dan toch!
jammer niet genoeg over quads :oops:
toch effe mijn gedacht zeggen ! waar er rook is ,is er vuur !
valt me op dat de andere mods opeens voor een zekere alfredo aan het springen zijn (gewoon volgens ikke de leek hè!)
als die kaarten van alfredo terecht waren dan stonden wie toch hier nie ?

grtz
idd ,

en @ Ralph: " een heel volwassen post :duimlaag:"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Tramonto schreef:en @ Ralph: " een heel volwassen post :duimlaag:"
Wat is er mis met mijn post :?
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

is dit topic nog niet gesloten ? er gaat hier gewoon meer gezeik te komen staan hoor ... dit lost niets op
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
den dj
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 955
Lid geworden op: wo 06 jul, 2005 20:49
Locatie: Groot Belgie

Bericht door den dj »

Ralph schreef:We kunnen toch niet iedereen gaan bellen :) Ik ken fora waar je er gewoon uitgedonderd wordt met een IP-Ban als het de moderators niet aanstaat en dan heb je niet eens de kans om terug te komen. Dan vindt ik het hier nog mild.
Neen idd, je kan niet iedereen opbellen,daar ben ik mee akkoord, maar stel dat ik hier zwaar onder vuur zou genomen worden ,om welke rede dan ook, zal ik al de moeite van de wereld doen om een telefoonnummer (of persoonlijk) te pakken te krijgen van diegene ,die me al dan niet in een "slecht daglicht" wil stellen,om zo mijn en/of rede , ongenoegen of oplossing uit de praten met de persoon in kwestie.Het nummer van iemand vinden is niet evident, maar er zijn wel altijd forummers die elkaar kennen en via via kan je wel zo tot bij de persoon in kwestie geraken denk ik.
Dit is mijn mening hierover.

Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

doe dit op slot mannen Afbeelding
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

op verzoek van velen gesloten.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gesloten