Tuning projecten

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

Het wordt met deze manier vele malen overzichterlijk en beter

Eens
18
53%
Oneens
16
47%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Tuning projecten

Bericht door boss Adly »

Ik heb een idee voor de topics in het forum Tuning projecten

:arrow: Ieder topic krijgt een reageer topic erbij
- In het project worden alleen berichten geplaatst door de starter van het project.
Ik loop vaak lang te zoeken naar de laatste foto's of update's van een project. Dit kan anders heb ik het idee.
Als bij ieder project een appart reactie topic zit word dit veel overzichtelijker en makkelijker het hele topic te bezoeken voor als je voor het eerst op dit forum zit.

:arrow: Geen projecten meer in het forum supermotard foto's
De naam van het forum Tuning Projecten zegt het al: Tuning Projecten! Alle projecten in één forum: maakt dingen vele malen overzichtelijker!


Uitwerking:

:arrow: Fora: Tuning projecten
- Projecten(Hier alle projecten met aan het eind van elke update de link naar het reactie topic)
- Reactie topics (Hier de reacties met in het begin van het topic de link naar het project)

Zelf ben ik altijd van een goed lopend gaming forum moderator geweest, hierbij waren projecten in verband met de computer, vandaar dat ik op het idee gekomen ben.

Misschien een goed idee? zo niet sorry voor het bemoeien
Laatst gewijzigd door boss Adly op wo 02 jul, 2008 16:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

ik ben het er mee eens :duimhoog:
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

dit vind ik eerlijk gezegd wel een goed idee , als het allemaal deftig gemaakt word natuurlijk ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

infeite maak je in tuning projecten nog 2 submappen he?

de 1 met reacties de andere projecten ofzo?

en bij de een mag alleen diegene die het topic start een nieuw post doen en bij reacties mag iedereen in zijn topic plaatsen.

teminste als ik het zo goed begrijp? :P

OF

->tuningprojecten

( de submap, hierin zitten meteen de projecten en boven aan is een link met reacties)
-Reacties ( submap reacties )

En onder reacties komen gewoon de projecten.
- blabla project dikke velge
-fietsbanden power!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

is simpel op te lossen hé
als iedereen die een project heeft lopen alle nieuwe foto's gewoon vooraan plaatst,
bij zijn eerste post dan kan een ander gemakkelijk iets terug vinden van de foto's
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

peet #77 schreef:is simpel op te lossen hé
als iedereen die een project heeft lopen alle nieuwe foto's gewoon vooraan plaatst,
bij zijn eerste post dan kan een ander gemakkelijk iets terug vinden van de foto's
dit zal een probleem worden als je alles in 1 post duwt

aangezien je dan een hele langer pagina krijgt met alleen foto's en somige niet het snelste internet hebben...
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

peet #77 schreef:is simpel op te lossen hé
als iedereen die een project heeft lopen alle nieuwe foto's gewoon vooraan plaatst,
bij zijn eerste post dan kan een ander gemakkelijk iets terug vinden van de foto's
idd, is toch simpel. En je kan in grote letters 'update : 02-07-2008' of zo zetten bij elke update.
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

JohnBeton schreef:
peet #77 schreef:is simpel op te lossen hé
als iedereen die een project heeft lopen alle nieuwe foto's gewoon vooraan plaatst,
bij zijn eerste post dan kan een ander gemakkelijk iets terug vinden van de foto's
idd, is toch simpel. En je kan in grote letters 'update : 02-07-2008' of zo zetten bij elke update.
Het probleem hiervan is dat iedereen dat simpelweg niet doet. Ik geef toe dat het makkelijker is voor de moderators. Maar als het (mijn idee) eenmaal aan de loop is ben je klaar en houd je het netjes!
Groetjes thuis!

:D
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

je maakt het u zelf moeilijker dan het nu al is
bon laat dit maar over aan Alfa enz...
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Je moet je eerst es de vraag stelle als dat technish wel mogelijk is, neen dus...

En een topic met alleen de foto's en commentaar van de eigenaar, en een ander topic met de commentaar van de gebruikers? dit gaat helemaal niet werken
- die 2 posts gaan nooit vlak onder mekaar staan, want het topic met de laatste reactie staat vanboven. hierdoor moet je gaan zoeken wat bij wat hoort, en hopen dat de topicstarter in beide topics dezelfde titel heeft gegeven.
- Nu reageer je gewoon onderaan, en iedereen weet waarover dat je 't hebt. Iemand die je reactie gaat lezen, moet nu eerst het originele topic ook nog zoeken, en kijken waar die reactie bij hoort.

Een mooi iddee, maar als je het praktisch gaat bekijken is 't overzicht helemaal zoek.

En dat van de supermotard sectie, die hebben nog geen aparte onderdeel 'SM tuning projecten", dus ik dent dat die topics daar goed staan.

Erwin
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

is een soort van bladwijzers dan geen optie?zodat je vooraan in je topic een 'snelkoppeling' of dergelijke plaatst ofzo waarbij je bij aanklikken direct bij die update terecht komt? questie van niet te moeten zoeken naar updates...
is maar een voorstel hé :wink:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Mensen die een topic in Tuning Projecten (of SM Foto's) starten, kunnen evengoed bij elke update de beginpost aanpassen, met een linkje naar nieuwe update.
Zoiets dus:

Update x: http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 381#333381
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

@ alfa.

zeker is dit mogelijk

wanneer iemand een tunings project aanmaakt en een reageer topic zet hij gewoon de Link van het reageer topic in het begin van zijn topic of op het einde. zodat je niet in de map reacties hoeft gaan zoeken.

want geef nou toe kijk naar het project van kevin of flangers ( alleen even als voorbeeld ) of andere.

hierin wordt zoveel geposts ( wat ook goed is ) maar hierdoor blijf je zoeken naar de foto's.

Stel dat je een een heel project van iemand wil zien hoe hij begonnen is, ga jij maar eens 50 pagina's af ( of meer of minder)

dan gaat je de lol er ook wel van af.



maar goed als de mods denken dat het niet werkt, dan hebben we geen andere keus.
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 606
Lid geworden op: ma 02 mei, 2005 14:16
Locatie: regenland

Bericht door FlangleR »

mja ik zet er meestal bij op welke pag er eventueel nieuwe foto's staan en over wat het gaat in de topictitel

als je alles in de 1ste post zet word de laadtijd heel groot ,stel dat daar een paar foto's tussen zitten die blijven hangen ...dan kunde lang blijven wachten hoor
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Persoonlijk ben ik ook voorstander van alle foto's in de eerste post te steken, zo blijf je met één topic waarbij alle foto's op pagina 1 te vinden zijn. Het misschien nadeel van laden maar voordeel dat alles samen staat, zeker voor de sporadische bezoeker heel handig.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie