quad in garage plaatsen

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
glenn#91
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 15:17

quad in garage plaatsen

Bericht door glenn#91 »

hoi,

ik ben al even aan het zoeken hoe ik een 2e quad aan mijn garage moet toevoegen ,maar heb het nog niet gevonden met de nieuwe forumsoftware.
kan iemand mij helpen?

grtjs
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door Sebastien »

Alfredo schreef:De garage doet moeilijk bij het switchen naar het Nederlands en weigert de buttons te veranderen.
heb mij de vorige keer ook dood gezocht achter die knop.


grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door Alfredo »

Het spijt mij Glenn, je zal nog even geduld moeten hebben. Ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen.

Opgelost, hoewel het voorlopig Engelstalige buttons zijn.
glenn#91
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 15:17

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door glenn#91 »

Alfredo schreef:Het spijt mij Glenn, je zal nog even geduld moeten hebben. Ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen.

Opgelost, hoewel het voorlopig Engelstalige buttons zijn.
bedankt alfredo,is geen probleem in het engels :)

grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door z400_racer »

kan iemand me snel uitleggen hoe je nu trug fotootjes plaatst in garage (vb bij nieuwe modificaties?)
kvind het niet direct..
ook bij je (vroeger 4) afbeeldingen van je quad zelf) gisteren had ik er 2 v/d 4 verwijderd zodat ik er 2nieuwe kon opzetten en nu geeft hij weer dat dat niet lukt :?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
pierre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 340
Lid geworden op: vr 03 sep, 2004 21:01
Contacteer:

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door pierre »

ik heb ook een probleem met de garage

als ik de garage selecteer bovenaan staat er bij mijn voertuigen niets van quad, maar als ik een nieuw voertuig wil ingeven wil dit niet aanvaard worden (limiet bereikt ofzo).

Wel had ik op de vorige versie van het forum eens geprobeerd om mijn nieuwe quad in te geven (can-am DS450X) en dit is dan wel mislukt.

kan iemand van de moderators dit oplossen aub?
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door Alfredo »

Je kan nu 3 quads toevoegen, en maximum 30 afbeeldingen. Wel moet ik nog eens kijken naar die verplichte producenten, artikels en winkels. In de vorige versie moest dat niet ingevuld worden, dus nu laten we dat best ook vallen.
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door z400_racer »

de 30 afbeeldingen is de 4van quad zelf + alle foto's van mod's inclusief neem ik aan?
dan zou dit wel eens het probleem kunnen zijn dat ik er geen meer kan toevoegen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
pierre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 340
Lid geworden op: vr 03 sep, 2004 21:01
Contacteer:

Re: quad in garage plaatsen

Bericht door pierre »

dit is de foutmelding die ik krijg
Er is een fout opgetreden in de garage.
Vehicle Garage Full

You Have Reached The Number Of Vehicles That Your Personal Garage Can Hold Set By The Administrator. To Create Anymore Vehicles You Will Need To Delete An Existing Vehicle
maar er staat geen enkele quad onder mijn voertuigen
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie